Stránka 2 z 2

Re: P: Jedno RX7 FD na prodej (ne moje)

Napsal: 20.03.2009, 16:09
od kenivruh
SDRT píše: http://www.mazfix.com.au/
To je velmi dobra garaz , majitel je asi povodom poliak ale asi tu narodeny , ma polske meno ale nikdy som sa ho na to nespytal.Velmi prijemny chlapik .
A co nam to akoze pomoze nejaka garaz v australii? :wink:

Re: P: Jedno RX7 FD na prodej (ne moje)

Napsal: 21.03.2009, 15:06
od SDRT
kenivruh píše:
SDRT píše: http://www.mazfix.com.au/
To je velmi dobra garaz , majitel je asi povodom poliak ale asi tu narodeny , ma polske meno ale nikdy som sa ho na to nespytal.Velmi prijemny chlapik .
A co nam to akoze pomoze nejaka garaz v australii? :wink:
Keby si nebol magor , tak mozno by Ti nejaka garaz v Australii raz mohla pomoct.

Re: P: Jedno RX7 FD na prodej (ne moje)

Napsal: 21.03.2009, 15:48
od blázen
higgiho neznám osobně,ale už mockrát jsem o něm četl a myslím,že wankel zvládne udělat dobře s přehledem.. není třeba k tomu asi psát víc..

Re: P: Jedno RX7 FD na prodej (ne moje)

Napsal: 21.03.2009, 22:16
od speedy_s
promiň SDRT, přijde mi, že skoro nic o těch rotary nevíš, s mim jezdim přes rok bez menšího problému, ale taky se starám a postupně ho dávám dohromady, což podle tebe nejde, ale všechno je o přístupu k věci a pokud musíš mít stejnej rozpočet na RB26DETT tak mi přihraj, jsem rád, že bych ho uživil jakožto student střední školy :wink: v čechách prakticky žádná rx7 nemá už původní motor, ale právě převážně rebuildovanej od dua Higgi/Jarda, sám od nich mám taky motor. A promiň rotary neni reliable/spolehlivý?? :roll: pokud víš jak ho naladit nebo mu zabezpečíš dostatek benzinu a oleje do směsi a zvolíš správný komponenty tak přežije hodně dlouho, co vim tak průměrná životnost je 150000km u motoru, kterej dostává záhul a 200+ s motorem se kterym jezdíš normálně a dodržuješ servisní podmínky, což mi přijde stejný jak u 200sx. Jak jsem čet že jsi měl taky FC, ale spíš mi přijde, že jsi u nich oddělal motor tak si na ně zanevřel. A s tim startováním po delší době? trochu blbost pokud nemáš špatný coolant seals, tak nemaj jak se poškodit.
Sry za OT, ale tohle mi nedalo

Re: P: Jedno RX7 FD na prodej (ne moje)

Napsal: 22.03.2009, 09:24
od evo400
Já bych to ukončil asi takto: Kolik z vás vidělo Wanklův motor s ohnutou nebo přetrženou ojnicí , nebo přidřenýma vačkama ? :lol: Ale u SRka to je v podstatě denní chleba. Takže rozhodně vlastnit mazdu s wanklem, nikdy bych neuvažoval o výměně za SRko.

Re: P: Jedno RX7 FD na prodej (ne moje)

Napsal: 22.03.2009, 11:26
od blázen
evo400 píše:Já bych to ukončil asi takto: Kolik z vás vidělo Wanklův motor s ohnutou nebo přetrženou ojnicí , nebo přidřenýma vačkama ? :lol: Ale u SRka to je v podstatě denní chleba. Takže rozhodně vlastnit mazdu s wanklem, nikdy bych neuvažoval o výměně za SRko.
to máš asi pravdu,problém bude v tom,že ten wankel opravdu neopraví každej... kdežto SRko kdejaký trouba co umí číst a má momenták

Re: P: Jedno RX7 FD na prodej (ne moje)

Napsal: 22.03.2009, 13:25
od speedy_s
blázen píše:
evo400 píše:Já bych to ukončil asi takto: Kolik z vás vidělo Wanklův motor s ohnutou nebo přetrženou ojnicí , nebo přidřenýma vačkama ? :lol: Ale u SRka to je v podstatě denní chleba. Takže rozhodně vlastnit mazdu s wanklem, nikdy bych neuvažoval o výměně za SRko.
to máš asi pravdu,problém bude v tom,že ten wankel opravdu neopraví každej... kdežto SRko kdejaký trouba co umí číst a má momenták
wankel, je teda podle mě mnohem jednodušší na opravu než klasickej písťák. taky ti stačí umět číst a momenťák a šikovný prsty na malý části

Re: P: Jedno RX7 FD na prodej (ne moje)

Napsal: 22.03.2009, 15:02
od blázen
je to možné,já ho neznám,netroufnul bych si na to ani náhodou..na SRko i po půl litru borovičky

Re: P: Jedno RX7 FD na prodej (ne moje)

Napsal: 23.03.2009, 07:05
od SDRT
speedy_s píše:promiň SDRT, přijde mi, že skoro nic o těch rotary nevíš, s mim jezdim přes rok bez menšího problému, ale taky se starám a postupně ho dávám dohromady, což podle tebe nejde, ale všechno je o přístupu k věci a pokud musíš mít stejnej rozpočet na RB26DETT tak mi přihraj, jsem rád, že bych ho uživil jakožto student střední školy :wink: v čechách prakticky žádná rx7 nemá už původní motor, ale právě převážně rebuildovanej od dua Higgi/Jarda, sám od nich mám taky motor. A promiň rotary neni reliable/spolehlivý?? :roll: pokud víš jak ho naladit nebo mu zabezpečíš dostatek benzinu a oleje do směsi a zvolíš správný komponenty tak přežije hodně dlouho, co vim tak průměrná životnost je 150000km u motoru, kterej dostává záhul a 200+ s motorem se kterym jezdíš normálně a dodržuješ servisní podmínky, což mi přijde stejný jak u 200sx. Jak jsem čet že jsi měl taky FC, ale spíš mi přijde, že jsi u nich oddělal motor tak si na ně zanevřel. A s tim startováním po delší době? trochu blbost pokud nemáš špatný coolant seals, tak nemaj jak se poškodit.
Sry za OT, ale tohle mi nedalo
Tak aby si mal v tej svojej hlave jasno , lebo tu placas 2 cez 3.
*Ano mal som 2 RX7 a odisiel na nich motor a to nie preto ze som im daval zabrat ale preto ze je unreliable engine.To na tech Nissanech co mam doma na to nemusim pozerat , lebo im mozes daty zabrat bez toho aby si nekludne spal , alebo musel mat poriadny prijem na servisy a opravy
Potvrdzujes to tym ze v cechach ani jedna rotary nema povodny motor .Zamysli sa preco je asi kazdy motor uz rebuildovany ?
* Ja som nepovedal ze naklady su take iste ako u RB26DETT GTR ale ze s principu je to take iste.
*Rotary je strasne smadny motor nakolko je to equvalent 6 litroveho motor
*Sam hovoris ze sa musis starat o rotary pravidelne service atd atd , to Ti neprichadza nakladne?
* ja neviem kolko mate v cechach rotary ale tu ich je ako huby podazdi , a kazdy ma s nimi problemy alebo ich rebuilduje a potom sa o nich uzkostlivo stara .Tu s tym maju predsa len viacej skusenosti ako v cechach, to mi ver.
* ja nie som rotary specialista ale asi o nich viem viacej ako Ty .
* Este som nevidel/nepocul zeby rotary motor , ktory nebol startovany 6 a viacej mesiacov prezil obycajny start ako je to u beznych motor OK , bez ujmy na zdravi.
Keby si mal dvoukil to ho raz urobis a nanho ani nemusis sahnout na poriadne dlho a je bez problemu , na rotary by Ti to asi nepreslo zejo?Ale to asi poznas ked ho mas doma.
P.S.... wankel, je teda podle mě mnohem jednodušší na opravu než klasickej písťák. taky ti stačí umět číst a momenťák a šikovný prsty na malý části...
To si Ty napisal , tak preco si ten motor nedal opravit hocikomu do nejakej garaze?Aj taky Skoda specialista by Ti to vedel opravit podla toho co tu pises.Ale rotary je motor ktory nedokaze poskladat kazdy a nie to este ho urobit , tak preto Ti ho robili kluci co su nato odbornici.

Sorry chosecz ze som Ti tu do toho tvojho inzeratu vstupil a nejak se to tu vymklo.

Re: P: Jedno RX7 FD na prodej (ne moje)

Napsal: 23.03.2009, 09:16
od chosecz
V pohode chlapy :)

Jinak btw ja mam RXko, ktere ma stale puvodni a originalni motor bez rebuildu a porad slape jako hodinky. A nastartovani po zime, kdy nekolik mesicu stalo vubec zadny problem. Tudiz, v CZ je minimalne jedno, ktere nema rebuild a funguje :)

Re: P: Jedno RX7 FD na prodej (ne moje)

Napsal: 23.03.2009, 16:31
od speedy_s
Je mi jasný, že si trochu odporuju co jsem napsal dříve, ale to že se starám neznamená, žebych se nestaral i o dvoukilo, olej po 5000km, svíčky kontrolovat jak je na tom motor, ale to myslim, že děláš i ty na SR...prostě běžná údržba. K rebuildu mýho motoru, dělal ho předchozí majitel, já jsem ho už koupil s rebuildem. Jinak co se motoru týče, v podstatě každej týden jsem byl u Jardy na "praxi", protože ve škole mě nic nenaučej, tak jsem se snažil aspoň využít tohodle. Neříkám že mám nějaký supr znalosti o wankelu, ale furt větší než většina lidí v čr, ani učitel nechápal, kde jsem se toho tolik naučil. Praxe především, prostě jsem když jsem mohl tak jsem pomáhal klukům vyndavat motory a několik i rozebrat a jeden i složit, takže s tou větou jsem to myslel upřímě, protože už s tim určitý zkušenosti mám a kdybych měl prostory tak si příští rebuild klidně udělám sám, protože to vážně neni nic těžkýho, spíš to většinu lidí odrazuje, nebo nemaj kde to jak dělat :) A proč se dělaj tak často rebuildy? vím minimálně o dvou případech v čr, proč se dělal rebuild jenom z důvodu úprav, pro naportování a případná 3mm apex seals, tak už se přitom udělá rebuilt/přetěsnění. Takže to stejný jak písťák. A s tou spolehlivostí? jak jsem říkál, je to skoro stejný jak u písťáku jenom je náročnější na chlazení.
Chose: těch bez rebuildu je tady víc, např jedno FC který jezdí na 12psi na seriovym turbu a motoru kterej má 17xxxxKm a furt v pohodě