super dvoukilo na prodej

zde si prodávejte svoje plechové miláčky
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

super dvoukilo na prodej

Příspěvek od Kentoya » 15.12.2006, 22:08

pokud by někdo chtěl to moje tak za 200 je k mání, úpravy všichni znáte, je to 5000 po kompletní go všeho, jen mu chybí lak, ta cena je víceméně za cenu dílů práce a nájmy se vůbec neodvažuji počítat, pokud prodám zůstanu nissanu věrný, abych předešel spekulacím, ale mám už trochu jiné plány a dvoukilo z ca18det mi prostě přestává stačit, prostě i kdybych z něj dostal 400 kobyl je to furt pro mě málo, pokud neprodám tak si ho nechám a další plány budu řešit až našetřím, jinak v členech je snad všechno o autě napsaný, to pro ty co to neví a jinak cena dílů je i s autem někde okolo 250, s prací a nájmem okolo 350

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 16.12.2006, 00:59

a nebo samotnej motor
po kompletní go cca 25 000
písty a blok 1 brus cca 15 000
kovaný ojnice cca 22 000
kovaný setrvák cca 10 000
duralová řemenice cca 3 000
nová spojka komplet cca 5 000
turbo t 28 cca 16 000
chip s2 cca 2 000
a barvičky a komaxit na motoru cca 2 000

celkem rovných 100 000
tato varianta se mi jeví jako lepší pro mne, do kastle bych šoupl nějaký 6ti vál at to trochu jede

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 16.12.2006, 01:25

Ta spojka je serie :?:

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 16.12.2006, 10:50

spojka je komplet serie od luka lamela přitlačak ložisko stála okolo 4,8

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: super dvoukilo na prodej

Příspěvek od Peca » 16.12.2006, 12:48

Kentoya píše: prostě i kdybych z něj dostal 400 kobyl je to furt pro mě málo0
A kolik by tě tak "uspokojilo"? :shock:
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 16.12.2006, 13:27

800 a budu klidnej

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 16.12.2006, 13:40

Kuva kentoyo 800 :?: A s kym budu jezdit na kafe az to v 350 posles do nejaky pomlau jedouci popelnice :lol: Hm i kdyz mit love tak boch ho vzal a nacpal do colta :D to by byl masakr sakra.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 16.12.2006, 14:11

vymenis DE saci vacku za 2 DET? :)

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 16.12.2006, 19:42

nee ty 248 vačky nechám v motoru

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 16.12.2006, 19:47

jak to slape s tema vačkama ??? kdy to ma plnej tlak a kdy to zacina a tak
FIRE WALK WITH ME

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 16.12.2006, 19:52

nějak jsem to nesledoval, mě spíš zaráželo to, že do 0,7 ten tlak lezl jako u t25 (možná o fous rychleji), ale stále plynule, a od 0,7 do 1,5 to byla mrda otázka desetin vteřiny, prostě ten motor podruhé nakopl, pocit dábelskej, ale protože mě nějak nebrou ani sprinty ani drifty, tak nevím kdy to nakopává, nějak jsem to nesledoval

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 16.12.2006, 19:58

Ak sa smiem spitat tak ake seriove vacky mate v CA?
Lebo ja mam 264/262.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 16.12.2006, 20:07

248/240

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 16.12.2006, 20:22

Dost "tupe"nie?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 17.12.2006, 10:36

buky300zx píše:Dost "tupe"nie?
to je nadlhsiu debatu, len strucne poviem ze dynamika prudenia zmesi u preplnovaneho motora nevyzaduje ani zdaleka nejake extra ostre vacky, to vseobecne.
Predlzenie doby otvorenia vaciek posuva krut. moment do vyssich otacok.
No a tvoj motor je 3litrovy sestvalec, 2 ventily na valec, ktory ma viac krutiaceho momentu v nizsich otackach ako 1.8l stvorvalec 16V. Preto si mozes dovolit dlhsiu dobu otvorenia vaciek.
Na nasom seriovom motore by taketo vacky znamenaly nepriaznivy priebeh krutiaceho momentu v nizsich otackach.
Aspon taky mam nazor 8)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 45 hostů