Zkusenosti s 9.5" diskem na predku

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Zkusenosti s 9.5" diskem na predku

Příspěvek od Mirek »

Panove, nejake zkusenosti s 9.5" diskem na predku S13? Co jsem koukal v zahranici docela bezne 245-255 gumy. Co od toho muzu cekat, nebo jestli se tomu vyhnout, pripadne proc. Dekuju
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: Zkusenosti s 9.5" diskem na predku

Příspěvek od Grassell »

Pokud mas auto na normal jezdeni tak trochu masakr kdyz chytis vyjete koleje. A asi budes potrebovat trochu uprvit podbeh v rejdu ale je to o tom kolik to snizis.
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Zkusenosti s 9.5" diskem na predku

Příspěvek od pablo »

10 palcovi disk a 255/35/18 pneuska. v pohode obcas to srchne o lem blatniku :-)
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkusenosti s 9.5" diskem na predku

Příspěvek od Mirek »

Grassel, slo by konkretne o 9.5 ET12 na predek, podbehy budu muset upravovat stejne a mam laminaty blatniky, takze se sirkou nebude taky problem.

JE mi jasne ze je to uz dost siroke, ale 9" nedelaji a 8.5ky maji nejmensi ET30 a nejsou konkavni tak jak bych potreboval. Rikas ze 9.5 disk s pneu 245/45 18 bude co se ovladani na prd?

Pablo ty mas 10" na predku?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
zdenal
user
Příspěvky: 854
Registrován: 10.01.2011, 20:37
Bydliště: České Budějovice

Re: Zkusenosti s 9.5" diskem na predku

Příspěvek od zdenal »

Já mám 17x9,5 et nejspíš 30-35 + 15mm podložku, pneu 235/40/17. Jak už tu bylo napsáno tak do kolejí to tahá dost ale jezdit se stim dá. jedinej problém je že mi kolo dře v plným rejdu běhounem o karoserii (spojení sloupku a podběhu) klidně můžu vyfotit ale to bude daný tím že to mám celkem položený
Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: Zkusenosti s 9.5" diskem na predku

Příspěvek od Grassell »

zdenal zaklepal jsi tu hranu jak se spojujou plechy. Mam 9,5 na 300zx a to ma trochu jinak resenej podvozek a je to hodne na hrane na jezdeni na tech nasich cestach. A na 200sx to bude nahovno ale chapu ze chces ty vic prolysovany no je to neco za neco. Resili jsme to na zavodaka a nakonec jsme vzali predek jiny druh a zadek taky jinej ale napohled to nepoznas jen kvuli ET.
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Zkusenosti s 9.5" diskem na predku

Příspěvek od pablo »

ano 10 palcovy et35 s 3,5cm podlozkou
Uživatelský avatar
zdenal
user
Příspěvky: 854
Registrován: 10.01.2011, 20:37
Bydliště: České Budějovice

Re: Zkusenosti s 9.5" diskem na predku

Příspěvek od zdenal »

Grassell: ještě zaklepaná neni ale už se na tom pracuje. stejně musim udělat novou antikorozní ochranu takže to udělám při jednom
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkusenosti s 9.5" diskem na predku

Příspěvek od Mirek »

Tak jsem se o tom dneska bavil se znamym, co ma pneuservis a jezdil formule v zavodech do vrchu. Rekl mi, ze vzhledem k tomu, ze na aute bude prakticky vse nastavitelne (mysleno predek geometrie), ze by to melo jit pak seridit na ty siroky kola? Co si o tom myslite?

Zkousel jsem hledat, vcera jsem si psal i s jednim prodejcem z australie, bohuzelse mi nepovedlo najit vhodna kola, ktera by mela predky 8.5 a vyhovovala mi :/
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkusenosti s 9.5" diskem na predku

Příspěvek od Fizzbiker »

to je o rozpoctu ne?

kola si muzes nechat aj vyfrezovat... :lol:
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkusenosti s 9.5" diskem na predku

Příspěvek od Mirek »

jo no, nebo si koupit jiny auto 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
_petrS13_
user
Příspěvky: 160
Registrován: 11.02.2008, 18:59
Bydliště: Kousek od Vyškova...

Re: Zkusenosti s 9.5" diskem na predku

Příspěvek od _petrS13_ »

Mirek píše:jo no, nebo si koupit jiny auto 8)

No a me zas neco z nej prodas :wink:
S13 Rb25det Works in progress :D
S13 Ca18det S2 prodano
Volvo 960 3.0
Lexus is200 V8 RHD Works in progress

Servis pro vozy VOLVO 725432848
Obrázek
Uživatelský avatar
maico
user
Příspěvky: 95
Registrován: 13.01.2011, 19:06
Bydliště: Povazska Bystrica

Re: Zkusenosti s 9.5" diskem na predku

Příspěvek od maico »

Mate niekto skusenosti s diskom R17 9J et 25 na 13ke. pruziny hr tlmice koni znizenie 30-40. nubude mi suchat pneu o tlmic?
Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Re: Zkusenosti s 9.5" diskem na predku

Příspěvek od Al3x »

Podle mě to tam nedáš, mám 17x9 +22 235/40 a coilovery a není tam ani 5mm na normálních tlumičích podle mě úplně bez šance
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkusenosti s 9.5" diskem na predku

Příspěvek od kenivruh »

9ka s ET25 je 23.1mm blizsie k tlmicu. takze si to mozes dopredu overit.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět