Zapekacka

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapekacka

Příspěvek od Mirek » 10.07.2009, 20:49

co ty vule, zkousel jsi brat za kolo na zvedaku? Lozisko stoji mam pocit asi 2500 nove...nebo tady od nekoho vem starsi ok, ja bych mohl mit za 500 nekde asi.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

B2K
user
Příspěvky: 62
Registrován: 15.09.2007, 11:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zapekacka

Příspěvek od B2K » 11.07.2009, 12:23

tak uz sme dnes konecne prisli na to co to je...

blázen mal pravdu - bol to hrdzavy piest ktory mal tazkosti vraciat sa spat :!:

dakujem vam vsetkym moc pekne za rady! :wink:
1991 RS13 black

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapekacka

Příspěvek od kenivruh » 11.07.2009, 16:53

B2K píše:tak uz sme dnes konecne prisli na to co to je...

blázen mal pravdu - bol to hrdzavy piest ktory mal tazkosti vraciat sa spat :!:

dakujem vam vsetkym moc pekne za rady! :wink:
No ale potom ti to muselo driet aj ked to bol zdvihnute a tocil si kolesom.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

B2K
user
Příspěvky: 62
Registrován: 15.09.2007, 11:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zapekacka

Příspěvek od B2K » 11.07.2009, 19:26

no praveze nie, robilo to nahodne...
1991 RS13 black

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapekacka

Příspěvek od Mirek » 12.07.2009, 18:58

no hlavne jsi psal ze brzda se nehreje..ze se hreje spis stred coz je blbost kdyz ti pribrzduje trmen...ten musel byt rozpalenej jako svina 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapekacka

Příspěvek od blázen » 13.07.2009, 16:48

když se přihrize ten třmen tak je horké všecko..já na elektronu neudržel ruku a cítil smrad..ale asi záleží na tom..jak moc to přibržduje..mě to z kopce spomalovalo :lol:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

B2K
user
Příspěvky: 62
Registrován: 15.09.2007, 11:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zapekacka

Příspěvek od B2K » 13.07.2009, 20:11

no strmen vazne nebol vzdycky horuci... ako vravim, bolo to nahodne, cize mohlo sa stat ze na zaciatku jazdy to bolo pribrzdene, zohrialo to vsetko, uvolnilo sa, strmen stihol pocas jazdy vychladnut ale naboj a zostal horuci a presunul to teplo este na koleso...
1991 RS13 black

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 hostů