Stránka 197 z 274

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Napsal: 13.11.2012, 06:28
od blázen
Svobda píše:To bys to musel hodit na nějakou závodní jednotku jinak bys to asi nerozjel jen tak :lol:
To by bylo asi peklo rozdýchat, to tak možná adner.. Ale jinak asi nikdo.. Zlatý starý motory :D

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Napsal: 13.11.2012, 09:40
od Petr.S14
by se hodil na karburátory a už by to jelo :lol:

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Napsal: 13.11.2012, 10:35
od saigone
blázen píše:
Svobda píše:To bys to musel hodit na nějakou závodní jednotku jinak bys to asi nerozjel jen tak :lol:
To by bylo asi peklo rozdýchat, to tak možná adner.. Ale jinak asi nikdo.. Zlatý starý motory :D
Jestli myslíte ten motor z GTR, tak to zas takový peklo není. Jsou tu lidi co maj za sebou podobný projekty a bylo mi řečeno že by do toho šli.
Proč o tom píšu
jako jednomu z mnoha majitelů 350z se po čase dostávám před otázku přeplňovat či nepřeplňovat. A tenhle motor VR38DETT (hlavně blok) je dost hodně podobnej VQ35HR 313ps 2-klapce z 350z a G35 a podobnejch aut z let 2007 a dál. Prakticky bloky jsou co se týče příruby převodovky dost podobný (i přesto že má GTR převodovku vzadu), akorát VR38 blok je closed-deck design, narozdíl od všech VQ35 otevřenejch bloků. Byl to motor od začátku navrženej pro performance. Navíc VR38 používá podobnej design hlav jako první 350z, motor VQ35DE 286ps, takže má variab. časování jenom sací vačky akorát s rozdílem že má vyšší deklinaci rozvodovýho kola, 55st proti 40st na 350z apod. autech. Narozdíl od všech motorů v 350z od roku 05 měly verze 301ps, 313ps (nedejbože VQ37VHR z 370z který má 2 sací vačky a ganz složitý VVEL) má proti nim GTR jednoduchý variabilní časování.
Tím se dostaneš před otázku
*-přeplňovat seriovej motor, když dáš 100k za turbokit a do roka se to vysype, pak to bude stát mnohem víc
*-postavit motor a pak přeplňovat, ale pak se do toho vysypeš ty
*-koupit motor z GTR, stand-alone management a nechat zastavět, když dnes ceny těhle motorů padaj k 150-200 tisicům... za motor s vyšším potenciálem, 550 ps v základu a klidnou hlavu. Jasně že zástavba nebude levná, ale otázka je, co udělá ve výsledku vic muziky za míň peněz...

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Napsal: 13.11.2012, 17:05
od Aku

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Napsal: 13.11.2012, 18:55
od zdenal
já jí chci hrozně jí chci :D

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Napsal: 13.11.2012, 19:58
od adner
saigone píše:
blázen píše:
Svobda píše:To bys to musel hodit na nějakou závodní jednotku jinak bys to asi nerozjel jen tak :lol:
To by bylo asi peklo rozdýchat, to tak možná adner.. Ale jinak asi nikdo.. Zlatý starý motory :D
Jestli myslíte ten motor z GTR, tak to zas takový peklo není. Jsou tu lidi co maj za sebou podobný projekty a bylo mi řečeno že by do toho šli.
Proč o tom píšu
jako jednomu z mnoha majitelů 350z se po čase dostávám před otázku přeplňovat či nepřeplňovat. A tenhle motor VR38DETT (hlavně blok) je dost hodně podobnej VQ35HR 313ps 2-klapce z 350z a G35 a podobnejch aut z let 2007 a dál. Prakticky bloky jsou co se týče příruby převodovky dost podobný (i přesto že má GTR převodovku vzadu), akorát VR38 blok je closed-deck design, narozdíl od všech VQ35 otevřenejch bloků. Byl to motor od začátku navrženej pro performance. Navíc VR38 používá podobnej design hlav jako první 350z, motor VQ35DE 286ps, takže má variab. časování jenom sací vačky akorát s rozdílem že má vyšší deklinaci rozvodovýho kola, 55st proti 40st na 350z apod. autech. Narozdíl od všech motorů v 350z od roku 05 měly verze 301ps, 313ps (nedejbože VQ37VHR z 370z který má 2 sací vačky a ganz složitý VVEL) má proti nim GTR jednoduchý variabilní časování.
Tím se dostaneš před otázku
*-přeplňovat seriovej motor, když dáš 100k za turbokit a do roka se to vysype, pak to bude stát mnohem víc
*-postavit motor a pak přeplňovat, ale pak se do toho vysypeš ty
*-koupit motor z GTR, stand-alone management a nechat zastavět, když dnes ceny těhle motorů padaj k 150-200 tisicům... za motor s vyšším potenciálem, 550 ps v základu a klidnou hlavu. Jasně že zástavba nebude levná, ale otázka je, co udělá ve výsledku vic muziky za míň peněz...
to máš docela dilema a nezávidím ti to...ono ze všech stran je to složité a hlavně pracné a celkový výsledek těžko předjímat...možná bych byl taky trochu nakloněn GTR variantě ale absolutně si netroufnu odhadnout, zdali investované náklady, starosti a čas se budou ve finále dostatečně rentovat....

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Napsal: 13.11.2012, 20:22
od saigone

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Napsal: 13.11.2012, 20:23
od Xcriss
Pekne 8) Byl tusim v nabidce v Polsku...
Zajimalo by me sice, kde vzal tech 200 koni :lol: :lol: :lol: ale jinak super, za tu cenu KA24DE... 8)

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Napsal: 13.11.2012, 20:31
od SilverFox
To bude nějakej náctiletej masturbant.

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Napsal: 13.11.2012, 20:58
od saigone
adner píše: to máš docela dilema a nezávidím ti to...ono ze všech stran je to složité a hlavně pracné a celkový výsledek těžko předjímat...možná bych byl taky trochu nakloněn GTR variantě ale absolutně si netroufnu odhadnout, zdali investované náklady, starosti a čas se budou ve finále dostatečně rentovat....
nakonec půjdu asi nejpravděpodobněji cestou přeplňování původního motoru, nebo jeho derivátu (VQ35HR má bytelnější spodek, vhodnější pro přeplňování) nejspíš za použití kompresoru. GTR motor možná příště. Je to celkem krok do neznáma, nicméně podle mého názoru je to proveditelný a výsledek může být zajímavý.

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Napsal: 13.11.2012, 21:42
od adner
varianta s kompresorem je nejjednodušší a nejrychlejší, nízkotlak do 0,4b má asi nejlepší relevanci náklady/životnost vs vstupní cena, takže pokud se člověk spokojí s daným bezpečným maximem (ideálně komplet kit i s performance jednotky), tak je klid a pohoda... kolik dnes vyjde kit na Z33?

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Napsal: 13.11.2012, 23:30
od saigone
vyjde to tak na 100 až 200 tis, většina jsou to kompresory Vortech a jim podobné turbokompresory. Za cenu kolem 150tis šel sehnat i kit od Stillen což je vlastně Eaton M62 (to co je v Mercedesech SLK/CLK kompressor). Na to ale moc positivních referencí není, ten kompresor je příliš malej a v žádnym provedení kladky nedosahuje udávaných výkonů. Já se rozhodl pro ještě větší Eaton. Chtěl bych kolem 0,8 až 0,9 bar. Vím že alfa-omega u toho jsou vačky - jejich časování a překrytí.

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Napsal: 15.11.2012, 07:05
od SilverFox
http://auto.bazos.cz/inzerat/19717432/N ... -TURBO.php

Nebyl se tu už někdo na to podívat?

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Napsal: 15.11.2012, 20:18
od sejkora
SilverFox píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/19717432/N ... -TURBO.php

Nebyl se tu už někdo na to podívat?

to bych nutne potreboval...

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Napsal: 17.11.2012, 09:22
od zdenal