240SX

zde si prodávejte svoje plechové miláčky
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 29.05.2007, 13:57

nejni problém znám typosa co to má v EVU . Ale chce to sekvenční vstřikování plynu a to stojí tuším 40tis Kč. Ale plyn má 110okt. tzn by mu nevadil trošku boost navrch :-)
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Petta
user
Příspěvky: 714
Registrován: 20.03.2007, 12:27
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petta » 29.05.2007, 14:17

Gerox píše:
Petta píše:Me zralo to moje predchozi taky 13 litru na sto ... s tim se ale pocita :-)
a ty se divis kdyz jsi cestou domu jela 240???? :lol: 8)
Ty si pako :-))) Ja s tim enjvic jela 220 a potom se projevilo to vareni, takze sem s tim moc nemastila ...a le jizda po emste na jednodku a dvojku, taky nic moc na spotrebu ...
NOW: BMW e36 328i, Cosmos Schwarz metallic
EX: nissan 200sx, red dragon
EX: Petta´s Black E36 318ti Compact BARBIE CAR
EX: Opel Omega "A" ...

Petta
user
Příspěvky: 714
Registrován: 20.03.2007, 12:27
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petta » 29.05.2007, 14:17

mrkevvzime píše:co takova kacirska myslenka - plyn do dvoukila
ale nekdo to tusim mel
Coze??? :-)))) tak to je narez :-)))
NOW: BMW e36 328i, Cosmos Schwarz metallic
EX: nissan 200sx, red dragon
EX: Petta´s Black E36 318ti Compact BARBIE CAR
EX: Opel Omega "A" ...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 29.05.2007, 14:21

plyn v 200sx uz je. Avsak nie je to idealne riesenie, tak mozno pre seriovy vykon. Pri vyssom vykone sa vynaraju problemy vyplivajuce z odlisnych vlastnosti pohonu na LPG...

Petta
user
Příspěvky: 714
Registrován: 20.03.2007, 12:27
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petta » 29.05.2007, 14:30

No, ja si myslim, ze vseobecne, kdyz u dvoukila hazes vykon hore, ze s tym sou problemy ... :-(
NOW: BMW e36 328i, Cosmos Schwarz metallic
EX: nissan 200sx, red dragon
EX: Petta´s Black E36 318ti Compact BARBIE CAR
EX: Opel Omega "A" ...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 29.05.2007, 14:35

Petta píše:No, ja si myslim, ze vseobecne, kdyz u dvoukila hazes vykon hore, ze s tym sou problemy ... :-(
urcite nie a uz vobec nie u 200sx. problem je vzdy a jedine v tom, kdo to robi. A chces vediet aky je to presne problem? Je to nedostatok investovanych penazi vzhladom k pozadovanym vysledkom, to je cele. Za kvalitu sa odjakziva platilo, na lacne riesenia sa odjakziva nadavalo. To je ten problem, ktory ti vrta v hlave.

Petta
user
Příspěvky: 714
Registrován: 20.03.2007, 12:27
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petta » 29.05.2007, 14:41

Me to v hlave nevrta ... aj tpo odbyt nehodlam ... pokud budu davat auto dokopy, tak ho nejdriv zprovoznim do serioveho stavu, aby to jezdilo a potom se uvidi ... a rozhodne tam nehodlam experiemntovat z repasovanou lamelou na spojku, jen abych usetrila .. jak rikas, kdyz uz, tak poradne! :wink: A kdyz nebudou prachy, taxe holt nebude jezdit ...
NOW: BMW e36 328i, Cosmos Schwarz metallic
EX: nissan 200sx, red dragon
EX: Petta´s Black E36 318ti Compact BARBIE CAR
EX: Opel Omega "A" ...

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 29.05.2007, 14:48

Petta píše:Me to v hlave nevrta ... aj tpo odbyt nehodlam ... pokud budu davat auto dokopy, tak ho nejdriv zprovoznim do serioveho stavu, aby to jezdilo a potom se uvidi ... a rozhodne tam nehodlam experiemntovat z repasovanou lamelou na spojku, jen abych usetrila .. jak rikas, kdyz uz, tak poradne! :wink: A kdyz nebudou prachy, taxe holt nebude jezdit ...
:roll: :lol: :lol: :lol:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Petta
user
Příspěvky: 714
Registrován: 20.03.2007, 12:27
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petta » 29.05.2007, 14:55

no, neco sem o tom zaslechla .. nejaka za 500 a prej to vydrzelo snad 10 kilaku :-))) Ja s tim anstesti osobni zkusenosti nemam :-))) ALe jak rika Blazen, do dvoukila vysypes ctvr melouna a ani nemrknes ..a le zase mas pak luxusni karu :-)))
NOW: BMW e36 328i, Cosmos Schwarz metallic
EX: nissan 200sx, red dragon
EX: Petta´s Black E36 318ti Compact BARBIE CAR
EX: Opel Omega "A" ...

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 29.05.2007, 15:15

JA se omlouvam..vim ze to sem nepatri, ale jen aby bylo jasno...s tema repas spojkama je to fama...ja ji tam mel...oblozeni ferodo.....delala to firma tady v brne ktera se okolo spojek, vulkanizovani gumy atd pohybuje (ona totiz asi bude repase a "repase".... repas spojka od kvalitni firmy a repas od "firmy" ktera s tim nema tolik praxe)najel sem cca 4 tis km...spojka je kaput to ano, ale kvuli tomu ze sem mel vadny spojkovy valec a byl nucen najet cca 150km s prokluzujici spojkou...vysledek byl spalena a vytrhana lamela....i presto fungovala vesele dal a uplne KO je az po sobotnich sprintech na srazu :-) Takze muj verdikt je, ze repas lamela bohate na bezny jezdeni staci....neni to na sprinty atd....end..nechci vyvolat flame ...
Btw: repas sem nekupoval abych ojebal spojku..ale protoze puvodni byla KO ja mel v planu sportovni a potreboval jezdit :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 30.05.2007, 06:47

Uplne s Mirkem souhlasim. Kdo chce vyhodit spoustu penez za origo lamelu, tak klidne, repas od Feroda s nejakym lepsim povrchem vyjde na cca 800kc, jezdej na nich kluci co tu maj supry a jsou taky uplne v pohode. Jezdil jsem na 1,1baru vydrzela to uplne s prehledem.

Uživatelský avatar
MIRIS
user
Příspěvky: 1102
Registrován: 09.05.2007, 12:36
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIRIS » 30.05.2007, 15:51

no a nakolik ta repase pride

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 30.05.2007, 17:31

MIRIS píše:no a nakolik ta repase pride
vlezes se do litru...me stala 500kc
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 30.05.2007, 23:30

Me s tim lepsim povrchem stala 700kc

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 31.05.2007, 21:00

240SX + Turbo lepší řešení než CA18.
To je můj názor 8)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 hostů