Příspěvek
od J3tb0Y » 09.11.2009, 23:33
ked sa budeme chytat za slovicka bude z toho len dalsia hadka.
to pisem len preto ze ked som pisal co bolo v riti a co nie mal som dole vsetky hlavne loziska a ojnicne len zatial 2 preto ten update za 10 minut....je pravda ze ojnica aj kluka odtial odkial som vytiahol tie pruzky "alobalu" cize druhy valec je uz nepouzitelne a to co si myslis ze je zbytok axialneho limca je len az tak moc znicene a premackane ojnicne lozisko.
takto asi vypadli vsetky hlavne loziska:
![Obrázek](http://i270.photobucket.com/albums/jj108/J3tb0Y/DSC00874.jpg)
takto vypadlai ojnicne okrem tych z druheho valca:
![Obrázek](http://i270.photobucket.com/albums/jj108/J3tb0Y/DSC00875.jpg)
a takto axialne ktore su na srku samostatne su dve a su na strednom ulozeni kluky:
kluku som nafotit nedokazal pretoe moj telefon to nezvladol so svetlom
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ale to vsetko je aj tak nanic kedze kluku mozme pouzit ako velmi velke tazitko
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.