Stránka 3 z 6

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 06.07.2008, 21:34
od Design
Ti co znaji Frantu vedi že nechodi spat ani domu :lol:

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 06.07.2008, 21:34
od Kentoya
PDK200SX píše:
blázen píše:Gtechem to odpovídá 300k 4,8-5,5s ale bez slick se ke stovce jen prohrabeš
No těch 300PS+ by mi asi mohlo stačit. Ale jak je tam dostat? :D Turbo, vstřiky, stage3 a pod. stačí?
pak je zde ještě jeden problém, S3 chip teoreticky takový výkon zvládne, ale chce to zase udělat komplet od hlavní žemenice až po spojku, a jen spojka se setrvákem je přes 20, kovaný ojnice bych určitě nevynechal a taky bych jedině doporučil chladič oleje a chladič vody z S14 s vrtulí, kliku jedině nebroušenou a vidím to i s turbem stále okolo 200 000 minimálně

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 06.07.2008, 21:35
od chosecz
Kentoya píše:ad choze a o kolik jsi ho odlehčil (to auto) že to zvládáš za 4,1, jinak s tím zabitím souhlasím, jen mi nevychází přepočet, pokud počítám váhu auta i s řidičem okolo 1350 kg, tak s 280 ps to za 4,1 nestihneš ani se slickama, já se bez slicků, orientačně změřeným výkonem takovou krabičkou jak Gtech kde byl výkon okolo 300 ps, na seriových gumách pohyboval okolo 4,8 až 4,9 a se slickama bych to dostal tak 4,4 až 4,5, ale víc asi ne
Mereno tim G-metrem, gumy standard bridge, cas byl neco pres 4 sec a tusim, ze to psalo 4.1, ale ruku do ohne nedam, jedine zajit do garage a zkusit to z toho vytahnout :) A kde se presne pohybuje vykon, to take nevim, nicmene to neni vec, co musime resit. Rozhodne nerikam, ze to takhle proste je, muze to byt chyba mereni hrave.

edit: zjistim a napisu, jinak g-krabicu vypujcim na srazu, bude-li prilezitost :)

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 06.07.2008, 21:38
od Kentoya
chosecz píše:
Kentoya píše:ad choze a o kolik jsi ho odlehčil (to auto) že to zvládáš za 4,1, jinak s tím zabitím souhlasím, jen mi nevychází přepočet, pokud počítám váhu auta i s řidičem okolo 1350 kg, tak s 280 ps to za 4,1 nestihneš ani se slickama, já se bez slicků, orientačně změřeným výkonem takovou krabičkou jak Gtech kde byl výkon okolo 300 ps, na seriových gumách pohyboval okolo 4,8 až 4,9 a se slickama bych to dostal tak 4,4 až 4,5, ale víc asi ne
Mereno tim G-metrem, gumy standard bridge, cas byl neco pres 4 sec a tusim, ze to psalo 4.1, ale ruku do ohne nedam, jedine zajit do garage a zkusit to z toho vytahnout :) A kde se presne pohybuje vykon, to take nevim, nicmene to neni vec, co musime resit. Rozhodne nerikam, ze to takhle proste je, muze to byt chyba mereni hrave.
teoreticky bych si přál aby to tak bylo, taky ještě záleží na velikosti gum a poměru v diffu a dalších pár kravinkách

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 07.07.2008, 07:56
od PDK200SX
Jak přesný je ten G-meter? Psalo se tu o chladiči vody a oleje z S14, to tam pasuje nebo se to musí nějak upravit? Myslím,že mě by mohl motor s 300PS vydržet bez kovaných dílů, i bez spojky. To můžu dát pak. Já s tím autem najezdím pár tis. km ročně. Mám ho jen tak na víkendy, "závody" a tak pod. Kolik to vůbec žere při takovém výkonu (300PS)??? To se ptám jen tak do budoucna, zatím ladím do maxima co vydrží serie motor i turbo. Docela bych byl rád, kdyby mi někdo zatím tenhle vyladil, aby jel tak jak má. Né, že by nejel, ale vytáhnou z něj maximum. A pak chci ještě jeden motor a na něm udělat těch 100000PS :D:D

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 07.07.2008, 08:39
od Design
Seriova spojka tendle vykon ani omilem nevydrži,S14 nema chladič oleje.

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 07.07.2008, 08:53
od blázen
4s pro 300k opravdu ne,ani na slick.. u RWD 300k v žádném případě při seriové hmotnosti. to je čas tak 350hp AWD

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 07.07.2008, 09:12
od kenivruh
300 koni zvladnu aj seriove ojnice a piesty. Ale len ked su nove :) Nie ked maju nalietanych 100-200 tisic km.

K tomu zrychleniu. Prikladam pekny graf kde je vidno aky pomer vaha/vykon treba na aky cas. Tie kosostvorce su realne dosiahnute casy roznymi autami (a na roznych povrchoch a s roznymi gumami).

Edit:. Tak davam odkaz na celu stranku, kedze obrazky nejdu priamo od nich.

http://www.stealth316.com/2-calc-hp-et-mph.htm

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 07.07.2008, 09:35
od mrkevvzime
me ty odkazy nefunguji :(

OT musim ale rict, ze jsem se pri cteni tohohle topicu fakt pobavil,
nechci do nikoho moc rejt, ale predstava 600hp motoru za par korun me rozesmala :wink:
nevim jak silnym autem kdy jel, ale 300hp mi prijde jako hodne peknej vykon a 600 si ani neumim predstavit natoz z 1,8 motoru a pak to - tak by stacilo aspon 500 - to uz sem se fakt valel smichy :lol: to nemaj pomalu ani supersporty za tezky mega, asi takhle cloveka zblbnou ty M5, RS6 a dalsi "bezny" auta jinak nevim jak si to mam vysvetlit :D
ale koukam ze uz si sel s predstavama do realu tak nic ve zlem :wink:

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 07.07.2008, 11:00
od blázen

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 07.07.2008, 11:04
od PDK200SX
To mrkevvzime: Chtěl jsem to proto, že už jsem to na pár S13 vyděl(zbožnuju tu sílu), ale zase nadruhou stranu je fakt, že bych takový výkon nikde nevyužil. Podle toho co mi tu všichni píšou, by to stálo šílený peníze a žralo by to podobně šíleně. Na to moje ježdění mi bude stačit 300PS+. Ono už i po těch úpravách co mám to jezdí ohodně lépe a nikdo na mě nemá, ale mohlo by to být lepší. Ještě to není to co bych si představoval. Tak snad 300PS to zlepší a neměl by být problém na STK. Nevím teda jak emise, to stejně, když nemám kat, ale stk by měla být ok. A hlavně nebude to tolik žrát jako 500PS. A nejvíc se mi líbí, že to teoreticky "vydrží" i seriový motor. I když je mi jasný, že ty kovaný díly by byly lepší, ale kvůli 300PS se mi to zdá zbytečný. Prostě až se mi tenhle rozletí, tak pak dám kovaný :D:D

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 07.07.2008, 11:10
od blázen
PDK200SX píše:To mrkevvzime: Chtěl jsem to proto, že už jsem to na pár S13 vyděl(zbožnuju tu sílu), ale zase nadruhou stranu je fakt, že bych takový výkon nikde nevyužil. Podle toho co mi tu všichni píšou, by to stálo šílený peníze a žralo by to podobně šíleně. Na to moje ježdění mi bude stačit 300PS+. Ono už i po těch úpravách co mám to jezdí ohodně lépe a nikdo na mě nemá, ale mohlo by to být lepší. Ještě to není to co bych si představoval. Tak snad 300PS to zlepší a neměl by být problém na STK. Nevím teda jak emise, to stejně, když nemám kat, ale stk by měla být ok. A hlavně nebude to tolik žrát jako 500PS. A nejvíc se mi líbí, že to teoreticky "vydrží" i seriový motor. I když je mi jasný, že ty kovaný díly by byly lepší, ale kvůli 300PS se mi to zdá zbytečný. Prostě až se mi tenhle rozletí, tak pak dám kovaný :D:D

myslím,že si to pořád představuješ jako hurvínek válku, klidně se ti to může rozletět každých 1000km. určitě bych pro tento výkon brousil blok a použil nové písty, ojnice sou diskutabilní 300k umí unést,ale musí být v top stavu, ani poškozené,ani unavené ani jinak deformované..

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 07.07.2008, 11:11
od PDK200SX
Mě to nepřišel velkej rozdíl :D Ne bylo to trochu poznat. U toho 300PS to šlo nějak lepší, u toho druhého už to bylo pořád v omezovači a to je na pytel. Myslím že 300PS by mi stačilo.

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 07.07.2008, 11:14
od PDK200SX
blázen píše:
PDK200SX píše:To mrkevvzime: Chtěl jsem to proto, že už jsem to na pár S13 vyděl(zbožnuju tu sílu), ale zase nadruhou stranu je fakt, že bych takový výkon nikde nevyužil. Podle toho co mi tu všichni píšou, by to stálo šílený peníze a žralo by to podobně šíleně. Na to moje ježdění mi bude stačit 300PS+. Ono už i po těch úpravách co mám to jezdí ohodně lépe a nikdo na mě nemá, ale mohlo by to být lepší. Ještě to není to co bych si představoval. Tak snad 300PS to zlepší a neměl by být problém na STK. Nevím teda jak emise, to stejně, když nemám kat, ale stk by měla být ok. A hlavně nebude to tolik žrát jako 500PS. A nejvíc se mi líbí, že to teoreticky "vydrží" i seriový motor. I když je mi jasný, že ty kovaný díly by byly lepší, ale kvůli 300PS se mi to zdá zbytečný. Prostě až se mi tenhle rozletí, tak pak dám kovaný :D:D

myslím,že si to pořád představuješ jako hurvínek válku, klidně se ti to může rozletět každých 1000km. určitě bych pro tento výkon brousil blok a použil nové písty, ojnice sou diskutabilní 300k umí unést,ale musí být v top stavu, ani poškozené,ani unavené ani jinak deformované..
Já vím, přesně tak si to představuju. Nic jiného my stejně nezbyde, když chci, aby to vydrželo. Klika to vydží? Pokud ano, tak dát jen kované ojnice a písty nechat nebo taky kované? Co je všechno teda na to třeba? Jaké vstřiky? Všechno bych to potřeboval vypsat do posledního šroubku.

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 07.07.2008, 14:09
od Kentoya
hlavně napiš kolik jsi ochoten investovat, a podle toho se dá vymýšlet co dál