Příspěvek
od kenivruh » 26.05.2014, 07:51
Hlavne si pozri v akej kategorii chces na sprintoch byt a podla toho kup auto. Napr u nas je vyhodnejsie kupit 240sx a dat tam turbo, ponevac 1.8ka a 2.4ka fukana su v tej istej street kategorii a je dost rozdiel mat o 0.6 litra vacsi objem. A to nevravim ze v tej kategorii moze jazdit aj Skyline GTST a tam je motorovy potencial zase trochu inde.
Co sa tyka profi (tzn. odlahcene auto alebo sliky) tam uz je kategorizacia zase inac.
A tiez je dolezite pozriet si aka je konkurencia v danej kategorii. Ak chce clovek vyhravat tak si treba realne zhodnotit ci ma v danej kategorii vobec sancu. Napr prave vykuchane VTEC je celkom silna konkurencia.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den