Stránka 2 z 2

Re: KA24E nepravidelný chod motoru

Napsal: 03.09.2009, 21:29
od DOOlittle
no>

co sa tyka vakuovych hadic a podobnych veci, su uzitocne, nakolko maju za ulohu udrzat prevadzku motora a samotneho spalovacieho procesu v co mozno najekologickejsej norme. Na to tam japonec nainstaloval mnozstvo roznych garretov, ktore pokial plnia svoju funkciu, osobne proti nim nic nemam. Nakolko vsetci co mame KAcka vieme, ze v tych vakuovych trubkach je riadna motanica, tak su dve moznosti...nicoho sa nechytat, pretoze kto nic neurobi, nic nezkurvi:), alebo druha moznost> vysklbat to vsetko bez pardonu. Pri tomto vysklbani by som sa pozastavil. Je par zariadeni, ktore k svojej spravnej funkcii vyzaduju vakuum a ktore je treba ponechat. U nasho motoru sa jedna konkretne o tieto dve> posilovac brzd-hrubsia hadica zo sania priamo do posilovaca, a FPR (regulator tlaku paliva, ktory sa nachadza na palivovej liste z ktorej ide palivo do vstrekov - v pripade ze by niekto nevedel) Vsetky ostatne zariadenia (Carbon canister, Egr, A.I.V.) je mozne bez milosti vyhadzat, a samozrejme spolu s tym aj vsetky ich ovladacie solenoidy. ja osobne som vyhodil cely EGR (vzadu taky bazmek z ktoreho ide trubica do vyfukoveho potrubia) a vyvod som zaslepil na jednom aj na druhom konci, ale s motorom v aute to moze byt celkom prdel, nakolko je tam dost zly pristup, ale verim ze kto chce, palicu si najde. V poslednej dobe tiez badam ze tie studene startyuz nie su co byvali, ale je to dan ktoru rad zaplatim za to, ze mam pod kapotou klud:) Budem toto vlakno priebezne sledovat a tak cakam konkretne otazky.

Re: KA24E nepravidelný chod motoru

Napsal: 04.09.2009, 10:23
od Zephyr
ok moje první konkrétní otázka:
po odpojení hadiček z EGR solenoid bych měl asi odpojit i konektor?

Re: KA24E nepravidelný chod motoru

Napsal: 04.09.2009, 12:50
od DOOlittle
presne tak, odpoj konektor, solenoid hod do kosa