Stránka 2 z 2

Napsal: 30.11.2006, 14:54
od Peca
Martin_534 píše:20-30 :(
To je trochu přehnané ne? To by vyšlo i s GO na nějakých 50...

Napsal: 30.11.2006, 14:59
od blázen
Peca píše:
Martin_534 píše:20-30 :(
To je trochu přehnané ne? To by vyšlo i s GO na nějakých 50...
není, bohužel sou nízké

Napsal: 30.11.2006, 17:05
od Caizi
ono ti u nás taky jen tak dobrou GO nikdo neudělá...

Kentoya o tom ví svoje.. :wink:

A dělat ji na třikrat..to se pak pěkně prodraží... :(

Napsal: 30.11.2006, 19:09
od Kentoya
kentoya ji dělal třikrát proto, že chtěl jezdit aspon chvilku než dodělá úplnou go svýho motoru, takže poloviční go se opravdu nevyplatí, mě to až tak nevadilo, jen jsem si říkal že to vydrží ze 5 000 km a už bude hotovej další motor, ale vydrželo to vždycky 1-2000 a na novej jsem hlavně neměl čas a občas na něco čekal než to dorazilo, a na některý věci čekám dodnes

čekal jsem
1, na vdo měřáky od zorra
2, na svody k T3 taky od zorra
3, na oil catch tank taky od zorra
4, držák na motor na kterém bych udělal go taky od zorra
5, na dokončení stavebních úprav na dílně,

1, došly asi s měsíčním zpožděním
2, od května je nemám
3, od května ho nemám
4, od července ho nemám
5, od dubna měla být hotová a v září jsem si sehnal novou, kde si stavební úpravy dělám sám

takže, protože jsem stále neměl vše potřebné, tak jsem ten motor odkládal, až mi na něj nezbyl čas a ty malé go jsem dělal jen to nutné, abych celou sezonu nestál

závěrem, opravdu se nevyplatí částečná go, pokud částečná, tak stejně kompletně rozebrat, proměřit, vyčistit a vše co jen trochu smrdí vyměnit

Napsal: 01.12.2006, 01:45
od adner
mně trochu smrdí stará :lol:

Napsal: 15.01.2007, 21:26
od rozum
mas ho jeste? fotky? cena bez motoru a prevodovky?