my taky a vime ze to de ale k tematu, za tuhle palku si z japonska privezete S15 na uplne jiny urovniblázen píše:bohužel je problem v tom ,že nepřejdeš přes STK a bez něj ti to nikdo nepřihlásí mám na STK známosti na vysoké úrovni,tak vim,že to nelze
Silvia S15 Spec R
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
To uz by podle me nebyl problem zařídit.Chosse píše:A co kdyby se to předělalo řízení na druhou stranu? tak by to přihlásit šlo ne?
Ale akorat kde by jsi sehnal palubní desku na levostanné řízení - totiž neexistuje.
Leda tam napasovat palubku z S14 což by podle mě neměl být velký problém. Také vzít z S14 firewall (stenu mezi motorem a prostorem pro cestující) - stejně jako to udělal Mirek když dělal swap palubky a motoru z S14 do S13.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
No šlo by to ale musela by se rozřezat a slepit nějak aby to nebylo moc vidět ale tohle stojí co sem někde slyšel 80000 a víc a ještě se taky musí udělat úchyt tyče řízení na druhou stranu935Baby píše:To uz by podle me nebyl problem zařídit.Chosse píše:A co kdyby se to předělalo řízení na druhou stranu? tak by to přihlásit šlo ne?
Ale akorat kde by jsi sehnal palubní desku na levostanné řízení - totiž neexistuje.
Leda tam napasovat palubku z S14 což by podle mě neměl být velký problém. Také vzít z S14 firewall (stenu mezi motorem a prostorem pro cestující) - stejně jako to udělal Mirek když dělal swap palubky a motoru z S14 do S13.
a taky sakra drahá jinak teď už to mužu dát na povrch teď měsíc sem o jedný jednal ale nenašli k ní papíry tak nemohla na loď jinak už byla "krapet" upravená něco kolem 300rwhp bylo potřeba jenom vyměnit zadní světlo, sklíčko u budíků a vytvarovat střechu jentak mimochodem byla v přepočtu za 120000Chosse píše:No pracné a nákladné by to bylo ale zase by to byla sakra rarita..
- nismo.power
- user
- Příspěvky: 187
- Registrován: 08.11.2004, 00:30
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
speedy_s píše:a taky sakra drahá jinak teď už to mužu dát na povrch teď měsíc sem o jedný jednal ale nenašli k ní papíry tak nemohla na loď jinak už byla "krapet" upravená něco kolem 300rwhp bylo potřeba jenom vyměnit zadní světlo, sklíčko u budíků a vytvarovat střechu jentak mimochodem byla v přepočtu za 120000Chosse píše:No pracné a nákladné by to bylo ale zase by to byla sakra rarita..
jo jasny ja mel mit taky 4 skyliny ale ta lod se potopila kolik ze ti je 17?
btw k cene meles blbosti streetovi sem psal ohledne S15ky a sam mi psal ze S15ka se pohybuje od 300 za nejhorsi az 700tis za ty nejlepsi....takze nevim kde berete to ze je to moc...cena odpovida stavu letum i kilometrum....
jo ještě sem zapoměl dodat, že byla v minulosti lehce bouchlá na bok (prej jenom dveře :-k ) jinak je to reálný ji takhle sehnat i Imprezu seženeš za pár šupů jo ještě jestli tě uspokojí tenhle mail co mi přišel přes prostředníka, kterej mi to přeložil Tak si počti , jinak 17 mi je ale to neznamená to že si to auto můžu koupit teď a dát si ho do kupy před tim než bych vyjel s řidičákem
Komu: <speedy_s@centrum.cz>
Předmět: Fwd: s-15
Datum: 19.08.2006 11:25
Důležitost: 3
Velikost: 2974
Ahojky tady je slibene info :: 1999 Nissan Silvia S-15 2dorr Coupe, 2.0 Turbocharged SR20DET engine, 4-valec, najeto 92,400 km, 6 rychlostni manual, !!!228 kW @ wheels!!, AVO Front Mout Intercooler + komplet vyfuk, 16'kola s Yokohama advan noeva pneu (uz trochu ojety). nismo sport catalyzer, nismo volant dost osahanej, diferencial je (pokud jsem dobre rozumela - to mi napsal francouzsky) uzavreny, pri prvnim startu se oklepala, ale ty dalsi byly v poho, spojka je ok, zabira dost nad podlahou na draze cca4-6 cm, razeni jde trochu z tuha, vic z tuha je razeni z 3 vyse, poloosy ok, tlumice jsou hodne natvrdo, ale v zatackach mu neskakala, podvozek je dobrej, nerezavej, na stani pod ni nebyly zadny louzicky>>vsechno dobre tesni. vnitrek je prej dobrej, pevnej, vsechno sedi, plasty nevrzou...praskly viko u schranky spolujezdce, prasky sklo pres "budik"---nutno vymenit!! sedacky-serie, calouneni je pry dost spatny, u ridice z nich zacina lezt vypln...nema rezervni kolo. radio nefunguje, jdou jen cd, bez klima, novy pasy normal, potrebujou novy gumicky na sterace a levy zadni brzdovy svetlo nesviti , ale vypada to jen na zarovicku. zadek bourany pri parkovani - je trochu promacknutej a poskrabanej jeste nesrovnanej, ale geometrie je ok. vnitrek pry dosti zapacha po rybach a jako mokrej pes (musel jet s otevrenyma okynkama) v nedeli se domluvil na delsi testovacku, ted s tim jel jen 21 km. jo, nekdo ji musel hodit neco na strechu, je pry trochu promacknuta, ale sudy pry urcite nedelala - sloupky jsou naprosto v pohode a celni sklo je puvodni. pry cely auto je good, ale urcite to bude chtit do nej neco vrazit...v minulosti jeste dostala ranu z boku, ale vymenili cely dvere, takze ok....neco jsem neprekladala, to budes vedet:-)
jinak tady je to s těm veteránama že maj společnej registr jako sportovní auta http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/22A1688 ... 562001.rtf
http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... tsportvoz/
jinak taky tady Část 8 §79
http://portal.gov.cz/wps/WPS_PA_2001/js ... 411%2F2005
Komu: <speedy_s@centrum.cz>
Předmět: Fwd: s-15
Datum: 19.08.2006 11:25
Důležitost: 3
Velikost: 2974
Ahojky tady je slibene info :: 1999 Nissan Silvia S-15 2dorr Coupe, 2.0 Turbocharged SR20DET engine, 4-valec, najeto 92,400 km, 6 rychlostni manual, !!!228 kW @ wheels!!, AVO Front Mout Intercooler + komplet vyfuk, 16'kola s Yokohama advan noeva pneu (uz trochu ojety). nismo sport catalyzer, nismo volant dost osahanej, diferencial je (pokud jsem dobre rozumela - to mi napsal francouzsky) uzavreny, pri prvnim startu se oklepala, ale ty dalsi byly v poho, spojka je ok, zabira dost nad podlahou na draze cca4-6 cm, razeni jde trochu z tuha, vic z tuha je razeni z 3 vyse, poloosy ok, tlumice jsou hodne natvrdo, ale v zatackach mu neskakala, podvozek je dobrej, nerezavej, na stani pod ni nebyly zadny louzicky>>vsechno dobre tesni. vnitrek je prej dobrej, pevnej, vsechno sedi, plasty nevrzou...praskly viko u schranky spolujezdce, prasky sklo pres "budik"---nutno vymenit!! sedacky-serie, calouneni je pry dost spatny, u ridice z nich zacina lezt vypln...nema rezervni kolo. radio nefunguje, jdou jen cd, bez klima, novy pasy normal, potrebujou novy gumicky na sterace a levy zadni brzdovy svetlo nesviti , ale vypada to jen na zarovicku. zadek bourany pri parkovani - je trochu promacknutej a poskrabanej jeste nesrovnanej, ale geometrie je ok. vnitrek pry dosti zapacha po rybach a jako mokrej pes (musel jet s otevrenyma okynkama) v nedeli se domluvil na delsi testovacku, ted s tim jel jen 21 km. jo, nekdo ji musel hodit neco na strechu, je pry trochu promacknuta, ale sudy pry urcite nedelala - sloupky jsou naprosto v pohode a celni sklo je puvodni. pry cely auto je good, ale urcite to bude chtit do nej neco vrazit...v minulosti jeste dostala ranu z boku, ale vymenili cely dvere, takze ok....neco jsem neprekladala, to budes vedet:-)
jinak tady je to s těm veteránama že maj společnej registr jako sportovní auta http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/22A1688 ... 562001.rtf
http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... tsportvoz/
jinak taky tady Část 8 §79
http://portal.gov.cz/wps/WPS_PA_2001/js ... 411%2F2005
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
to je hodně zkreslená interpretace (a hlavně chybná)speedy_s píše:a co vim tak podle novýho zákona se Veterány a sportovní vozidla řadí do stejné skupiny :-k
veteráni a sportovní vozidla rozhodně nespadají do stejné kategorie! Jediné, co mají společné, je REGISTR => tzn. databázi, kde jsou o těch autech uložené záznamy.
A mimochodem - není sportovní vozidlo jako sportovní vozidlo... Legislativa označuje jako "sportovní" takové vozidlo, které je určeno výhradně pro sport (rallye, cross, ..., ...) a má tzv. průkaz sportovního vozidla => tzn. to, že máš v garáži 300 koňový kupátko, ještě vůbec neznamená, že máš sportovní vozidlo...
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
sorry sem si to špatně vysvětlovalOndrey píše:to je hodně zkreslená interpretace (a hlavně chybná)speedy_s píše:a co vim tak podle novýho zákona se Veterány a sportovní vozidla řadí do stejné skupiny :-k
veteráni a sportovní vozidla rozhodně nespadají do stejné kategorie! Jediné, co mají společné, je REGISTR => tzn. databázi, kde jsou o těch autech uložené záznamy.
A mimochodem - není sportovní vozidlo jako sportovní vozidlo... Legislativa označuje jako "sportovní" takové vozidlo, které je určeno výhradně pro sport (rallye, cross, ..., ...) a má tzv. průkaz sportovního vozidla => tzn. to, že máš v garáži 300 koňový kupátko, ještě vůbec neznamená, že máš sportovní vozidlo...