OT: Daihatsu Charade

zde si prodávejte svoje plechové miláčky
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

OT: Daihatsu Charade

Příspěvek od kenivruh » 05.02.2007, 11:21

200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 05.02.2007, 11:52

Jedneho casu bol jeden krasny kus v cechach na predaj za 60 Kc,mal 130Hp(asi bolo volaco robene s motorom).
jedneho casu som chcel take kupit(pred Z31),ale tychto aut je malo a vtedy nebolo nic dostupne.
Inak super auto,mala vaha,maly obsah,slusny vykon.Len otazne je,v akom stave je motor.Chlapcisko pise ze je vhodne na sprinty,tak kto vie ci to aj on nedarapoval a ND na toto auto asi moc nebud.
Ale rozhodnutie je na tebe.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 05.02.2007, 11:56

buky300zx píše:Jedneho casu bol jeden krasny kus v cechach na predaj za 60 Kc,mal 130Hp(asi bolo volaco robene s motorom).
jedneho casu som chcel take kupit(pred Z31),ale tychto aut je malo a vtedy nebolo nic dostupne.
Inak super auto,mala vaha,maly obsah,slusny vykon.Len otazne je,v akom stave je motor.Chlapcisko pise ze je vhodne na sprinty,tak kto vie ci to aj on nedarapoval a ND na toto auto asi moc nebud.
Ale rozhodnutie je na tebe.
Co som o nom cital, tak motor je dost odolny (kovane snad vsetko). Horsie je to zo spojkou. Tych 130 koni to chce priame sanie a vyfuk plus trochu zvacsit plniaci tlak.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 05.02.2007, 12:04

Paci sa mi,ze prednu Spz zaskrtal,ale zadnu nie. :lol:
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 05.02.2007, 12:30

borec co chodi na Xchat s nickem Charade_Gti nebo tak nejak ho ma...udajne pres 200PS...ma to na sprinty delany...muzu ti na nej vyzjistit kontakt...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 05.02.2007, 12:36

200Ps v takej malej skatuli?To musi ist jak svina?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 05.02.2007, 13:13

Jde tam do PRD... klika. Stejnej případ jako 200sx

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 05.02.2007, 13:21

Heini píše:Jde tam do PRD... klika. Stejnej případ jako 200sx
Na stranke http://www.gttioc.co.uk/ nepise chlapik nic o kluke, zeby odchadzala. Ani inde som nenasiel nic o kluke. Skor o tesneni pod hlavou.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 05.02.2007, 14:41

Ja jsem slyšel že prej jsou to masakr stroje zvláště pak přdášli mu na tlaku turba. Ale já osobně slyšel o tom že výdrž motorů nikterak extra. Prej tři ostré vrchy a dělaj mini GO (šáli a čistička všeho).
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 05.02.2007, 15:14

Elviiis píše:Ja jsem slyšel že prej jsou to masakr stroje zvláště pak přdášli mu na tlaku turba. Ale já osobně slyšel o tom že výdrž motorů nikterak extra. Prej tři ostré vrchy a dělaj mini GO (šáli a čistička všeho).
Ked tam daju namiesto seriovych 9 psi 20 tak jasne, ze to vydrzi tri vrchy. Asi nikto nejazdi vrchy so seriou.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 05.02.2007, 15:25

Kamos zo ZV mal jedneho. Chodil s nim aj na zrazy (modry s bleskami po boku :) ). Bolo to super auto do mesta. Dobry zvuk, dobra akceleracia, v meste mu to zozralo max. 10l. a to blbol.
Problem to malo jedine zo spojkou. Je nejak blbo umiesnena a z niecoho stale tiekol olej do nej, cize cca 2x do roka ju musel robit.
Ako auto do mesta, v pohode...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 05.02.2007, 15:44

No je fakt že na nějáke litačky po d1 bude asi mít krátké kvalty. Aco suzuki swift GTi za ty prachy sezenes i toho novsiho a to vonavku. Je to 1.3 100koni vysokotockovej nizkozdvihovej 4val twin cam. Jede jako debil. 200tu udělá. A zrychlení je opravdu luxusní. Někdy se podívej na výsledky vrchů. Jsou to fakt rakety. A ty motory prej hodně vydrží.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 05.02.2007, 15:57

Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 05.02.2007, 16:02

nizzmo píše:To je ono:
Pekne.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 05.02.2007, 16:04

Elviiis píše:No je fakt že na nějáke litačky po d1 bude asi mít krátké kvalty. Aco suzuki swift GTi za ty prachy sezenes i toho novsiho a to vonavku. Je to 1.3 100koni vysokotockovej nizkozdvihovej 4val twin cam. Jede jako debil. 200tu udělá. A zrychlení je opravdu luxusní. Někdy se podívej na výsledky vrchů. Jsou to fakt rakety. A ty motory prej hodně vydrží.
Na Slovensku je takych aut, ze ich spocitas na prstoch jednej ruky. A ked aj nejake najdes, tak cena je vdaka obmedzeniu dovozu starsich aut stale vysoka.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů