sani a volnobeh na KA24E

Odpovědět
Uživatelský avatar
Zephyr
user
Příspěvky: 211
Registrován: 27.08.2009, 08:52
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

sani a volnobeh na KA24E

Příspěvek od Zephyr » 25.03.2010, 16:57

Chlapi mám rozdělané sání a zajímalo by mě pár věcí.
-K čemu je na mém motoru P.C.V. (co jsem o něm četl tak jen v souvislosti s turbem)
-Je hodnota 76,1 Ohm na AR ještě v normě nebo mám shánět nový?

Snažím se vyřešit kolísající volnoběh (už pěkně dlouho)
Prosím o rychlou radu či vysvětlení, ať vím jestli to mám složit abych mohl jet ráno do práce. Díky Petr

Jinak jsem i na ICQ - 101 910 326
240SX USA verze
daily Opel Corsa 1.4 16v
Himoto Rapida 1/10 Vette 2,4GHz

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: sani a volnobeh na KA24E

Příspěvek od raziel » 25.03.2010, 21:00

PCV? myslís positive crankcase ventilation? to je na kazdém motoru - odvetravani ventilovemho vika - odvadi pretlak z bloku do hlavy odkud ven do sani... bez toho asi tezko...
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
Zephyr
user
Příspěvky: 211
Registrován: 27.08.2009, 08:52
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Re: sani a volnobeh na KA24E

Příspěvek od Zephyr » 26.03.2010, 06:43

raziel píše:PCV? myslís positive crankcase ventilation? to je na kazdém motoru - odvetravani ventilovemho vika - odvadi pretlak z bloku do hlavy odkud ven do sani... bez toho asi tezko...
No ale já to nemám na ventilovém víku. Z toho mi vede hadice přímo do sání před klapku. I na starém autě (KIA Sephia)to bylo takhle.
Ten PCV mám na 240SX našroubovaný v Intake Manifold collerctor (nevím jak se tomu říká, našel jsem to v manuálu). Podle toho obrázku to vede někam dolů na motor, ale na autě mi přišlo že to vede někam dopředu jakoby k termostatu. Špatně jsem tam viděl...
Napadlo mě - odvětrání olejové vany???

A co ten odpor na AR? Přímo na konektoru je natištěno 75 Ohm. Já naměřil 76,1 Ohm. Může být i odchylka v měření, mám obyč multimetr. Ale předpokládejme že je to měřeno správně a přesně. Byla by odchylka 1,1 Ohm přípustná? Respektive měla by nějaký vliv na funkci regulátoru potažmo na volnoběh?

Edit: Po hodince googlování jsem narazil na tento obrázek:
Přílohy
iac1vo.jpg
iac1vo.jpg (55.39 KiB) Zobrazeno 3576 x
240SX USA verze
daily Opel Corsa 1.4 16v
Himoto Rapida 1/10 Vette 2,4GHz

Uživatelský avatar
Zephyr
user
Příspěvky: 211
Registrován: 27.08.2009, 08:52
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Re: sani a volnobeh na KA24E

Příspěvek od Zephyr » 29.03.2010, 12:32

je to takhle zapojené správně?
Pořád si nejsu jistý tím AIV. Někde jsem viděl že to měl celé vykuchané.
Přílohy
EF&EC-5-COLOR2_800x495.jpg
EF&EC-5-COLOR2_800x495.jpg (62.94 KiB) Zobrazeno 3463 x
240SX USA verze
daily Opel Corsa 1.4 16v
Himoto Rapida 1/10 Vette 2,4GHz

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů