vejfuk-nápad

Odpovědět
Uživatelský avatar
Fogi
user
Příspěvky: 98
Registrován: 25.06.2007, 20:49
Bydliště: Swatawa DC
Kontaktovat uživatele:

vejfuk-nápad

Příspěvek od Fogi » 10.11.2008, 00:22

pic lidi,napadla mě taková vec :idea: -vyvést vejfuk na obě strany..ale co s tim očkem na tažný lano?je asi blbý to uříznout,co? a nebo vejfuky vyvést na bok do prahů k zadním kolům(určo víte,jak to myslim :wink:
napište co si o tom mylíte..THX 8)

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: vejfuk-nápad

Příspěvek od pablo » 10.11.2008, 00:26

zase nectes forum dej si hledat bylo to tu uz reseno

Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: vejfuk-nápad

Příspěvek od Iwan » 10.11.2008, 00:27

cim kradsi vejfuck tym lepsi.....

vejfuck robis podla auta a uprav ne podla toho jak to bude INN :D :D :D

Uživatelský avatar
Fogi
user
Příspěvky: 98
Registrován: 25.06.2007, 20:49
Bydliště: Swatawa DC
Kontaktovat uživatele:

Re: vejfuk-nápad

Příspěvek od Fogi » 10.11.2008, 00:28

jestli mi to napíšeš na nějakej muj dotaz eště jednou,tak mě asi naučíš používat tlačítko "hledat" :bounce: :oops: :lol:

Uživatelský avatar
Fogi
user
Příspěvky: 98
Registrován: 25.06.2007, 20:49
Bydliště: Swatawa DC
Kontaktovat uživatele:

Re: vejfuk-nápad

Příspěvek od Fogi » 10.11.2008, 00:30

takže kdybych ho vyvedl z těch prahů třeba hned u předních kol,tak je to lepší jak kdybych ho vyvedl až vzadu?

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: vejfuk-nápad

Příspěvek od pablo » 10.11.2008, 00:31

myslim ze pri tom prispevku co by sis mnel najit sou i obrazky na to

Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: vejfuk-nápad

Příspěvek od Iwan » 10.11.2008, 00:31

Fogi píše:takže kdybych ho vyvedl z těch prahů třeba hned u předních kol,tak je to lepší jak kdybych ho vyvedl až vzadu?
myslim ze sa ti presune krutak do vysich tocek.....
ale na seriovem aute to asi nema zmysel robit....

Uživatelský avatar
Fogi
user
Příspěvky: 98
Registrován: 25.06.2007, 20:49
Bydliště: Swatawa DC
Kontaktovat uživatele:

Re: vejfuk-nápad

Příspěvek od Fogi » 10.11.2008, 00:32

takže kdybych to chtěl udělat tak řikáš,že až po nějakejch těch úpravách,jo?ok :wink:

Uživatelský avatar
Fogi
user
Příspěvky: 98
Registrován: 25.06.2007, 20:49
Bydliště: Swatawa DC
Kontaktovat uživatele:

Re: vejfuk-nápad

Příspěvek od Fogi » 10.11.2008, 00:33

pablo píše:myslim ze pri tom prispevku co by sis mnel najit sou i obrazky na to
okok,už jdu hledat,tsak mi drž palce :arrow:

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: vejfuk-nápad

Příspěvek od pablo » 10.11.2008, 00:34

vidis jak ses sikovnej jinak napomuzu mnel by to byt prispevek od mirka on to tak tusim chcel delat

Uživatelský avatar
Fogi
user
Příspěvky: 98
Registrován: 25.06.2007, 20:49
Bydliště: Swatawa DC
Kontaktovat uživatele:

Re: vejfuk-nápad

Příspěvek od Fogi » 10.11.2008, 00:56

mno..něco sem našel,ale stejně tam nepadlo ani slovo o tý blbosti na tažný lano a o vejfukách na boku sem nenašel nic :? to buď neumim hledat nebo to tam neni :blackeye:

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: vejfuk-nápad

Příspěvek od Mirek » 10.11.2008, 09:39

oko uriznu, misto toho tam navarim kulatinu s vnitrnim zavitem na sroubovaci tazne oko. To s tou delkou tady ber s rezervou. Ten vyfuk se da udelat tak, ze bude cca stejne dlouhy jako ten klasicky...jen to od napravnice nepujde jednou 76mm trubkou, ale dvema mensima. Musis mit material na odstineni tepla od nadrze, ja koupil specialni folie od Thermo TEC.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Fogi
user
Příspěvky: 98
Registrován: 25.06.2007, 20:49
Bydliště: Swatawa DC
Kontaktovat uživatele:

Re: vejfuk-nápad

Příspěvek od Fogi » 10.11.2008, 20:18

takže to zespoda bude asi něco jako to má 350Z?trubka a z toho 2 odbočky,je to tak?

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: vejfuk-nápad

Příspěvek od Mirek » 10.11.2008, 20:24

ne...to by byla restrikce...za napravnici bude svedena 3" roura co nevic na stred a z ni pak dve slabsi ke koncovkam ve tvaru pismene V (spodni cip pismene si predstav jako misto za diferakem). Pro koncovy tlumic tam pri tomto reseni neni misto. Ja budu mit malej tlumic na downpipe + klapku od apexi + rezonator Moroso. Zbytek trubky zakoncene dvojici dualnich koncovek.

Edit: Vzhledem ke snizeni auta a mistem pod nadrzi budou muset byt ty slabsi vetve ovalne, tam je nutne spocitat prurez trubek, aby se z nich nestala restrikce.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů