Stránka 2 z 2

Re: problém se zkrácenym řazením

Napsal: 25.08.2008, 20:39
od chosecz

Re: problém se zkrácenym řazením

Napsal: 26.08.2008, 09:51
od Fogi
mno my sme ten šmejd od Japanspeedu kupovali za 2500 :roll: ..ach jo..škoda, že sem to nevěděl dřív..

Re: problém se zkrácenym řazením

Napsal: 28.09.2010, 12:18
od mravenec
hele od japspeedu mam taky, jako fajn, mužu to tam cpát jak kokot, ale když tam třeba zakvaltuju 5tku a dostanu se tak kolem 5tis.ot., tak mam pocit že mi ten klacek snad proběhne úsměvem! tak zvolim nejspíž něco inýho! :blackeye:

Re: problém se zkrácenym řazením

Napsal: 28.09.2010, 14:45
od Svobda
No fogi ho tam ma myslim doted taky mu s primerou uletim do dvojky nez on to tam nakvaltuje a pak sem ,ale v hajzlu :-)

Re: problém se zkrácenym řazením

Napsal: 28.09.2010, 17:42
od Fogi
už jsem ho dal pryč. vypadla mi ze spodní části ta silikonová vložka či co to bylo,tak jsem to dostal ven a dal jsem tam z5 serii. ale máš pravdu,že jsem si s tim japanspeedem když byl v háji dával sprinta s primerou 2.0 a fakt do tý 2 jsem s nim měl hodně co dělat. ale když bylo v pořádku,tak to bylo uplně úžasný..bohužel to trvalo asi tak 100km :-D

Re: problém se zkrácenym řazením

Napsal: 28.09.2010, 17:58
od Svobda
No vsak jo to jsem byl ja. Jak jsem si davali toho sprinta jsem si prvne rekl kurva coje ze nejedes myslel jsem ze nemam sanci . Ale pak kdyz si mi rikal stim razenim tak bylo jasno no .
Muzem nekdy z opaknout :D .
A co brzdy jeste je tam mas minule si je mel pekne modry na tom letisti.

Re: problém se zkrácenym řazením

Napsal: 29.09.2010, 13:20
od Fogi
hej:-D no jooo:-D tos byl ty:-D
nn,už vychladli,ale mam tušení,že při jedný jízdě do varů jsem je rozžavil víc:-D ale ve 140 na který jsem to zbrzdil z 230 před tou zatáčkou nad tescem se mi nechtělo vystupovat a kokat se na barvu brzd:-D
ale na jaře to můžem zopáknout;-) nebo jestli mam přijet něčim vyrovnanym,tak můžu zkusit Imprezu taky 2.0 ..;-) z roku 97. ale mam jen 85kW ale jede mi líp jak moje 85Kw Astřinka;-)

Re: problém se zkrácenym řazením

Napsal: 29.09.2010, 14:30
od Svobda
No tam si nemusel brzdit na 140 jde projet ve 200 vyzkouseno :D ,ale radsi ubiram na tich 170 . Ale to museli svitit ja rekl mojim posledni dost kdyz jsem brzdil o odbocku driv sjezd na Globus ze 180 a najednou jsem nebrzdil - nejakej kokos je stocil na 16mm tak se rychle prehrali . Ted mam vsechny nove tak pohoda . No ja ted auto pripravuju na zimu ,aby nezrezlo .

Ty tam hod tu stage 1 ,samosvor,a poradny brzdy a bude to paradni :D

Re: problém se zkrácenym řazením

Napsal: 29.09.2010, 21:42
od Fogi
určitě by to šlo,ale nevěřim tomu tolik jako svojí astře;-) a krom toho jsem vezl kámošku,který se to moc nelíbylo:D ..ale v astřince je projetá zatim max cca ve 180 a s tim podvozkem co tam mam to bylo docela v klidu:-)

Re: problém se zkrácenym řazením

Napsal: 04.10.2010, 07:27
od jetoboy
A co tadyto?Asi to bude jedno z těch šitovejch řažení.Má někdo zkušenost?Maj tam ještě jinej,ale cena je uplně někde jinde... 8)

Re: problém se zkrácenym řazením

Napsal: 13.10.2010, 17:49
od Fogi
kluci,udělal jsem to tak,že jsem ho hodil na půdu a dal jsem tam sérii :D napadlo mě ten plast slepit,ale to by bylo myslim jen otázka času,kdy by to prasklo znova..
jo a co se týče Nissma..tak ten SS je prej skoro stejnej jako seriovka..taky jsem o něm přemejšlel a tohle mi řekli kluci na nismo foru..a poradili mi nějakej co je i na RX-7 ..nezkoušel jsem to,ale tohle mi řikali oni;-)