Stránka 3 z 4

Napsal: 31.05.2007, 21:08
od blázen
boded když je to skoro dvaapůl litr

Napsal: 31.05.2007, 21:13
od Vita.z31
Heini píše:240SX + Turbo lepší řešení než CA18.
To je můj názor 8)
Jenze za jaky prachy :(

Napsal: 31.05.2007, 21:26
od Heini
Tak se podívej co stojí díly na 240 a CA. Porovnej to třeba na keramické spojce atd. a hlavně konečný efekt 8)

Napsal: 31.05.2007, 21:41
od Vita.z31
Heini píše:Tak se podívej co stojí díly na 240 a CA. Porovnej to třeba na keramické spojce atd. a hlavně konečný efekt 8)
Jo to sice jo,ale dovolim si tvrdit, ze na tech 300-350koni bude levnejsi CA nez predelavat KA24DE na turbo, a kdyz budu chtit vic jak 350psu tak si poridim radsi z32 :D

Napsal: 01.06.2007, 05:25
od Elviiis
No je otázky na kolik jsou střeva s KA odolné. Jinak by nebyl takovej problém povařit svody dát tam 25ku nebo 28 a ltačit přiatmosferický kompresi tak 0.5 bar a nebo dát jiné písty. Y řekl bych že jednotku be raddy zvládl :wink:

Napsal: 01.06.2007, 19:12
od Kentoya
Heini píše:240SX + Turbo lepší řešení než CA18.
To je můj názor 8)
přišel jsem na to, že dvoukilu bohatě stačí 300 kobyl, pak to stejně jenom hrabe a kde nic tu nic, prostě více jak 300 kobyl nemá smysl, a udělat 300 kobyl z motoru ca18 je pro mě hračka, naproti tomu překopávat ka 24, no nevím co je levnější a jednodušší, ale dle mne je ca jasná volba, a kdyby to někomu nestačilo tak sr20, jinak jak člověk dozrává, mění se i jeho názory, dríve jsem si taky myslel, že ka24 oturbit a i kdybych tam měl 400 kobyl tak je to pořád málo, atd atd, ale vážně 300 kobyl je až moc na dvoukilo

Napsal: 01.06.2007, 22:24
od Peca
Kentoya píše:
Heini píše:240SX + Turbo lepší řešení než CA18.
To je můj názor 8)
přišel jsem na to, že dvoukilu bohatě stačí 300 kobyl, pak to stejně jenom hrabe a kde nic tu nic, prostě více jak 300 kobyl nemá smysl, a udělat 300 kobyl z motoru ca18 je pro mě hračka, naproti tomu překopávat ka 24, no nevím co je levnější a jednodušší, ale dle mne je ca jasná volba, a kdyby to někomu nestačilo tak sr20, jinak jak člověk dozrává, mění se i jeho názory, dríve jsem si taky myslel, že ka24 oturbit a i kdybych tam měl 400 kobyl tak je to pořád málo, atd atd, ale vážně 300 kobyl je až moc na dvoukilo
Ale, tady někdo konečně dostal rozum ;) Mám stejný názor...

Napsal: 02.06.2007, 09:00
od blázen
kentoya ví,že já souhlasit 8)

Napsal: 02.06.2007, 09:52
od Mirek
jas kentoyou souhlasim jen castecne...je fakt ze 300 na zadku pro "lehky "SX je hodne, pokud je pouzity standartni staly prevod a kvalty....pokud budes mit vetsi staly prevod a delsi kvalty, ta hranice se posune smerem nahoru...

Neni to jen o tom dostat z motoru maxi vykony....ale i o tom prizpusobit tomu zbytek..bohuzel tady to u vetsiny lidi nefunguje...jde se za vykonem...a podvozek, brzdy atd nechavaji v serii...pokud je SX zprevodovany na vykon 169HP, nemuze se nikdo divit ze kdyz je tam skoro 2x tolik...hrabe to i na 3 8)

Napsal: 02.06.2007, 10:53
od Peca
Mirek píše:Neni to jen o tom dostat z motoru maxi vykony....ale i o tom prizpusobit tomu zbytek..bohuzel tady to u vetsiny lidi nefunguje...jde se za vykonem...a podvozek, brzdy atd nechavaji v serii...
:oops:

Napsal: 02.06.2007, 10:59
od Peca
Ale s tou převodovkou je to fakt, chtělo by to delší. Kolik má vlastně S14 maximálku když má delší převody? A S15? :)

Napsal: 02.06.2007, 12:16
od saigone
Peca píše:Ale s tou převodovkou je to fakt, chtělo by to delší. Kolik má vlastně S14 maximálku když má delší převody? A S15? :)
S14 (sr20det) ma stejne prevody
S15 (6-kvalt) ma jine ale je draha :(
Hlavne je potreba dobrej diferencial, to by to pak ''porad'' s 300 konema nehrabalo :)

Napsal: 02.06.2007, 14:36
od Peca
saigone píše:
Peca píše:Ale s tou převodovkou je to fakt, chtělo by to delší. Kolik má vlastně S14 maximálku když má delší převody? A S15? :)
S14 (sr20det) ma stejne prevody
S15 (6-kvalt) ma jine ale je draha :(
Hlavne je potreba dobrej diferencial, to by to pak ''porad'' s 300 konema nehrabalo :)
S14 má delší převody.

Napsal: 02.06.2007, 14:49
od Mirek
saigone píše:
Peca píše:Ale s tou převodovkou je to fakt, chtělo by to delší. Kolik má vlastně S14 maximálku když má delší převody? A S15? :)
S14 (sr20det) ma stejne prevody
S15 (6-kvalt) ma jine ale je draha :(
Hlavne je potreba dobrej diferencial, to by to pak ''porad'' s 300 konema nehrabalo :)
Ja mam obyc VLSD diferak z S14..na asfaltu za mnou zustavaji dve stejne dlouhe cary...tak mi vysvetli jak moji trakci ovlivni lepsi diferak za nejakych 20 tis, kdyz i s VLSD je vykon prenasen na obe kola? co vic muze diferak udelat? Nemichat do toho extremni podminky pls...bavime se o bezne sportovnejsi jizde s SX co ma pres 300HP, tak aby byla zachovana "ovladatelnost" a clovek se nemusel bat slapnout na 3ku na plyn s tim ze by mu to ulitlo...Podle me je jediny a vicemene levny reseni je prevodovy pomer....240SX ma tusim vetsi.

Napsal: 02.06.2007, 15:06
od saigone
Mirek píše:
saigone píše:
Peca píše:Ale s tou převodovkou je to fakt, chtělo by to delší. Kolik má vlastně S14 maximálku když má delší převody? A S15? :)
S14 (sr20det) ma stejne prevody
S15 (6-kvalt) ma jine ale je draha :(
Hlavne je potreba dobrej diferencial, to by to pak ''porad'' s 300 konema nehrabalo :)
Ja mam obyc VLSD diferak z S14..na asfaltu za mnou zustavaji dve stejne dlouhe cary...tak mi vysvetli jak moji trakci ovlivni lepsi diferak za nejakych 20 tis, kdyz i s VLSD je vykon prenasen na obe kola? co vic muze diferak udelat? Nemichat do toho extremni podminky pls...bavime se o bezne sportovnejsi jizde s SX co ma pres 300HP, tak aby byla zachovana "ovladatelnost" a clovek se nemusel bat slapnout na 3ku na plyn s tim ze by mu to ulitlo...Podle me je jediny a vicemene levny reseni je prevodovy pomer....240SX ma tusim vetsi.
Tak v tvym pripade uz asi moc ne, ikdyz dif s lepsi svornosti by byl o neco malicko lepsi. Myslel sem kentoyuv pripad, ten ma opendiff :wink: Delsi prevody by tomu urcite pomohly. S tou s14 spajzou sem se domnival, ze vnitrky jsou stejny, ale ruce do vohne bych za to nedal.