Stránka 1 z 1

P: CT26

Napsal: 17.02.2010, 20:01
od Lenulka
Prodam jete turbo CT26 Twin Entry, radialni vule minimalni, axialni zadna. Cena 4000CZK.

Re: P: CT26

Napsal: 18.02.2010, 13:10
od Elviiis
Pokud to nekomu pomuze

CT26

Comp.Inducer - 1.574"
Comp.Exducer - 2.559"
Turbine minor - 2.05"
Turbine major - 2.36"

nasel jsem i mapu

Re: P: CT26

Napsal: 26.02.2010, 17:43
od Lenulka
diky za zdokonaleni inzeratu :wink: tak panove, nikdo nechce zahodit sve T25 a nahodit krapet vetsi CT26? 8)

Re: P: CT26

Napsal: 26.02.2010, 18:03
od blázen
problém bude v tom,že to na nissan svody nepasuje :)

Re: P: CT26

Napsal: 26.02.2010, 22:10
od jagy
T3 priruba?

Re: P: CT26

Napsal: 26.02.2010, 23:00
od Lenulka
blázen píše:problém bude v tom,že to na nissan svody nepasuje :)
vsechno jde kdyz se chce :wink: neznam nejde :!:

Re: P: CT26

Napsal: 27.02.2010, 10:52
od blázen
jagy píše:T3 priruba?
ne ne myslím tvarově, pokud se nepletu je čtvercová s kulatým otvorem,kdežto garret používá obdélnikových tvarů..

Lenulka:muselo by to jít na topmount,na podložku a my co sme už něco podobného dělali vím,že to tam nevejde,protože ty podložky nejdou dát vyšší jak 12mm a na té délce tu přírubu snad ani nepředěláš,možná nějakým speciálníma frézama....nicméně si myslím,že to někdo na nějakou supru koupí. Ovšem pro CA18,SR20 to je proto nepoužitelné a pro RB motory to bude moc malé..

kde skončilo to velké turbo,co jsi tu tenkrát prodávala? Zjistili ste co to bylo zač?

CT26 housing
Obrázek

Re: P: CT26

Napsal: 27.02.2010, 13:42
od Lenulka
to velke turbo, to byla nejaka neurcita ludra, jedine nejblizsi co se mi podarilo zjistit bylo, ze se nejspis pouzivalo do 4,2 obsahu a to do nejakych Nissanu, podobne velikosti a stavby jsem videla i v DAFu, skoncilo tusim v jednom Fiatu, prodala jsem ho nakonec, ale ted celkem i lituju, urcite bych ho vyuzila, kdo vi jestli to Fiat rozdychal :lol:

co se tyka CT26 tak vypada nasledovne, to co si tam dal ty je ze 4.gen Celicy z 1.gen 3SGTE a je to single

toto je ono

Obrázek
Obrázek

Re: P: CT26

Napsal: 27.02.2010, 14:00
od blázen
taky sem se díval,že jich je víc...tohle tam taky nebude pasovat..

Re: P: CT26

Napsal: 28.02.2010, 10:38
od yHCov
vyřešily by to nové svody..kdyby měl někdo zájem tak za 3,5 jsem schopen je udělat z nerezových kolínek.

Re: P: CT26

Napsal: 28.02.2010, 17:16
od blázen
spíš bych uřezal z topmount tu T3 přírubu a nechal přes myšáka vypálit přesně tuhle a napasoval ji z5 .. pak to tam vleze.. prodává to za pěknou cenu,není to špatná nabídka ,chce to ovšem asi nistune nebo něco podobného a přizpůsobit tomu ECU..ale za tu cenu ,to za to možná i stojí

Re: P: CT26

Napsal: 02.03.2010, 11:56
od Elviiis
ano tohle je twin port... nic mene da se pouzit na aplikace kde se pouziva t3... jen pro zajimavost na celicu se dela rj s mapu pro tlak 1.3bar na toto turbo...

jinak ta nabydka tech svodu je exkluzivni takze problem ze svody odladen... jinak blaznuv navrh s vymenou priruby je sandny rychli a efektyvni... jinak to turbo je opravdu dost velke...

Re: P: CT26

Napsal: 10.03.2010, 17:35
od Lenulka
stale aktual :(