P: Nissan RS13 340ps - PRODANO
P: Nissan RS13 340ps - PRODANO
Prodám svého Nissana RS13. Je to bývalé auto Choseho, se kterým předminulou sezonu jezdill Kryštof Kokoška. Já jsem s autem jel jeden závod a jeden trénink - video z treninku:
http://www.youtube.com/watch?v=Icl1L9Wb1X4
Ze závodu video není - jelo se na mokru
K autu:
Úpravy provedené Chosem
Motor:
Plně programovatelná řídící jednotka Apexi Power FC CA18DET (tedy žádný chip): 18 000,-
Motor prošel kompletně GO, použili se nové seriové díly: 50 000,-
Nové turbo GARRETT GT2860RS: 35 000,-
- Motor a turbo mají najeto cca 2.500km takže je plně zajetý a vše ok
Kovové těstění pod hlavou: 4 000,-
Chromované díly motoru (kryty vaček apod): 5 000,-
444cc vstřiky z GTR: 4 000,-
Palivova pumpa walbro: 3 000,-
Velký mezichladič JDM FMIC Intercooler: 9 000,-
Silikonove hadice k vodnimu chladici: 1 500,-
Kompletni otevreny vyfuk, od nerezových svodů, přes downpipe, midpipe až po catback, 70mm: 15 000,-
Kompletní odlehčené hliníkové řemenice, včetně hlavní řemenice: 5 000,-
JDM Hi-Throttle Pulley: 500,-
300ZX Z32 MAF AFM: 4 000,-
Nové svíčky NGK: 1 500,-
Velký závodní olejový chladič 8 000,-
Velký vodní chladič Mishimoto Aluminum Radiator: 7 000,-
Elektrická vrtule na vodním chladiči: 2 000,-
Apexi Ground stabilizer: 5 000,-
Rozpěry Japspeed (přední i zadní): 5 600,-
Světla HID sada: 2 500,-
NISMO engine mounts: 3000 Kc
NISMO Stainless Braided Clutch Hose:2 200,-
Lesteny kryt motoru: 2 100,-
Lesteny kryt pojistek: 1 200,-
Lestena expanska na vodu: 2 000,-
TRUST Greddy AIRINX Air Intake: 2 500,-
NISMO oil cap: 1 500,-
Vsechny nove hadice v motoru, silikonove: 4 000,-
CUSCO oil catch tank: 4 000,-
Damper KIT (drzak motoru): 3 000,-
FUEL Pressure regular: 1 500,-
GREDDY rozvodový řemen: 3 000,-
Vyndané ABS a Klima
Baterie přesunuta do kufru
Exteriér:
Kompletni body kit, lamino: 20 000,-
Vyhlazená anténa, zadní stěrač, ostřikovače a ta malá linka na boku
Novy celolak, bily spodek, fialovovy pruh a cerna strecha: 20 000,-
Laminatova kapota, vented: 12 000,-
KOUKI Zadni svetla: 10 000,-
URAS Zadni kridlo low, carbon look: 12 000,-
Sportovni zrcatka: 1 500,-
Interiér:
Sedačky 2x Sparco EVO 3: 28 000,-
MOMO Pásy 2x 4 bodove: 4 000,-
Startování na tlačítko z Hondy S200: 3 000,-
Naba na volant: 500,-
Sportovni volat: 1000,-
GREDDY Profec B Spec II Boost Controller: 7 500,-
Budíky teplota (olej, voda), tlak oleje, adapter na měření teploty vody: 5 000,-
Budíky a držák budíků na sloupku (teplota výf. plynů, AFR, otáčky motoru): 3 000,-
Držák budíků: 1 000,-
STRI Turbo Timer: 2 500,-
PIVOT HeadLights Controller - ovladaní otevření světel (nenamontováno): 2 500,-
Autoradio 2DIN, DVD, TV + Alpine repro: 8 000,-
Auto má kompletní interiér (tedy koberce, tapecy, jen jsou vyndané zadní sedačky, mohu dodat, pokud bude zájem)
Podvozek:
Přední brzdy D2 8 pístek 330 mm: 35 000,-
ADR 8x, tedy 2 sady, hliníková kola 17x7.5" včetně pneu (tedy 2 sady): 40 000,-
(lze prodat jednu sadu samostatně, za 18k)
D2 stavitelny podvozek, typ drift: 22 000,-
Pancerove hadicky k hydr. rucni brzde: 1500,-
Kompletní set stavitelných ramen na podvozku, kosti apod: 15 000,-
Nove sada bushingu na podvozku: 5 000,-
Podložky (1x1cm, 2x3cm), 4x114.3 + šrouby: 5 600,-
Převodovka:
DRIFTWORKS odlehčený setrvák: 10 000,-
NISMO GT PRO LSD samosvorný diff: 23 000,-
NISMO Transmission mount: 1 500,-
Kovokeramicka spojka od Brzdy.cz: 5 000,-
NISMO short shift: 3 000,-
Výkon:
Bohatě přes 300 koní, doloženo grafem z brzdy
Mnou provedené úpravy:
Výměna řidičovu sedačky za OMP, Sparco Evo 3 je nenamontovaná
Znovu odstrojení a vevaření bezpečnostího rámu
Vyvaření pravé zadní kapsy
Vystrojení všeho nepotřebného v interiéru
Nalakování auta zevnitř i zvenku
Vyndání D2 ručky (oproti sériové je naprosto nefunkční)
Výměna oleje v diffu
Výměna oleje v motoru
Dále mám k autu ještě nenamontovaný rejdový kit http://www.gtfactory.jp/cms/page.php?15
Dále mám autu náhradní převodovku
Dále mám k autu kompresor Eaton M90 (plánoval jsem přestavbu na kompresor)
Nové zadní brzdy (kotouče i desky)
K autu je tedy 8 stejných kol
Do auta jsem nalil od koupi dalších minimálně 50k a to jsem ještě spoustu věcí dělal sám, nebo mi to dělal "sponzor" zadarmo, kdybych měl vše platit, tak to vyšlo ještě daleko dráž.
V autě je tedy i s pořizovací cenou fest přes 600k
Důvod prodeje:
Nemám penízky (přecenil jsem se), na závody a autí mi jen stojí v garáži a to je na takovýhle auto škoda, další věc, že už nemám ani čas na přípravu závodů.
Cena k jednání 250k = 10 000E
Tel.: +420 724 90 23 73
http://www.youtube.com/watch?v=Icl1L9Wb1X4
Ze závodu video není - jelo se na mokru
K autu:
Úpravy provedené Chosem
Motor:
Plně programovatelná řídící jednotka Apexi Power FC CA18DET (tedy žádný chip): 18 000,-
Motor prošel kompletně GO, použili se nové seriové díly: 50 000,-
Nové turbo GARRETT GT2860RS: 35 000,-
- Motor a turbo mají najeto cca 2.500km takže je plně zajetý a vše ok
Kovové těstění pod hlavou: 4 000,-
Chromované díly motoru (kryty vaček apod): 5 000,-
444cc vstřiky z GTR: 4 000,-
Palivova pumpa walbro: 3 000,-
Velký mezichladič JDM FMIC Intercooler: 9 000,-
Silikonove hadice k vodnimu chladici: 1 500,-
Kompletni otevreny vyfuk, od nerezových svodů, přes downpipe, midpipe až po catback, 70mm: 15 000,-
Kompletní odlehčené hliníkové řemenice, včetně hlavní řemenice: 5 000,-
JDM Hi-Throttle Pulley: 500,-
300ZX Z32 MAF AFM: 4 000,-
Nové svíčky NGK: 1 500,-
Velký závodní olejový chladič 8 000,-
Velký vodní chladič Mishimoto Aluminum Radiator: 7 000,-
Elektrická vrtule na vodním chladiči: 2 000,-
Apexi Ground stabilizer: 5 000,-
Rozpěry Japspeed (přední i zadní): 5 600,-
Světla HID sada: 2 500,-
NISMO engine mounts: 3000 Kc
NISMO Stainless Braided Clutch Hose:2 200,-
Lesteny kryt motoru: 2 100,-
Lesteny kryt pojistek: 1 200,-
Lestena expanska na vodu: 2 000,-
TRUST Greddy AIRINX Air Intake: 2 500,-
NISMO oil cap: 1 500,-
Vsechny nove hadice v motoru, silikonove: 4 000,-
CUSCO oil catch tank: 4 000,-
Damper KIT (drzak motoru): 3 000,-
FUEL Pressure regular: 1 500,-
GREDDY rozvodový řemen: 3 000,-
Vyndané ABS a Klima
Baterie přesunuta do kufru
Exteriér:
Kompletni body kit, lamino: 20 000,-
Vyhlazená anténa, zadní stěrač, ostřikovače a ta malá linka na boku
Novy celolak, bily spodek, fialovovy pruh a cerna strecha: 20 000,-
Laminatova kapota, vented: 12 000,-
KOUKI Zadni svetla: 10 000,-
URAS Zadni kridlo low, carbon look: 12 000,-
Sportovni zrcatka: 1 500,-
Interiér:
Sedačky 2x Sparco EVO 3: 28 000,-
MOMO Pásy 2x 4 bodove: 4 000,-
Startování na tlačítko z Hondy S200: 3 000,-
Naba na volant: 500,-
Sportovni volat: 1000,-
GREDDY Profec B Spec II Boost Controller: 7 500,-
Budíky teplota (olej, voda), tlak oleje, adapter na měření teploty vody: 5 000,-
Budíky a držák budíků na sloupku (teplota výf. plynů, AFR, otáčky motoru): 3 000,-
Držák budíků: 1 000,-
STRI Turbo Timer: 2 500,-
PIVOT HeadLights Controller - ovladaní otevření světel (nenamontováno): 2 500,-
Autoradio 2DIN, DVD, TV + Alpine repro: 8 000,-
Auto má kompletní interiér (tedy koberce, tapecy, jen jsou vyndané zadní sedačky, mohu dodat, pokud bude zájem)
Podvozek:
Přední brzdy D2 8 pístek 330 mm: 35 000,-
ADR 8x, tedy 2 sady, hliníková kola 17x7.5" včetně pneu (tedy 2 sady): 40 000,-
(lze prodat jednu sadu samostatně, za 18k)
D2 stavitelny podvozek, typ drift: 22 000,-
Pancerove hadicky k hydr. rucni brzde: 1500,-
Kompletní set stavitelných ramen na podvozku, kosti apod: 15 000,-
Nove sada bushingu na podvozku: 5 000,-
Podložky (1x1cm, 2x3cm), 4x114.3 + šrouby: 5 600,-
Převodovka:
DRIFTWORKS odlehčený setrvák: 10 000,-
NISMO GT PRO LSD samosvorný diff: 23 000,-
NISMO Transmission mount: 1 500,-
Kovokeramicka spojka od Brzdy.cz: 5 000,-
NISMO short shift: 3 000,-
Výkon:
Bohatě přes 300 koní, doloženo grafem z brzdy
Mnou provedené úpravy:
Výměna řidičovu sedačky za OMP, Sparco Evo 3 je nenamontovaná
Znovu odstrojení a vevaření bezpečnostího rámu
Vyvaření pravé zadní kapsy
Vystrojení všeho nepotřebného v interiéru
Nalakování auta zevnitř i zvenku
Vyndání D2 ručky (oproti sériové je naprosto nefunkční)
Výměna oleje v diffu
Výměna oleje v motoru
Dále mám k autu ještě nenamontovaný rejdový kit http://www.gtfactory.jp/cms/page.php?15
Dále mám autu náhradní převodovku
Dále mám k autu kompresor Eaton M90 (plánoval jsem přestavbu na kompresor)
Nové zadní brzdy (kotouče i desky)
K autu je tedy 8 stejných kol
Do auta jsem nalil od koupi dalších minimálně 50k a to jsem ještě spoustu věcí dělal sám, nebo mi to dělal "sponzor" zadarmo, kdybych měl vše platit, tak to vyšlo ještě daleko dráž.
V autě je tedy i s pořizovací cenou fest přes 600k
Důvod prodeje:
Nemám penízky (přecenil jsem se), na závody a autí mi jen stojí v garáži a to je na takovýhle auto škoda, další věc, že už nemám ani čas na přípravu závodů.
Cena k jednání 250k = 10 000E
Tel.: +420 724 90 23 73
Re: P: Nissan RS13 340ps
Krasne auto , to by bol pekny daily len tak do rachoty a spat a na vykendy.
V Cesku mozes jazdit drifty ked nemas na dverach ziadne covers zvnutra a baterku len tak polozenu v zadu na podlahe ?
KoLKO STUPNOV MAS PREDNE ODKLONY KOLIES ? na tych tlmicoch vyzera ze su dovnutra nadoraz ale na tych kolach to tak nevyzera .
V Cesku mozes jazdit drifty ked nemas na dverach ziadne covers zvnutra a baterku len tak polozenu v zadu na podlahe ?
KoLKO STUPNOV MAS PREDNE ODKLONY KOLIES ? na tych tlmicoch vyzera ze su dovnutra nadoraz ale na tych kolach to tak nevyzera .
DRIFT TEAM SLOVAKIA
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS
Re: P: Nissan RS13 340ps
Výplň dveří být musí, ale já jsem letos nejel. baterka položená být nemůže, já ji mám na držáku, nevím jestli je z fotek vidět. Přední odklony jsem neměřil. Výšku podvozku jsem taktéž neměnil, nevím jestli jsou nadoraz co nejníž...SDRT píše:Krasne auto , to by bol pekny daily len tak do rachoty a spat a na vykendy.
V Cesku mozes jazdit drifty ked nemas na dverach ziadne covers zvnutra a baterku len tak polozenu v zadu na podlahe ?
KoLKO STUPNOV MAS PREDNE ODKLONY KOLIES ? na tych tlmicoch vyzera ze su dovnutra nadoraz ale na tych kolach to tak nevyzera .
Michal
Re: P: Nissan RS13 340ps
teď to vidím - baterka tam položená skutečně je, ale je tam držák, který se našroubuje na ty dvě šroubovice..
M
M
Re: P: Nissan RS13 340ps
Aktuel - sleva
230 000,- !
230 000,- !
Re: P: Nissan RS13 340ps
Let´s go down with the price even more !
215 000,- Kč !
215 000,- Kč !
Re: P: Nissan RS13 340ps
Nyní je omezená doba, kdy by šlo auto prodat i na díly, takže kdybyste někdo chtěl nějaký díly, tak dejte vědět.
K mání je vše krom motoru+RJ+ele, Turba, downpipe.
Michal
K mání je vše krom motoru+RJ+ele, Turba, downpipe.
Michal
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Nissan RS13 340ps
nahod cenovku za zadni kouki svetla se stredem a listou..klidne do SZ
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- OndraS13
- user
- Příspěvky: 3264
- Registrován: 01.11.2007, 18:21
- Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Nissan RS13 340ps
Kurnik - tak se kdyžtak hlásim o cenovku taky na světla - doufám že jako druhej ( musim se koukat na net častejc )
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Re: P: Nissan RS13 340ps
co za řemenice z motoru ?? Co je to zač, jsou vyvážené a nežerou řemeny ??
- Rave
- user
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23.04.2006, 09:53
- Bydliště: Náfpaktos,Greece
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Nissan RS13 340ps
Falken píše:co za řemenice z motoru ?? Co je to zač, jsou vyvážené a nežerou řemeny ??
bmwm3 píše:Nyní je omezená doba, kdy by šlo auto prodat i na díly, takže kdybyste někdo chtěl nějaký díly, tak dejte vědět.
K mání je vše krom motoru+RJ+ele, Turba, downpipe.
Michal
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Nissan RS13 340ps
plus jen dodam ze mam pocit ze remenice jsou jen nakomaxitované serie krom hlavní.
Re: P: Nissan RS13 340ps
me by zajimala power fc
Re: P: Nissan RS13 340ps
Me by zajimalo JDM Hi-Throttle Pulley.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133