Stránka 1 z 2

P: Nissan RS13 340ps - PRODANO

Napsal: 06.07.2011, 10:06
od bmwm3
Prodám svého Nissana RS13. Je to bývalé auto Choseho, se kterým předminulou sezonu jezdill Kryštof Kokoška. Já jsem s autem jel jeden závod a jeden trénink - video z treninku:
http://www.youtube.com/watch?v=Icl1L9Wb1X4
Ze závodu video není - jelo se na mokru


K autu:
Úpravy provedené Chosem
Motor:
Plně programovatelná řídící jednotka Apexi Power FC CA18DET (tedy žádný chip): 18 000,-
Motor prošel kompletně GO, použili se nové seriové díly: 50 000,-
Nové turbo GARRETT GT2860RS: 35 000,-
- Motor a turbo mají najeto cca 2.500km takže je plně zajetý a vše ok
Kovové těstění pod hlavou: 4 000,-
Chromované díly motoru (kryty vaček apod): 5 000,-
444cc vstřiky z GTR: 4 000,-
Palivova pumpa walbro: 3 000,-
Velký mezichladič JDM FMIC Intercooler: 9 000,-
Silikonove hadice k vodnimu chladici: 1 500,-
Kompletni otevreny vyfuk, od nerezových svodů, přes downpipe, midpipe až po catback, 70mm: 15 000,-
Kompletní odlehčené hliníkové řemenice, včetně hlavní řemenice: 5 000,-
JDM Hi-Throttle Pulley: 500,-
300ZX Z32 MAF AFM: 4 000,-
Nové svíčky NGK: 1 500,-
Velký závodní olejový chladič 8 000,-
Velký vodní chladič Mishimoto Aluminum Radiator: 7 000,-
Elektrická vrtule na vodním chladiči: 2 000,-
Apexi Ground stabilizer: 5 000,-
Rozpěry Japspeed (přední i zadní): 5 600,-
Světla HID sada: 2 500,-
NISMO engine mounts: 3000 Kc
NISMO Stainless Braided Clutch Hose:2 200,-
Lesteny kryt motoru: 2 100,-
Lesteny kryt pojistek: 1 200,-
Lestena expanska na vodu: 2 000,-
TRUST Greddy AIRINX Air Intake: 2 500,-
NISMO oil cap: 1 500,-
Vsechny nove hadice v motoru, silikonove: 4 000,-
CUSCO oil catch tank: 4 000,-
Damper KIT (drzak motoru): 3 000,-
FUEL Pressure regular: 1 500,-
GREDDY rozvodový řemen: 3 000,-
Vyndané ABS a Klima
Baterie přesunuta do kufru

Exteriér:
Kompletni body kit, lamino: 20 000,-
Vyhlazená anténa, zadní stěrač, ostřikovače a ta malá linka na boku
Novy celolak, bily spodek, fialovovy pruh a cerna strecha: 20 000,-
Laminatova kapota, vented: 12 000,-
KOUKI Zadni svetla: 10 000,-
URAS Zadni kridlo low, carbon look: 12 000,-
Sportovni zrcatka: 1 500,-

Interiér:
Sedačky 2x Sparco EVO 3: 28 000,-
MOMO Pásy 2x 4 bodove: 4 000,-
Startování na tlačítko z Hondy S200: 3 000,-
Naba na volant: 500,-
Sportovni volat: 1000,-
GREDDY Profec B Spec II Boost Controller: 7 500,-
Budíky teplota (olej, voda), tlak oleje, adapter na měření teploty vody: 5 000,-
Budíky a držák budíků na sloupku (teplota výf. plynů, AFR, otáčky motoru): 3 000,-
Držák budíků: 1 000,-
STRI Turbo Timer: 2 500,-
PIVOT HeadLights Controller - ovladaní otevření světel (nenamontováno): 2 500,-
Autoradio 2DIN, DVD, TV + Alpine repro: 8 000,-
Auto má kompletní interiér (tedy koberce, tapecy, jen jsou vyndané zadní sedačky, mohu dodat, pokud bude zájem)

Podvozek:
Přední brzdy D2 8 pístek 330 mm: 35 000,-
ADR 8x, tedy 2 sady, hliníková kola 17x7.5" včetně pneu (tedy 2 sady): 40 000,-
(lze prodat jednu sadu samostatně, za 18k)
D2 stavitelny podvozek, typ drift: 22 000,-
Pancerove hadicky k hydr. rucni brzde: 1500,-
Kompletní set stavitelných ramen na podvozku, kosti apod: 15 000,-
Nove sada bushingu na podvozku: 5 000,-
Podložky (1x1cm, 2x3cm), 4x114.3 + šrouby: 5 600,-

Převodovka:
DRIFTWORKS odlehčený setrvák: 10 000,-
NISMO GT PRO LSD samosvorný diff: 23 000,-
NISMO Transmission mount: 1 500,-
Kovokeramicka spojka od Brzdy.cz: 5 000,-
NISMO short shift: 3 000,-

Výkon:
Bohatě přes 300 koní, doloženo grafem z brzdy
Obrázek


Mnou provedené úpravy:
Výměna řidičovu sedačky za OMP, Sparco Evo 3 je nenamontovaná
Znovu odstrojení a vevaření bezpečnostího rámu
Vyvaření pravé zadní kapsy
Vystrojení všeho nepotřebného v interiéru
Nalakování auta zevnitř i zvenku
Vyndání D2 ručky (oproti sériové je naprosto nefunkční)
Výměna oleje v diffu
Výměna oleje v motoru
Dále mám k autu ještě nenamontovaný rejdový kit http://www.gtfactory.jp/cms/page.php?15
Dále mám autu náhradní převodovku
Dále mám k autu kompresor Eaton M90 (plánoval jsem přestavbu na kompresor)
Nové zadní brzdy (kotouče i desky)
K autu je tedy 8 stejných kol

Do auta jsem nalil od koupi dalších minimálně 50k a to jsem ještě spoustu věcí dělal sám, nebo mi to dělal "sponzor" zadarmo, kdybych měl vše platit, tak to vyšlo ještě daleko dráž.
V autě je tedy i s pořizovací cenou fest přes 600k

Důvod prodeje:
Nemám penízky (přecenil jsem se), na závody a autí mi jen stojí v garáži a to je na takovýhle auto škoda, další věc, že už nemám ani čas na přípravu závodů.

Cena k jednání 250k = 10 000E
Tel.: +420 724 90 23 73

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: P: Nissan RS13 340ps

Napsal: 06.07.2011, 15:09
od SDRT
Krasne auto , to by bol pekny daily len tak do rachoty a spat a na vykendy.
V Cesku mozes jazdit drifty ked nemas na dverach ziadne covers zvnutra a baterku len tak polozenu v zadu na podlahe ?
KoLKO STUPNOV MAS PREDNE ODKLONY KOLIES ? na tych tlmicoch vyzera ze su dovnutra nadoraz ale na tych kolach to tak nevyzera .

Re: P: Nissan RS13 340ps

Napsal: 06.07.2011, 20:24
od bmwm3
SDRT píše:Krasne auto , to by bol pekny daily len tak do rachoty a spat a na vykendy.
V Cesku mozes jazdit drifty ked nemas na dverach ziadne covers zvnutra a baterku len tak polozenu v zadu na podlahe ?
KoLKO STUPNOV MAS PREDNE ODKLONY KOLIES ? na tych tlmicoch vyzera ze su dovnutra nadoraz ale na tych kolach to tak nevyzera .
Výplň dveří být musí, ale já jsem letos nejel. baterka položená být nemůže, já ji mám na držáku, nevím jestli je z fotek vidět. Přední odklony jsem neměřil. Výšku podvozku jsem taktéž neměnil, nevím jestli jsou nadoraz co nejníž...
Michal

Re: P: Nissan RS13 340ps

Napsal: 06.07.2011, 20:24
od bmwm3
teď to vidím - baterka tam položená skutečně je, ale je tam držák, který se našroubuje na ty dvě šroubovice..
M

Re: P: Nissan RS13 340ps

Napsal: 09.08.2011, 22:24
od bmwm3
Aktuel - sleva
230 000,- !

Re: P: Nissan RS13 340ps

Napsal: 02.09.2011, 08:09
od bmwm3
Let´s go down with the price even more !
215 000,- Kč !

Re: P: Nissan RS13 340ps

Napsal: 26.09.2011, 08:58
od bmwm3
Nyní je omezená doba, kdy by šlo auto prodat i na díly, takže kdybyste někdo chtěl nějaký díly, tak dejte vědět.
K mání je vše krom motoru+RJ+ele, Turba, downpipe.
Michal

Re: P: Nissan RS13 340ps

Napsal: 26.09.2011, 10:28
od Mirek
nahod cenovku za zadni kouki svetla se stredem a listou..klidne do SZ

Re: P: Nissan RS13 340ps

Napsal: 26.09.2011, 12:00
od OndraS13
Kurnik - tak se kdyžtak hlásim o cenovku taky na světla - doufám že jako druhej ( musim se koukat na net častejc )

Re: P: Nissan RS13 340ps

Napsal: 26.09.2011, 19:02
od Falken
co za řemenice z motoru ?? Co je to zač, jsou vyvážené a nežerou řemeny ??

Re: P: Nissan RS13 340ps

Napsal: 27.09.2011, 15:30
od Rave
Falken píše:co za řemenice z motoru ?? Co je to zač, jsou vyvážené a nežerou řemeny ??
bmwm3 píše:Nyní je omezená doba, kdy by šlo auto prodat i na díly, takže kdybyste někdo chtěl nějaký díly, tak dejte vědět.
K mání je vše krom motoru+RJ+ele, Turba, downpipe.
Michal

Re: P: Nissan RS13 340ps

Napsal: 27.09.2011, 15:33
od Fizzbiker
plus jen dodam ze mam pocit ze remenice jsou jen nakomaxitované serie krom hlavní.

Re: P: Nissan RS13 340ps

Napsal: 09.10.2011, 18:42
od P.a.c.P
me by zajimala power fc

Re: P: Nissan RS13 340ps

Napsal: 09.10.2011, 18:59
od Fire
Co by jsi chtěl za EBC ?

Re: P: Nissan RS13 340ps

Napsal: 09.10.2011, 21:09
od Woyta
Me by zajimalo JDM Hi-Throttle Pulley.