K- drift button

zde si prodávejte ostatní věci ale prosím s rozumem, není to annonce
Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: K- drift button

Příspěvek od Bart34 » 03.01.2013, 15:19

Co tak moc resite? staci vyndat talcnou pruzinku z te rucky a cudlik Vam drzi porad zapadlej dole. kdo ma TT nebo chce obcas mit rucku zacvaklou, vezme kousek trubky, kterej hodi na kouskem na ten cudlik, co prebyva tak do toho vrazi korek, do nej vratak, volestit, slepit a je to. Presne tak jsem to mel, mozna to tak ma Method porad. Method :?:
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Uživatelský avatar
Method
user
Příspěvky: 1000
Registrován: 07.01.2011, 19:17
Bydliště: Písečná

Re: K- drift button

Příspěvek od Method » 03.01.2013, 21:45

Mam to sejně jak to píše Bart, funguje to bez chybně. Kdy chci bokovat tak čudlík zamáčknu a stačí jen tahat za rukáv. Když potřebuju ručku v kopci tak ten čudlík povitáhnu a drží zabržděnej.

http://www.youtube.com/watch?v=fyu-KScye9g
Stage 2 HD, Walbro, GT2560R 1Bar HKS actuator, HKS Hi-Power, VLSD, Vodní chladič Japspeed, Velkej IC, R33 brzdy,Nismo siláče, Komplet polyuretan ES, Japspeed Toe arm, MeisterR

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů