motor - cukani otacok ??? co moze byt vo veci

infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

motor - cukani otacok ??? co moze byt vo veci

Příspěvek od infin1tty » 21.09.2009, 11:19

motor je po GO, no videl som ze na volnobehu sem tam cuknu otacky a klesnu o 100rpm.. z 800 na 700.. v pravidelnejsom intervale.. ked som napr. stal v zapchach..
tak neviem co moze sposobovat take cukanie otacok a tym padom aj auta.. je to jemne ale citelne.. rozmyslam ci to neni zle nastavene/rozladene casovanie.. a/alebo rozvodovy remen zle nastaveny.. ??

dalej som si vsimol iny zvuk ma motor pri 1,2,3 jke ..taky silnejsi.. v rovnakych otackach ako ma pri 4,5 tke.. 4ka,5tka ide upln epotichu a fajne.. ale ked podradim a otacky su rovnako na 2000 tak ma motor iny zvuk nechapem.. mozno to tak ma byt, no ja to nerozlisim..

any ideas help, dik

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: motor - cukani otacok ??? co moze byt vo veci

Příspěvek od mauglie » 21.09.2009, 12:44

Kolísání pravděpodobně A.A.C. ventil

infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

Re: motor - cukani otacok ??? co moze byt vo veci

Příspěvek od infin1tty » 22.09.2009, 11:56

dakujem, no cakal som trochu viac rad :cry:

zatial len citam a hladam po nete.. Zatial som nasiel zopar veci ktore to mozu sposobovat

1. sviecky a kable ku svieckam

2. Idle air control valve - nieco co kontroluje pritok vzduchu a ked je spinavy tak sposobuje kolisanie otacok

Ak mate niekto skusenosti plis napiste.. vdaka vopred

PS.
Mal by niekto moznost zmerat casovanie a kompresiu motora?? Bratislava alebo okolie? vdaka

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: motor - cukani otacok ??? co moze byt vo veci

Příspěvek od kenivruh » 22.09.2009, 13:23

Casovanie mozme pomerat, len musis mat zapalovaci kabel. Aj kompresiu by sme mohli, len neviem ci sa da verim tomu mojmu meracu :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: motor - cukani otacok ??? co moze byt vo veci

Příspěvek od pablo » 22.09.2009, 13:46

keni nemusis mi zapalovaci kabel mnel bys tam mit smycku nakterou to upevnis

infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

Re: motor - cukani otacok ??? co moze byt vo veci

Příspěvek od infin1tty » 22.09.2009, 16:08

diky, rad dojdem jak budem mat prevozne znacky..
velmi by mi to pomohlo, aspon by som vedel ze co je vo veci.. ci daco vazne s motorom alebo len treba precistit nejake senzory popripade sviecky kable, alebo nieco jednoduchsie..

aj ten zvuk motora ma mrzi, ako sa moze menit zvuk motora pri rovnakych otackach .. 1,2,3 stupen hlucnejsie ide ako 4,5ty??

ps. kenivruh, da sa to pomerat aj v BA? kde sa nachadzas?

dakujem ozaj chlopi za help a podporu, inak, ak by niekoho napadlo ze co by som mohol rozobrat a vycistit atd.. dajte vediet, kym mi auto stoji bez znaciek..mozem spravit..

dik

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: motor - cukani otacok ??? co moze byt vo veci

Příspěvek od mauglie » 22.09.2009, 16:17

Hledal jsi na fóru?

Idle air control valve bude pravděpodobně něco jako AAC ventil. AAC ventil slouží k přísunu vzduchu při zavřené klapce - volnoběhu - a právě jeho případné zanesení má vliv na otáčky.

Jiné zvuky motoru, hmm, každý stupeň má jiný převod => jiné zatížení motoru? Nevím, nakolik se to slučuje s realitou.

infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

Re: motor - cukani otacok ??? co moze byt vo veci

Příspěvek od infin1tty » 22.09.2009, 20:18

mauglie píše:Hledal jsi na fóru?

Idle air control valve bude pravděpodobně něco jako AAC ventil. AAC ventil slouží k přísunu vzduchu při zavřené klapce - volnoběhu - a právě jeho případné zanesení má vliv na otáčky.

Jiné zvuky motoru, hmm, každý stupeň má jiný převod => jiné zatížení motoru? Nevím, nakolik se to slučuje s realitou.

diky za help, ano asi najviac som nasiel o AAC ventile.. idem to v tyzdni rozobrat a precistit..
a potomsa uvidi..

ten iny zvuk..to ja neviem ozaj posudit.. lebo prvy krat mam 200sx..ale borci z SK co vtom maju skusenosti mi snad poradia a povedia ako to vidia oni.. jak budem mat znacky tak sa to zacne verim riesit..

dakujem za help

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: motor - cukani otacok ??? co moze byt vo veci

Příspěvek od kenivruh » 23.09.2009, 08:17

pablo píše:keni nemusis mi zapalovaci kabel mnel bys tam mit smycku nakterou to upevnis
Ked mas cievku na sviecke, tak nemas kde zacvaknut ten bazmek. Musis vytiahnut cievku, medzi cievku a sviecku dat zapalovaci kabel a na neho zacvaknut bazmek.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: motor - cukani otacok ??? co moze byt vo veci

Příspěvek od mauglie » 23.09.2009, 09:12

Není pravda, na el. svazku cívek je očko, na který se dávají takové "kleštičky". Pokud je nemáš, je to jiná.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: motor - cukani otacok ??? co moze byt vo veci

Příspěvek od kenivruh » 23.09.2009, 09:46

K tomuto pridam tuto diskusiu http://forum.nissanexa.com/archive/inde ... -7849.html Cize lepsie je asi dodrziavat co pise nissan.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
AdianSK
user
Příspěvky: 240
Registrován: 24.07.2010, 16:59
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: motor - cukani otacok ??? co moze byt vo veci

Příspěvek od AdianSK » 27.05.2011, 10:30

AAC ventil mi može dusiť motor na studeno v 600-800 otačkach??? po naštartovani???

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: motor - cukani otacok ??? co moze byt vo veci

Příspěvek od kenivruh » 30.05.2011, 08:49

AdianSK píše:AAC ventil mi može dusiť motor na studeno v 600-800 otačkach??? po naštartovani???
Nemal by kedze na studeny motor je tam ten druhy bazmek alias sytic.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
AdianSK
user
Příspěvky: 240
Registrován: 24.07.2010, 16:59
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: motor - cukani otacok ??? co moze byt vo veci

Příspěvek od AdianSK » 30.05.2011, 20:02

tha asi nefunguje :D

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: motor - cukani otacok ??? co moze byt vo veci

Příspěvek od Fizzbiker » 30.05.2011, 20:11

jen tak pro info jak si predstavujes "bazmek sytič" na CA18DET?

jinak mozna se podivat jeste na AirRegulator... me taky delal problemy.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů