Stránka 3 z 5

Re: K: YAMAHA R1

Napsal: 28.08.2013, 12:04
od Rave
kdyz mas kombinezu tak vyteces jak zkysle mleko.
a rozdil vahy mezi r6 a r1 je prd.

a ano yamaha je tak co se vseho tyce nejlepsi volba.
hlavne ne cbr

Re: K: YAMAHA R1

Napsal: 28.08.2013, 12:19
od onsad
OK, díky moc. Právě mám představu starší motorky, klidně před r.v. 2000. A hlavně bych rád nízké servisní náklady, kromě benzínu a pneu. Má to nějaké drahé součásti jako je např. spojka, nebo tlumiče? Nerad bych řešil něco jako dvouhmotový setrvačník u auta za 30 000 Kč. :evil:

Re: K: YAMAHA R1

Napsal: 28.08.2013, 12:29
od saigone
onsad píše:OK, díky moc. Právě mám představu starší motorky, klidně před r.v. 2000. A hlavně bych rád nízké servisní náklady, kromě benzínu a pneu. Má to nějaké drahé součásti jako je např. spojka, nebo tlumiče? Nerad bych řešil něco jako dvouhmotový setrvačník u auta za 30 000 Kč. :evil:
Nízký náklady chce každej, nejlíp aby to jezdilo zadarmo. Většina před 2000 jsou karburátorový stroje, což je dost často problém, u karbců taky odchází spoustu funkčních dílů - jehly, šoupátka atd. Generálka motoru motorky vyjde na zhruba stejný peníze jako motor auta, možná o trochu míň. Za tyhle prachy budeš muset hodně shánět, aby to za něco stálo.

Re: K: YAMAHA R1

Napsal: 28.08.2013, 12:41
od adner
YZF 600 Thunder Cat, skvělý podvozek a brzdy, cca 100 koní..levná věc...

Re: K: YAMAHA R1

Napsal: 28.08.2013, 13:33
od saigone
Jo jo, hromkočka není špatná, měl ji kdysi kamarád

Re: K: YAMAHA R1

Napsal: 28.08.2013, 14:18
od onsad
saigone píše:
onsad píše:OK, díky moc. Právě mám představu starší motorky, klidně před r.v. 2000. A hlavně bych rád nízké servisní náklady, kromě benzínu a pneu. Má to nějaké drahé součásti jako je např. spojka, nebo tlumiče? Nerad bych řešil něco jako dvouhmotový setrvačník u auta za 30 000 Kč. :evil:
Nízký náklady chce každej, nejlíp aby to jezdilo zadarmo. Většina před 2000 jsou karburátorový stroje, což je dost často problém, u karbců taky odchází spoustu funkčních dílů - jehly, šoupátka atd. Generálka motoru motorky vyjde na zhruba stejný peníze jako motor auta, možná o trochu míň. Za tyhle prachy budeš muset hodně shánět, aby to za něco stálo.
Tak nerozumím tomu, ale po kolika km je nutná GO motoru např. u té R6? Hádám, že s tím každý jezdí naplno a párkrát to položí.

Re: K: YAMAHA R1

Napsal: 28.08.2013, 14:51
od Rave
ten motor odvaris i za 100km.to chce dojed a koknot.
ppkud se o to nekdo fakt stara tak km sou da se rict fuk.ale je fakt ze sestlu tocis furt plne.

proto rikam litr.ty sou da se rict v lepsi kondici.

Re: K: YAMAHA R1

Napsal: 28.08.2013, 15:03
od onsad
A neznáte náhodou Honda VTR 1000F, případně mě zaujal inzerát http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 2&t=112785

Re: K: YAMAHA R1

Napsal: 28.08.2013, 15:25
od saigone
VTR je Honda, dvouvál, to bych já osobně jako první motorku radši nebral.
to GSXR Slingshot už je historie, podívej se spíš po něčem novějším, u Suzuki od SRADa nahoru (96->)

Re: K: YAMAHA R1

Napsal: 28.08.2013, 15:33
od Grassell
Na zacatek jsi kup Yamahu YZF 125 uz nove kusi jsou levne a fakt se sni nepovleces lita kylo šede.

Re: K: YAMAHA R1

Napsal: 28.08.2013, 15:54
od onsad
Nejsem drobek, mám cca. 95-100 kg. :D A ty hadry, helma také něco váží.

Kylo šede jsem jezdil s favoritem. :lol:

Navíc, aby mě v kopci nepředjela i fabia TSI. :twisted:

Re: K: YAMAHA R1

Napsal: 28.08.2013, 15:57
od saigone
Jestli ho 600 omrzí po sezoně, po dvou, tak 125 po týdnu...

Re: K: YAMAHA R1

Napsal: 28.08.2013, 16:01
od onsad
Jako nechci být náročný, ale na motorce nechci jezdit až 160 km/h. Když na to přijde, tak to běžně jedu s primerou. :oops: Samozřejmě ne ve městě apod.

Re: K: YAMAHA R1

Napsal: 28.08.2013, 18:35
od blázen
na dvouvál se vyser,na naučení to není moc dobré. Vem nějakou tu šestku. Třeba R6 ,při normálním ježdění ti vydrží a neboj že těch tvých 100kg neuveze. :D

Re: K: YAMAHA R1

Napsal: 28.08.2013, 18:54
od SilverFox
Když už se to tu tak probírá. Cbr 600 rr? Příští rok už bych do toho chtěl praštit.