P : opet prodam svuj nissan 200sx S13

zde si prodávejte svoje plechové miláčky
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 30.12.2006, 15:08

Kentoya píše:musel bych to zjistit taky mám jednu kliku, na které už asi nevyjde 3 brus (motor od mirka z víru), a pokud nevyjde budu to řešit, nejdřív musím zjistit ideální tlouštku 1 aby byla dostatečná 2 aby nebyla silná a nepraskala apotom bych do toho šel
Ja sem rikal ze klika je KO :roll:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 30.12.2006, 21:28

však nic ve zlém mirku (já to s tím bral a věděl jsem o tom), já ten motor bral kvůli bloku, kliku mám origo bez výbrusu, jen mě napadlo na té tvé klice vyzkoušet tvrdochrom

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 hostů