Přemejšlel sem dotahnout s14 z Anglie a předelat řizeni

zde si prodávejte svoje plechové miláčky
Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr.S14 » 17.07.2007, 20:54

libi se mu ten nastvanej pohled svetel u Acka :) ze jo ? :))
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 17.07.2007, 20:58

Design píše:ME se libi ty prolisi na kapote ktery ma ÁČKO a proste je takova krasavica no:)
aaaaaaaaaa vtom je hacik :)
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 17.07.2007, 21:03

no to taky to vypada jak obličej zamračenej proste moc N1

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 17.07.2007, 21:20

sakra ze som si nevsimol skor :lol:
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 17.07.2007, 21:23

Hele mam dotaz kdybych mel už s14 tak mužu tam namontovat na zakladni motor a zakladni turbo BLOW OFF?bude to mit nejakej učinek? a jakej je v tech ventilech rozdil je tam aji rozdil v tom odfuku ze to dela nejakej jinej zvuk každej z ventilu nebo jak to je?

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr.S14 » 17.07.2007, 22:37

Design píše:Hele mam dotaz kdybych mel už s14 tak mužu tam namontovat na zakladni motor a zakladni turbo BLOW OFF?bude to mit nejakej učinek? a jakej je v tech ventilech rozdil je tam aji rozdil v tom odfuku ze to dela nejakej jinej zvuk každej z ventilu nebo jak to je?
s14 uz ma origo bow,takze si myslim ze neni tolik nutne kupovat novy bow. Jiste ze muzes namontovat bow na zakladni motor, ma to ucinet takovy,ze to setri turbo .
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 17.07.2007, 22:48

Ja četl že to neovlivnuje životnost motoru a prej je to nato aby rychlej nastupovalo turbo.fakt ma odzakladu s14 BOV? a odfukuje to?

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr.S14 » 17.07.2007, 22:52

zivotnost motoru to asi nesetri,ale zivotnost turba ano.odfukuje,ale ten origo je tichej. Rychlejsi nabeh turba teda nevim,meli jsme vadnej bow,takze to zatim posoudit nemuzu.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 4652705893
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo » 17.07.2007, 23:04

citujem tu jedneho cloveka pekne povedane
najlepsi ventil=recylkulacny ventil
otvoreny ventil=problem so zmesou pri preradeni, casto prepusta na volnobehu, podla znacky a kvality
ziadny ventil=ziadne problemy, ziadne prihriate pfuiiiii pri kazdom preradeni. A nazor ze ventil predlzuje zivotnost turba je dnes uz davno prekonany. Pfuiiii Pfuiiii

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: pablo

Příspěvek od Petr.S14 » 17.07.2007, 23:27

pablo píše:citujem tu jedneho cloveka pekne povedane
najlepsi ventil=recylkulacny ventil
otvoreny ventil=problem so zmesou pri preradeni, casto prepusta na volnobehu, podla znacky a kvality
ziadny ventil=ziadne problemy, ziadne prihriate pfuiiiii pri kazdom preradeni. A nazor ze ventil predlzuje zivotnost turba je dnes uz davno prekonany. Pfuiiii Pfuiiii
:) jak myslis,ale proc se ca18ckam tolik ty turba serou ?

a jeste neco,kdyz ti to nebude delat prihrate pfuiiiii pfuiiii,tak ti bude westgate pri kazdem prerazeni delat fooouu fooouu :)
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo » 17.07.2007, 23:31

no nevim proc se serou mam tam turbo po repase nejakych 11000km no problema ma praskliny okolo klapky a drzi bez problemov,mozno to je tym ze sa dobre chladi

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 17.07.2007, 23:32

to nechapu podle tvyho vysvetleni teda pak vubec nevim proc ho tam davam :lol: asi ho vyhodim nechce nekdo? :lol:
sorry za ot :scratch: už bychom se měli vrátit k topicu :)

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 18.07.2007, 08:55

Me se ten zvuk libi! a az budu mit auto tak si ho tam dam! a basta :lol: myslim si že když je ventil kvalitni tak to nemuže přece delat problem

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 18.07.2007, 09:39


Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 18.07.2007, 10:35

Tak sa mi zda ze z tohto topicu sa stava diskusny kruzok o hocicom :roll:
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 87 hostů