P: BR rev limitter

zde si prodávejte ostatní věci ale prosím s rozumem, není to annonce
Odpovědět
Marena
user
Příspěvky: 103
Registrován: 16.08.2006, 13:09
Bydliště: Jičín

P: BR rev limitter

Příspěvek od Marena » 24.11.2009, 14:38

Odkaz:
http://www.tuningforum.cz/viewtopic.php?f=90&t=90132

Prvnimu zajemci, clenovi klubu, dam 500kc slevu za nasledne reference. Mam vice kusu.
Naposledy upravil(a) Marena dne 24.11.2009, 14:42, celkem upraveno 1 x.
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: P: BR rev limitter

Příspěvek od Design » 24.11.2009, 14:42

Vychytavečka dobra a naco je tak extra dobry že ti litaji plameny z vyfuku jako prase?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Marena
user
Příspěvky: 103
Registrován: 16.08.2006, 13:09
Bydliště: Jičín

Re: P: BR rev limitter

Příspěvek od Marena » 24.11.2009, 14:46

Mno asi stejne jako na to, proc si lidi kupujou BOV ventily co sycej, piskaj, stekaj a mnoukaj ;)

Z funkcniho hlediska bych videl ten Launch control nebo moznost razeni s plnym plynem a tim znacne eliminovat turbo lag. A nebo zkratka nejaka starsi auta nemaji vubec omezovac otacek.
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...

Uživatelský avatar
Gelo
user
Příspěvky: 970
Registrován: 03.08.2008, 22:43
Bydliště: Banská Bystrica SR

Re: P: BR rev limitter

Příspěvek od Gelo » 24.11.2009, 14:48

podla man jedina vyhodan vec je na tom ten Launch control kamarat to ma vo WRX sti a funguje to paradne ale inak vtom ziadnu vyhodu nevydim :D
Ford Scorpio 93:SALLE
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: P: BR rev limitter

Příspěvek od Mirek » 24.11.2009, 15:24

Muze mi nekdo prosim (klidne do SZ at tu nedelam bordel) vysvetlit na jakym principu u toho funguje to razeni pod plnym plynem? Neco jako ALS? Dekuju
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: P: BR rev limitter

Příspěvek od blázen » 24.11.2009, 15:51

pěkné plameny..chudák turbo a výfuk
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Marena
user
Příspěvky: 103
Registrován: 16.08.2006, 13:09
Bydliště: Jičín

Re: P: BR rev limitter

Příspěvek od Marena » 24.11.2009, 23:05

Nevim uplne do detailu, jak moc to resi tahle krabicka. Ale v programovatelne jednotce se jedna retardaci predstihu a zaroven vypinani zapalovani. Funguje na zaklade nejakeho spinace(seslapnuti spojkoveho pedalu) a dodrzeni nejakych podminek, hlavne tedy treba otacky pres 6000ot. Takze jedes, prerazujes tesne pred omezovacem (treba 7000ot), pri seslapnuti spojky-sepnuti spinace, jednotka retartuje predstih a jeste vypina zapalovani, dokud motor nedrzi nastaveny limit(dle prevodovky, treba po prerazeni pada na 5500ot, tak nastavis 5500). Plyn je tedy porad na podlaze, tim jak motor pali pres otevrene vyfukove ventily ven udrzuje docela intezivne turbo v otackach.
Takhle pres spinac muze funguje i tenhle limitter(resp ma dva rezimy, jeden bez spinace a druhej po sepnuti spinace).

ALS funguje podobne, ale nezavisle na plynovem pedalu.

Jak moc je to skodlive pro motor se muzeme dohadovat, urcite bych to nedrzel dele nez par vterin.
200SX S13,stage2,T3T4E trim50...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů