240SX

zde si prodávejte svoje plechové miláčky
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 31.05.2007, 21:08

boded když je to skoro dvaapůl litr
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 31.05.2007, 21:13

Heini píše:240SX + Turbo lepší řešení než CA18.
To je můj názor 8)
Jenze za jaky prachy :(

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 31.05.2007, 21:26

Tak se podívej co stojí díly na 240 a CA. Porovnej to třeba na keramické spojce atd. a hlavně konečný efekt 8)

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 31.05.2007, 21:41

Heini píše:Tak se podívej co stojí díly na 240 a CA. Porovnej to třeba na keramické spojce atd. a hlavně konečný efekt 8)
Jo to sice jo,ale dovolim si tvrdit, ze na tech 300-350koni bude levnejsi CA nez predelavat KA24DE na turbo, a kdyz budu chtit vic jak 350psu tak si poridim radsi z32 :D

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 01.06.2007, 05:25

No je otázky na kolik jsou střeva s KA odolné. Jinak by nebyl takovej problém povařit svody dát tam 25ku nebo 28 a ltačit přiatmosferický kompresi tak 0.5 bar a nebo dát jiné písty. Y řekl bych že jednotku be raddy zvládl :wink:
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 01.06.2007, 19:12

Heini píše:240SX + Turbo lepší řešení než CA18.
To je můj názor 8)
přišel jsem na to, že dvoukilu bohatě stačí 300 kobyl, pak to stejně jenom hrabe a kde nic tu nic, prostě více jak 300 kobyl nemá smysl, a udělat 300 kobyl z motoru ca18 je pro mě hračka, naproti tomu překopávat ka 24, no nevím co je levnější a jednodušší, ale dle mne je ca jasná volba, a kdyby to někomu nestačilo tak sr20, jinak jak člověk dozrává, mění se i jeho názory, dríve jsem si taky myslel, že ka24 oturbit a i kdybych tam měl 400 kobyl tak je to pořád málo, atd atd, ale vážně 300 kobyl je až moc na dvoukilo

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 01.06.2007, 22:24

Kentoya píše:
Heini píše:240SX + Turbo lepší řešení než CA18.
To je můj názor 8)
přišel jsem na to, že dvoukilu bohatě stačí 300 kobyl, pak to stejně jenom hrabe a kde nic tu nic, prostě více jak 300 kobyl nemá smysl, a udělat 300 kobyl z motoru ca18 je pro mě hračka, naproti tomu překopávat ka 24, no nevím co je levnější a jednodušší, ale dle mne je ca jasná volba, a kdyby to někomu nestačilo tak sr20, jinak jak člověk dozrává, mění se i jeho názory, dríve jsem si taky myslel, že ka24 oturbit a i kdybych tam měl 400 kobyl tak je to pořád málo, atd atd, ale vážně 300 kobyl je až moc na dvoukilo
Ale, tady někdo konečně dostal rozum ;) Mám stejný názor...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 02.06.2007, 09:00

kentoya ví,že já souhlasit 8)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 02.06.2007, 09:52

jas kentoyou souhlasim jen castecne...je fakt ze 300 na zadku pro "lehky "SX je hodne, pokud je pouzity standartni staly prevod a kvalty....pokud budes mit vetsi staly prevod a delsi kvalty, ta hranice se posune smerem nahoru...

Neni to jen o tom dostat z motoru maxi vykony....ale i o tom prizpusobit tomu zbytek..bohuzel tady to u vetsiny lidi nefunguje...jde se za vykonem...a podvozek, brzdy atd nechavaji v serii...pokud je SX zprevodovany na vykon 169HP, nemuze se nikdo divit ze kdyz je tam skoro 2x tolik...hrabe to i na 3 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 02.06.2007, 10:53

Mirek píše:Neni to jen o tom dostat z motoru maxi vykony....ale i o tom prizpusobit tomu zbytek..bohuzel tady to u vetsiny lidi nefunguje...jde se za vykonem...a podvozek, brzdy atd nechavaji v serii...
:oops:
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 02.06.2007, 10:59

Ale s tou převodovkou je to fakt, chtělo by to delší. Kolik má vlastně S14 maximálku když má delší převody? A S15? :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone » 02.06.2007, 12:16

Peca píše:Ale s tou převodovkou je to fakt, chtělo by to delší. Kolik má vlastně S14 maximálku když má delší převody? A S15? :)
S14 (sr20det) ma stejne prevody
S15 (6-kvalt) ma jine ale je draha :(
Hlavne je potreba dobrej diferencial, to by to pak ''porad'' s 300 konema nehrabalo :)
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 02.06.2007, 14:36

saigone píše:
Peca píše:Ale s tou převodovkou je to fakt, chtělo by to delší. Kolik má vlastně S14 maximálku když má delší převody? A S15? :)
S14 (sr20det) ma stejne prevody
S15 (6-kvalt) ma jine ale je draha :(
Hlavne je potreba dobrej diferencial, to by to pak ''porad'' s 300 konema nehrabalo :)
S14 má delší převody.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 02.06.2007, 14:49

saigone píše:
Peca píše:Ale s tou převodovkou je to fakt, chtělo by to delší. Kolik má vlastně S14 maximálku když má delší převody? A S15? :)
S14 (sr20det) ma stejne prevody
S15 (6-kvalt) ma jine ale je draha :(
Hlavne je potreba dobrej diferencial, to by to pak ''porad'' s 300 konema nehrabalo :)
Ja mam obyc VLSD diferak z S14..na asfaltu za mnou zustavaji dve stejne dlouhe cary...tak mi vysvetli jak moji trakci ovlivni lepsi diferak za nejakych 20 tis, kdyz i s VLSD je vykon prenasen na obe kola? co vic muze diferak udelat? Nemichat do toho extremni podminky pls...bavime se o bezne sportovnejsi jizde s SX co ma pres 300HP, tak aby byla zachovana "ovladatelnost" a clovek se nemusel bat slapnout na 3ku na plyn s tim ze by mu to ulitlo...Podle me je jediny a vicemene levny reseni je prevodovy pomer....240SX ma tusim vetsi.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone » 02.06.2007, 15:06

Mirek píše:
saigone píše:
Peca píše:Ale s tou převodovkou je to fakt, chtělo by to delší. Kolik má vlastně S14 maximálku když má delší převody? A S15? :)
S14 (sr20det) ma stejne prevody
S15 (6-kvalt) ma jine ale je draha :(
Hlavne je potreba dobrej diferencial, to by to pak ''porad'' s 300 konema nehrabalo :)
Ja mam obyc VLSD diferak z S14..na asfaltu za mnou zustavaji dve stejne dlouhe cary...tak mi vysvetli jak moji trakci ovlivni lepsi diferak za nejakych 20 tis, kdyz i s VLSD je vykon prenasen na obe kola? co vic muze diferak udelat? Nemichat do toho extremni podminky pls...bavime se o bezne sportovnejsi jizde s SX co ma pres 300HP, tak aby byla zachovana "ovladatelnost" a clovek se nemusel bat slapnout na 3ku na plyn s tim ze by mu to ulitlo...Podle me je jediny a vicemene levny reseni je prevodovy pomer....240SX ma tusim vetsi.
Tak v tvym pripade uz asi moc ne, ikdyz dif s lepsi svornosti by byl o neco malicko lepsi. Myslel sem kentoyuv pripad, ten ma opendiff :wink: Delsi prevody by tomu urcite pomohly. S tou s14 spajzou sem se domnival, ze vnitrky jsou stejny, ale ruce do vohne bych za to nedal.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů