Tuning motoru CA18DET

Odpovědět
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od Woyta » 30.10.2011, 23:11

GT28 pod kapotou budu mit taktez ale i tak pocitam s vykonem 250 - 300k.

Priruba na motor je stejna. Lisi se L-bow a to jednim sroubem.

Opravdu doporucuju projet si temata v technickych diskuzich.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 30.10.2011, 23:12

DragonART píše:Možná sem to někde přehlíd, ale S14ková T28 dokáže nafoukat CAčko na 350 koní? Tej GT28 bych věřil, ale obyč 28?!
prosim precitaj si prvy prispevok je tam GT 28 neprekrucat ludi prosim diki

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 30.10.2011, 23:15

Ja budem davat sportove z vody s 38mm externov westigate...tak sa potom ta na turbe vynechava ? ale bo ju dokrutit ci ako to riesit?

Uživatelský avatar
Koudy
user
Příspěvky: 581
Registrován: 13.04.2009, 19:51
Bydliště: Pelhřimov

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od Koudy » 30.10.2011, 23:25

Můžeš využívat obě, ale u turba této velikosti je ta externí celkem zbytečná.
Co se toho výkonu týká, tak se sériovým vnitřkem bych přes 300hp nešel.

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 30.10.2011, 23:29

Koudy píše:Můžeš využívat obě, ale u turba této velikosti je ta externí celkem zbytečná.
Co se toho výkonu týká, tak se sériovým vnitřkem bych přes 300hp nešel.
no tak bude lepsie ju dat ako nie ved este sa uvidi co a ako. napr chcem tam dat vstrekovace 444cc s GTR-ka ale to si treba vypocitat tlak paliva na pomer vzduchu a potom je dana velkost vstrekovacov

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od Woyta » 30.10.2011, 23:38

Ja vstriky pouziju seriove ale tlak paliva pujde na 4 bary.
To by na 250-300hp melo stacit.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 31.10.2011, 00:03

Woyta píše:Ja vstriky pouziju seriove ale tlak paliva pujde na 4 bary.
To by na 250-300hp melo stacit.
Dobre ale co pouzivas za pumpu jeden mi kazal dat s GTR 34 dalsi ze walbro potom ze bosh tak neviem

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od Woyta » 31.10.2011, 00:17

Mam v aute Walbro. To by mohlo stacit.

Pouziva se hodne pump. jen si najit takovou ktera splnuje pozadavky.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 31.10.2011, 00:30

Napr. pre vstrekovace 444cc potrebujes na dosiahnutie OKOLO 330 hp koni tlak 6.3 bar cize 92Psi

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od Kentoya » 31.10.2011, 00:45

JakubkoGB píše:Napr. pre vstrekovace 444cc potrebujes na dosiahnutie OKOLO 330 hp koni tlak 6.3 bar cize 92Psi
nesmysl stačí max 4,3 bar v liště

Uživatelský avatar
JakubkoGB
user
Příspěvky: 92
Registrován: 30.10.2011, 15:47

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od JakubkoGB » 31.10.2011, 00:54

Kentoya píše:
JakubkoGB píše:Napr. pre vstrekovace 444cc potrebujes na dosiahnutie OKOLO 330 hp koni tlak 6.3 bar cize 92Psi
nesmysl stačí max 4,3 bar v liště
http://www.200sxs13.nismo.org/Injector.html
Kentoya tam sa to da prepocitat

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od Kentoya » 31.10.2011, 03:56

přepočítat můžeš jak chceš
při seriovém tlaku v liště 3 bary, a dobře nalazeném motoru CA 18 DET
při 1,3 barech tlaku turba máš v liště 4,3 bary a na brzdě 330hp na motoru

a ještě jednou mi ukaž že se pletu, tak už se ode mě nic nedovíš

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od blázen » 31.10.2011, 06:59

Koudy píše:Můžeš využívat obě, ale u turba této velikosti je ta externí celkem zbytečná.
Co se toho výkonu týká, tak se sériovým vnitřkem bych přes 300hp nešel.
Proč ne?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od kenivruh » 31.10.2011, 08:19

1. neviem naco menit seriovy FPR (jedine ze sa ho nemas alebo sa pokazil)
2. s GT28 (neviem co je zac asi myslis GT2560R alias gulickove z S15ky) na 300+ koni zabudni
3. zvysovat tlak v liste lebo mam male vstreky chjo totalny nezmysel (mozes tym dosiahnut ze ti stacia ak si dajme tomu na hrane ale pouzit to ako nahradu za vacsie vtreky to nie), navyse 444ky stacia aj so seriovym tlakom paliva na to turbo co tam chces dat
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Tuning motoru CA18DET

Příspěvek od mara_m » 31.10.2011, 08:46

Woyta píše:Ja vstriky pouziju seriove ale tlak paliva pujde na 4 bary.
To by na 250-300hp melo stacit.
pri nulovem tlaku v sani 4 bary ?
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů