Stránka 2 z 2

Napsal: 13.03.2008, 22:10
od Mirek
blázen píše:bývá to zavzdušněné v tom okruhu co je navíc na té kostce pod autem
dal bych tu kostku mozna zrovna do pryc a zapojil to naprimo...

Napsal: 14.03.2008, 11:23
od PDK200SX
To se snad odvzdušní, jen mám obavy, že nepovolím odvzdušňovací šrouby. A kord, když je to pod autem. No uvidíme, až na to vlítnu.

Napsal: 14.03.2008, 11:26
od blázen
povolíš, mě šly vždy dobře tady ty na všech SX

Napsal: 14.03.2008, 11:57
od PDK200SX
No uvidíme :D Jinak díky všem, co mi radíte, je to tu fajn a ještě suprovější lidi. Škoda jen, že srazy nemáte trochu blíž, hned bych přijel. :( Nissan 200SX 4ever!!!

Napsal: 14.03.2008, 17:37
od Lefa
PDK200SX píše:No uvidíme :D Jinak díky všem, co mi radíte, je to tu fajn a ještě suprovější lidi. Škoda jen, že srazy nemáte trochu blíž, hned bych přijel. :( Nissan 200SX 4ever!!!
napis si do profilu mesto odkud si at vime jak to mas daleko :-D

Napsal: 14.03.2008, 21:39
od PDK200SX
No Domažlice, jsem asi jedinej na okrese kdo má 200SX, asi. Tak jsem to udělal, odvzdušnil, zítra to projedu a uvidím.

Napsal: 17.03.2008, 21:15
od PDK200SX
Takže dneska jsem to projel a hele, mám štěstí, on to opravdu dělal ten hlavní spojkový válec, tudíž těď v pohodě přeřadím ve vysokých otáčkách. A stačilo vyměnit manžety, stálo mě to skoro 150kč, pár minut práce a funguje to dobře.

Napsal: 17.03.2008, 21:24
od doublejay
Presne tohle jsem resil na svem, jsem rad, ze se to vyresilo... 8)

Napsal: 17.03.2008, 21:24
od PDK200SX
Ještě dotaz ohledně svíček, vím že to tu je a doporučujou NGK BCPR7ES - 08, tak je skusím. Teď mám myslím Brisk nebo tak nějak?? 4-body a stojí za houby za studena občas vynechávají a za tepla špatně startujou. Nebo mám dát jiné svíčky? Co bezbod? A je možné do něj tankovat benzín 100oktanů? Nepoškodím něco? Mám to upravené zhruba na 240PS, takže si myslím, že 100oktanů by pro něj bylo lepší.

Napsal: 17.03.2008, 21:38
od doublejay
Ty NGK jsou naprosto v pohode, hlavne pri zvysenem tlaku turba se vyplati brat o stupen studenejsi. Brisky jsem kdysi mel taky, nasledoval problem za problemem, vicebodove svicky jsou pro nas motor absolutne nevhodne. 100okt. (98okt.) benzin je naprosto nutny pri tlaku vetsim nez standardnim (0.6-0.7b), ale chce to volne sani, vyfuk, IC a chip. Pri benzinu 95 jsou brzy detonace (jako kdyz se sypou broky na kovovou desticku), velmi nebezpecne pro cely motor...

Napsal: 17.03.2008, 21:57
od PDK200SX
Asi je tam dám. Snad nebudou moc drahý. Tak vzduchový filtr tam je, ale jestli je chip to nevím, výfuk bude a IC je zatím origo, takže raději zatím asi jen tu lepší 95 , myslím u Shellu V-power. Tu jsem natankoval a nic jsem nepoznal. Detonace to nedělá, aspoň jsem si nevšiml. Výfuk je vlastně koncový díl sportovní, průchozí. Jinak středovej orig. a kat. Ale to půjde pryč. Dám rezonátor a ten koncový průchozí nechám. Mám to jen chvilku a musím to všechno pořádně prolézt co kde už je a není.

Napsal: 17.03.2008, 22:00
od PDK200SX
Ještě dotaz na úpravu: Blow-of ventil, jaký? Membránový nebo pístkoví? Máte ho někdo?

Napsal: 18.03.2008, 00:46
od doublejay
No, vzhledem k pred-predeslemu prispevku nevim, kde jsi vzal tech 240PS... S katem a standardnim tlakem turba? Zapomen... BOV je na vkusu kazdeho soudruha, membranovy je asi nejlepsi reseni, pokud uz nejaky.

Napsal: 06.04.2008, 18:45
od PDK200SX
Omlouvám se, že píšu až teď, ale mám problémi s pc. Těch 240PS mi nakecal původní majitel, no a tento týden jsem zjistil (po prolezení auta), že to bude mít tak těch origo 169+ PS. Protože čip je série a prej je to čipnutý... chacha. Protože co jsem se dočetl, tak se mění a tenhle vypadá sériově. No nikde žádná úprava, jen vzduch. filtr , průchozí tlumič výfuku a točí cca 7500ot. A pochybuju, že to tím přidá tolik koní. Takže to byly všechno keci!! No nic, já si to předělám sám. Chci skusit to přepojení FPR, mám objednaný Bov a schazuju komplet výfuk. Teda dám tam rezonátor, tak to snad trošku vylepší a utlumí zvuk. Jo a dal jsem ty NGK a už startuje normálně i za tepla.