Stránka 6 z 10

Napsal: 17.07.2007, 20:54
od Petr.S14
libi se mu ten nastvanej pohled svetel u Acka :) ze jo ? :))

Napsal: 17.07.2007, 20:58
od Tosho
Design píše:ME se libi ty prolisi na kapote ktery ma ÁČKO a proste je takova krasavica no:)
aaaaaaaaaa vtom je hacik :)

Napsal: 17.07.2007, 21:03
od Design
no to taky to vypada jak obličej zamračenej proste moc N1

Napsal: 17.07.2007, 21:20
od Tosho
sakra ze som si nevsimol skor :lol:

Napsal: 17.07.2007, 21:23
od Design
Hele mam dotaz kdybych mel už s14 tak mužu tam namontovat na zakladni motor a zakladni turbo BLOW OFF?bude to mit nejakej učinek? a jakej je v tech ventilech rozdil je tam aji rozdil v tom odfuku ze to dela nejakej jinej zvuk každej z ventilu nebo jak to je?

Napsal: 17.07.2007, 22:37
od Petr.S14
Design píše:Hele mam dotaz kdybych mel už s14 tak mužu tam namontovat na zakladni motor a zakladni turbo BLOW OFF?bude to mit nejakej učinek? a jakej je v tech ventilech rozdil je tam aji rozdil v tom odfuku ze to dela nejakej jinej zvuk každej z ventilu nebo jak to je?
s14 uz ma origo bow,takze si myslim ze neni tolik nutne kupovat novy bow. Jiste ze muzes namontovat bow na zakladni motor, ma to ucinet takovy,ze to setri turbo .

Napsal: 17.07.2007, 22:48
od Design
Ja četl že to neovlivnuje životnost motoru a prej je to nato aby rychlej nastupovalo turbo.fakt ma odzakladu s14 BOV? a odfukuje to?

Napsal: 17.07.2007, 22:52
od Petr.S14
zivotnost motoru to asi nesetri,ale zivotnost turba ano.odfukuje,ale ten origo je tichej. Rychlejsi nabeh turba teda nevim,meli jsme vadnej bow,takze to zatim posoudit nemuzu.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 4652705893

pablo

Napsal: 17.07.2007, 23:04
od pablo
citujem tu jedneho cloveka pekne povedane
najlepsi ventil=recylkulacny ventil
otvoreny ventil=problem so zmesou pri preradeni, casto prepusta na volnobehu, podla znacky a kvality
ziadny ventil=ziadne problemy, ziadne prihriate pfuiiiii pri kazdom preradeni. A nazor ze ventil predlzuje zivotnost turba je dnes uz davno prekonany. Pfuiiii Pfuiiii

Re: pablo

Napsal: 17.07.2007, 23:27
od Petr.S14
pablo píše:citujem tu jedneho cloveka pekne povedane
najlepsi ventil=recylkulacny ventil
otvoreny ventil=problem so zmesou pri preradeni, casto prepusta na volnobehu, podla znacky a kvality
ziadny ventil=ziadne problemy, ziadne prihriate pfuiiiii pri kazdom preradeni. A nazor ze ventil predlzuje zivotnost turba je dnes uz davno prekonany. Pfuiiii Pfuiiii
:) jak myslis,ale proc se ca18ckam tolik ty turba serou ?

a jeste neco,kdyz ti to nebude delat prihrate pfuiiiii pfuiiii,tak ti bude westgate pri kazdem prerazeni delat fooouu fooouu :)

pablo

Napsal: 17.07.2007, 23:31
od pablo
no nevim proc se serou mam tam turbo po repase nejakych 11000km no problema ma praskliny okolo klapky a drzi bez problemov,mozno to je tym ze sa dobre chladi

Napsal: 17.07.2007, 23:32
od otasTM
to nechapu podle tvyho vysvetleni teda pak vubec nevim proc ho tam davam :lol: asi ho vyhodim nechce nekdo? :lol:
sorry za ot :scratch: už bychom se měli vrátit k topicu :)

Napsal: 18.07.2007, 08:55
od Design
Me se ten zvuk libi! a az budu mit auto tak si ho tam dam! a basta :lol: myslim si že když je ventil kvalitni tak to nemuže přece delat problem

Napsal: 18.07.2007, 09:39
od Design

Napsal: 18.07.2007, 10:35
od Tosho
Tak sa mi zda ze z tohto topicu sa stava diskusny kruzok o hocicom :roll: