s14 na sauto.cz

zde si prodávejte svoje plechové miláčky
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 24.08.2007, 20:41

podle me cenovka byla fer...motor je jasny total go...otazka je jak se to udela... :wink:

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr.S14 » 24.08.2007, 20:44

Kentoya píše:já psal minimálně 200, to už má řetěz právo na výměnu
aha,ja slysel ze retez si dava tak 500 :?
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od evo400 » 24.08.2007, 20:50

Kentoya píše:když se potkal, tak už byl vytahanej řetěz, a když byl vytahanej řetěz, tak to auto muselo mít najeto nejméně 200, a jestliže má najeto 200, tak klika šály ojnice kroužky těsnění řetěz, možná olejové čerpadlo a vačky, řekl bych to zkráceně, prostě celá GO
Hochu právě jsem se dozvěděl že se mi potka Nissan X-trail 2.2D který měl najeto 126tis km. Jezdilo se s ním slušně a v klidu, žádný závodění a má to jen 115koní. Ano vytahaný řetěz n arozvodech, následně nestíhaly dopínáky napínat řetěz a přeskočilo to o tři zuby.

Prostě kokoti z Hňissanu neumí stavět motory, je to všechno stejný brak. :evil:

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 24.08.2007, 20:53

proto píšu že 200 je na řetěz až moc, a je vidět že mu stačí 100 v některých vyjímečných případech, ale pro mě za mě, at si tam každej nechá řetěz jak dlouho chce, ale po 120 je to fakt až moc brzo i kdyby jsi ho honil

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od evo400 » 24.08.2007, 20:56

Sorry ale u jiných značek se řetěz nemění nikdy, je to na věčné časy, to jen Hňissan s tím má problémy. Pomalu mám na tu značku celkem averzi

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 24.08.2007, 20:56

Omfg komu se to nelíbí tak ad si klobouk políbí!

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 24.08.2007, 21:00

evo400 píše:Sorry ale u jiných značek se řetěz nemění nikdy, je to na věčné časy, to jen Hňissan s tím má problémy. Pomalu mám na tu značku celkem averzi
měnit se nemusí, ale čím je starší, tím se víc natahuje a samozřejmě časování vaček se posouvá, jelikož se mění délka řetězu, proto je vhodné měnit, ale nutnost to není u většiny aut, ale nemusíme si lhát každá značka má nějaký mouchy a každá dá se říct někde jinde, já osobně jsem s japoncema spokojenej a nissan mi nevadí

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr.S14 » 24.08.2007, 21:00

evo: a neurazej posvátné jméno Nissan :-D
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od evo400 » 24.08.2007, 21:17

upřímně já mám japonce rád a pravdou je že jich jen málo dělá motor vpřed náhon vzad
dlouhou dobu už mne seřou všichni dealeři nissanu v čr protože jejich neschopnost je do nebe volající a jediné co umí tak to je přimastit si na všem brutální marži
bohužel se k tomu všemu přidává ještě mnohdy nešťastné technické řešení
netvrdím že by řešení s rozvodovým řemenem bylo spolehlivější, nicméně tam tě to trkne že je třeba ho čas od času vyměnit

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 24.08.2007, 21:31

Celkem odvazne tohle tvrdit na nissanforu. Ale co si budem povidat, rekl bych, ze je to kus od kusu a diesly, to uz je kategorie sama o sobe. V kazde automobilce se najdou solidni motory, ale i motory slabsi, to same plati o konstrukcich, elektronice a pod. Ale pokud to schrnu tak mi neprijde ze nissan nejak vyrazne pokulhava za svou konkurenci, ikdyz zkusenosti s autorizovanym servisem nemam, a ani nechci mit. Vsude je to dost podobny a nahrabat si dokaze i autorizovanej servis skoda. A co umej? o tom se nema cenu ani bavit.

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od evo400 » 24.08.2007, 21:37

Tak ani do autorizovaného nejezdi.
V jednom mne nechali zaplatit věci co měli udělat na záruku , takže tipuji že to dostali zaplacené dvakrát a jinde nám robili při servisu čelní okno a dělali že to už bylo............ to jen tak na okraj, bylo toho s jedním autem už víc zážitků než s 5ti dalšími

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 24.08.2007, 22:05

já jsem zase totálně zavrhnul Renaulta , mladá si koupila Megana a sere se prostě jedno za druhým ... fakt auto nakokot ..

To EVO400 : každej má náký zkušenosti , třeba tobě je vylepší SR20DET :)

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 24.08.2007, 22:35

Fire píše:já jsem zase totálně zavrhnul Renaulta , mladá si koupila Megana a sere se prostě jedno za druhým ... fakt auto nakokot ..

To EVO400 : každej má náký zkušenosti , třeba tobě je vylepší SR20DET :)
moje laguna byla to samý 8)

Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od evo400 » 25.08.2007, 06:20

Fire píše:já jsem zase totálně zavrhnul Renaulta , mladá si koupila Megana a sere se prostě jedno za druhým ... fakt auto nakokot ..

To EVO400 : každej má náký zkušenosti , třeba tobě je vylepší SR20DET :)
Auta s pí.. ve znaku jsme raději nezkoušeli.

Snad máš pravdu a sériový motor s 35tis najeto mi ještě nějakou dobu bude dělat radost, to bych pak mohl trošku změnit názor :wink:

Mně jen vážně točí neschopnost všech dealrů nissanu které jsem měl možnost poznat a fakt že se takhle auto vysere i když jsem do puntíku dodržel všechny servisní zastávky přesně tak jak se mělo a udělal vždy to co se mělo udělat. Myslel jsem si že do 200tis nebude snad žádný problém a ejhle. Proto jsem s tím autem ani nic nedělal, žádné ťůningy, přeprogramování ecu... prostě nic, série.

OT: příští týden už to vezu na rám, pak lak a už se začnou dolaďovat jen drobnosti (i když jich je ještě moc)

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 25.08.2007, 18:36

ja kdyz prijel do nissan tak ani nevedeli co to 200sx je, no trapaci

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 56 hostů