Úpravy výkonu S13

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od Design » 06.07.2008, 21:34

Ti co znaji Frantu vedi že nechodi spat ani domu :lol:
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od Kentoya » 06.07.2008, 21:34

PDK200SX píše:
blázen píše:Gtechem to odpovídá 300k 4,8-5,5s ale bez slick se ke stovce jen prohrabeš
No těch 300PS+ by mi asi mohlo stačit. Ale jak je tam dostat? :D Turbo, vstřiky, stage3 a pod. stačí?
pak je zde ještě jeden problém, S3 chip teoreticky takový výkon zvládne, ale chce to zase udělat komplet od hlavní žemenice až po spojku, a jen spojka se setrvákem je přes 20, kovaný ojnice bych určitě nevynechal a taky bych jedině doporučil chladič oleje a chladič vody z S14 s vrtulí, kliku jedině nebroušenou a vidím to i s turbem stále okolo 200 000 minimálně

Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od chosecz » 06.07.2008, 21:35

Kentoya píše:ad choze a o kolik jsi ho odlehčil (to auto) že to zvládáš za 4,1, jinak s tím zabitím souhlasím, jen mi nevychází přepočet, pokud počítám váhu auta i s řidičem okolo 1350 kg, tak s 280 ps to za 4,1 nestihneš ani se slickama, já se bez slicků, orientačně změřeným výkonem takovou krabičkou jak Gtech kde byl výkon okolo 300 ps, na seriových gumách pohyboval okolo 4,8 až 4,9 a se slickama bych to dostal tak 4,4 až 4,5, ale víc asi ne
Mereno tim G-metrem, gumy standard bridge, cas byl neco pres 4 sec a tusim, ze to psalo 4.1, ale ruku do ohne nedam, jedine zajit do garage a zkusit to z toho vytahnout :) A kde se presne pohybuje vykon, to take nevim, nicmene to neni vec, co musime resit. Rozhodne nerikam, ze to takhle proste je, muze to byt chyba mereni hrave.

edit: zjistim a napisu, jinak g-krabicu vypujcim na srazu, bude-li prilezitost :)
Naposledy upravil(a) chosecz dne 06.07.2008, 21:40, celkem upraveno 1 x.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od Kentoya » 06.07.2008, 21:38

chosecz píše:
Kentoya píše:ad choze a o kolik jsi ho odlehčil (to auto) že to zvládáš za 4,1, jinak s tím zabitím souhlasím, jen mi nevychází přepočet, pokud počítám váhu auta i s řidičem okolo 1350 kg, tak s 280 ps to za 4,1 nestihneš ani se slickama, já se bez slicků, orientačně změřeným výkonem takovou krabičkou jak Gtech kde byl výkon okolo 300 ps, na seriových gumách pohyboval okolo 4,8 až 4,9 a se slickama bych to dostal tak 4,4 až 4,5, ale víc asi ne
Mereno tim G-metrem, gumy standard bridge, cas byl neco pres 4 sec a tusim, ze to psalo 4.1, ale ruku do ohne nedam, jedine zajit do garage a zkusit to z toho vytahnout :) A kde se presne pohybuje vykon, to take nevim, nicmene to neni vec, co musime resit. Rozhodne nerikam, ze to takhle proste je, muze to byt chyba mereni hrave.
teoreticky bych si přál aby to tak bylo, taky ještě záleží na velikosti gum a poměru v diffu a dalších pár kravinkách

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od PDK200SX » 07.07.2008, 07:56

Jak přesný je ten G-meter? Psalo se tu o chladiči vody a oleje z S14, to tam pasuje nebo se to musí nějak upravit? Myslím,že mě by mohl motor s 300PS vydržet bez kovaných dílů, i bez spojky. To můžu dát pak. Já s tím autem najezdím pár tis. km ročně. Mám ho jen tak na víkendy, "závody" a tak pod. Kolik to vůbec žere při takovém výkonu (300PS)??? To se ptám jen tak do budoucna, zatím ladím do maxima co vydrží serie motor i turbo. Docela bych byl rád, kdyby mi někdo zatím tenhle vyladil, aby jel tak jak má. Né, že by nejel, ale vytáhnou z něj maximum. A pak chci ještě jeden motor a na něm udělat těch 100000PS :D:D

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od Design » 07.07.2008, 08:39

Seriova spojka tendle vykon ani omilem nevydrži,S14 nema chladič oleje.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od blázen » 07.07.2008, 08:53

4s pro 300k opravdu ne,ani na slick.. u RWD 300k v žádném případě při seriové hmotnosti. to je čas tak 350hp AWD
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od kenivruh » 07.07.2008, 09:12

300 koni zvladnu aj seriove ojnice a piesty. Ale len ked su nove :) Nie ked maju nalietanych 100-200 tisic km.

K tomu zrychleniu. Prikladam pekny graf kde je vidno aky pomer vaha/vykon treba na aky cas. Tie kosostvorce su realne dosiahnute casy roznymi autami (a na roznych povrchoch a s roznymi gumami).

Edit:. Tak davam odkaz na celu stranku, kedze obrazky nejdu priamo od nich.

http://www.stealth316.com/2-calc-hp-et-mph.htm
Naposledy upravil(a) kenivruh dne 07.07.2008, 19:33, celkem upraveno 1 x.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od mrkevvzime » 07.07.2008, 09:35

me ty odkazy nefunguji :(

OT musim ale rict, ze jsem se pri cteni tohohle topicu fakt pobavil,
nechci do nikoho moc rejt, ale predstava 600hp motoru za par korun me rozesmala :wink:
nevim jak silnym autem kdy jel, ale 300hp mi prijde jako hodne peknej vykon a 600 si ani neumim predstavit natoz z 1,8 motoru a pak to - tak by stacilo aspon 500 - to uz sem se fakt valel smichy :lol: to nemaj pomalu ani supersporty za tezky mega, asi takhle cloveka zblbnou ty M5, RS6 a dalsi "bezny" auta jinak nevim jak si to mam vysvetlit :D
ale koukam ze uz si sel s predstavama do realu tak nic ve zlem :wink:

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od blázen » 07.07.2008, 11:00

superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od PDK200SX » 07.07.2008, 11:04

To mrkevvzime: Chtěl jsem to proto, že už jsem to na pár S13 vyděl(zbožnuju tu sílu), ale zase nadruhou stranu je fakt, že bych takový výkon nikde nevyužil. Podle toho co mi tu všichni píšou, by to stálo šílený peníze a žralo by to podobně šíleně. Na to moje ježdění mi bude stačit 300PS+. Ono už i po těch úpravách co mám to jezdí ohodně lépe a nikdo na mě nemá, ale mohlo by to být lepší. Ještě to není to co bych si představoval. Tak snad 300PS to zlepší a neměl by být problém na STK. Nevím teda jak emise, to stejně, když nemám kat, ale stk by měla být ok. A hlavně nebude to tolik žrát jako 500PS. A nejvíc se mi líbí, že to teoreticky "vydrží" i seriový motor. I když je mi jasný, že ty kovaný díly by byly lepší, ale kvůli 300PS se mi to zdá zbytečný. Prostě až se mi tenhle rozletí, tak pak dám kovaný :D:D

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od blázen » 07.07.2008, 11:10

PDK200SX píše:To mrkevvzime: Chtěl jsem to proto, že už jsem to na pár S13 vyděl(zbožnuju tu sílu), ale zase nadruhou stranu je fakt, že bych takový výkon nikde nevyužil. Podle toho co mi tu všichni píšou, by to stálo šílený peníze a žralo by to podobně šíleně. Na to moje ježdění mi bude stačit 300PS+. Ono už i po těch úpravách co mám to jezdí ohodně lépe a nikdo na mě nemá, ale mohlo by to být lepší. Ještě to není to co bych si představoval. Tak snad 300PS to zlepší a neměl by být problém na STK. Nevím teda jak emise, to stejně, když nemám kat, ale stk by měla být ok. A hlavně nebude to tolik žrát jako 500PS. A nejvíc se mi líbí, že to teoreticky "vydrží" i seriový motor. I když je mi jasný, že ty kovaný díly by byly lepší, ale kvůli 300PS se mi to zdá zbytečný. Prostě až se mi tenhle rozletí, tak pak dám kovaný :D:D

myslím,že si to pořád představuješ jako hurvínek válku, klidně se ti to může rozletět každých 1000km. určitě bych pro tento výkon brousil blok a použil nové písty, ojnice sou diskutabilní 300k umí unést,ale musí být v top stavu, ani poškozené,ani unavené ani jinak deformované..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od PDK200SX » 07.07.2008, 11:11

Mě to nepřišel velkej rozdíl :D Ne bylo to trochu poznat. U toho 300PS to šlo nějak lepší, u toho druhého už to bylo pořád v omezovači a to je na pytel. Myslím že 300PS by mi stačilo.

PDK200SX
user
Příspěvky: 167
Registrován: 25.01.2008, 19:17

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od PDK200SX » 07.07.2008, 11:14

blázen píše:
PDK200SX píše:To mrkevvzime: Chtěl jsem to proto, že už jsem to na pár S13 vyděl(zbožnuju tu sílu), ale zase nadruhou stranu je fakt, že bych takový výkon nikde nevyužil. Podle toho co mi tu všichni píšou, by to stálo šílený peníze a žralo by to podobně šíleně. Na to moje ježdění mi bude stačit 300PS+. Ono už i po těch úpravách co mám to jezdí ohodně lépe a nikdo na mě nemá, ale mohlo by to být lepší. Ještě to není to co bych si představoval. Tak snad 300PS to zlepší a neměl by být problém na STK. Nevím teda jak emise, to stejně, když nemám kat, ale stk by měla být ok. A hlavně nebude to tolik žrát jako 500PS. A nejvíc se mi líbí, že to teoreticky "vydrží" i seriový motor. I když je mi jasný, že ty kovaný díly by byly lepší, ale kvůli 300PS se mi to zdá zbytečný. Prostě až se mi tenhle rozletí, tak pak dám kovaný :D:D

myslím,že si to pořád představuješ jako hurvínek válku, klidně se ti to může rozletět každých 1000km. určitě bych pro tento výkon brousil blok a použil nové písty, ojnice sou diskutabilní 300k umí unést,ale musí být v top stavu, ani poškozené,ani unavené ani jinak deformované..
Já vím, přesně tak si to představuju. Nic jiného my stejně nezbyde, když chci, aby to vydrželo. Klika to vydží? Pokud ano, tak dát jen kované ojnice a písty nechat nebo taky kované? Co je všechno teda na to třeba? Jaké vstřiky? Všechno bych to potřeboval vypsat do posledního šroubku.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Úpravy výkonu S13

Příspěvek od Kentoya » 07.07.2008, 14:09

hlavně napiš kolik jsi ochoten investovat, a podle toho se dá vymýšlet co dál

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů