Stránka 3 z 8

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 08:50
od kenivruh

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 09:10
od mara_m
JakubkoGB píše:Dobry den prajem vsetkym. Kupil som si Sx 200 vikendove auticko ktore chcem krasne porobit... no potrebujem pomoc ohladom tunningu co uz s tym motorom maju skusenosti... viem ze tu je vela prispevkov ohladom toho viem ze tu vela ludi pisalo ze chce 600ps :lol: za male peniaze :roll: No ja ocakavam nieco okolo 300-350 hp chcem tam dat stage 3 air flow Z32 oil catch... pojdu nove zvody s external westigate blow, off valve,turbo GT28 sr20 pressure regulator ,apexi atc. NO najviac ma trapi Apexi itc a regulator tlaku paliva neviem ako to zapojit... mozno by som na to prisiel no nie som doma pracujem v zahranici a auto je doma tak to je tak na sucho, no nemam chut sa sniekym hadat a dokazovat si kto vie viac. Mam moznost dat aj turbo zo skyline motor rb25det je to este vedsie no jeden chlapik mi pisal ze tam nepasuje rurka na olej... zatial diki :)

toto je co ? nepsal si kolik hp ces ? :roll:

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 10:22
od JakubkoGB
mara_m píše:
JakubkoGB píše:Dobry den prajem vsetkym. Kupil som si Sx 200 vikendove auticko ktore chcem krasne porobit... no potrebujem pomoc ohladom tunningu co uz s tym motorom maju skusenosti... viem ze tu je vela prispevkov ohladom toho viem ze tu vela ludi pisalo ze chce 600ps :lol: za male peniaze :roll: No ja ocakavam nieco okolo 300-350 hp chcem tam dat stage 3 air flow Z32 oil catch... pojdu nove zvody s external westigate blow, off valve,turbo GT28 sr20 pressure regulator ,apexi atc. NO najviac ma trapi Apexi itc a regulator tlaku paliva neviem ako to zapojit... mozno by som na to prisiel no nie som doma pracujem v zahranici a auto je doma tak to je tak na sucho, no nemam chut sa sniekym hadat a dokazovat si kto vie viac. Mam moznost dat aj turbo zo skyline motor rb25det je to este vedsie no jeden chlapik mi pisal ze tam nepasuje rurka na olej... zatial diki :)

toto je co ? nepsal si kolik hp ces ? :roll:
psal psal ale niekto hned vytiahol cisto 350- koni

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 10:46
od JakubkoGB
Potom ak sa niekto zlutuje tak poprosim schemu na zapojenie regulatora tlaku paliva a oil catch tank alebo foto diki

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 11:22
od JakubkoGB
A co tak GT35 T3 ci to je uz moc velka spekulacia ?

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 11:31
od jetoboy
Ahoj, to není nereálné,ale bude to cenově někde jinde než to udělat na GT28!Když píšeš že to máš jako výkendové auto,tak na co ho chceš používat?chceš jezdit sprinty, drifty nebo to chceš jen na ježdění???

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 11:57
od JakubkoGB
vies ono to nie je problem kupit len nechcem mos stym maturovat lebo ja nie som casto doma dajme tomu 4x v roku po dva tyzdne

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 11:58
od blázen
na 300-350hp bude stačit GT28 ale ne z s15

jinak si projdi projekty ,třeba 200Sx co měl choose ,ten měl motor téměř s 350hp a uvidíš,co potřebuješ a co ne

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 12:07
od DragonART
Achjo, psal jsi že by jsi rád okolo 300 - 350 hp. pak jsi psal že se rozhoduješ mezi turbem z S14 a nebo z RBčka. Což si myslím že tohle turbo to nezvládne. Nic jsem proti tobě nenapsal a pokud to vyznělo vytažený z kontextu tak pardon.

Choseho S13 je dobrej příklad. :wink:

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 12:10
od jetoboy
JakubkoGB píše:vies ono to nie je problem kupit len nechcem mos stym maturovat lebo ja nie som casto doma dajme tomu 4x v roku po dva tyzdne
Tak jak píše blázen... Dát to na GT2860rs, z32 maf,444vstřiky.

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 12:31
od mara_m
zapojeni FPR je jednoduche vyndas stavajici das tam prechodku na handicu tam to napojis do fpr a z nej do zpatecky a podtlak znej do sani proste jako by jsi vzal serii a odsadil ji od listy :wink: turbo bych dal GT2860rs

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 13:50
od JakubkoGB
jetoboy píše:
JakubkoGB píše:vies ono to nie je problem kupit len nechcem mos stym maturovat lebo ja nie som casto doma dajme tomu 4x v roku po dva tyzdne
Tak jak píše blázen... Dát to na GT2860rs, z32 maf,444vstřiky.
asi to aj tak zrobim ved este pospekulujem popitam sa tu v GB ludi co robia veci na to a skusim nieco skombinovat tak aby bolo stym co najmenej prace doma

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 19:58
od Woyta
mara_m píše:
Woyta píše:Ja vstriky pouziju seriove ale tlak paliva pujde na 4 bary.
To by na 250-300hp melo stacit.
pri nulovem tlaku v sani 4 bary ?
Regulator od Tomei co mam objednany by mel zvladat regulovat 4bary. Pokud teda dorazi. :)
Otazka je co na to pumpa. Neplanuju foukat pres 1,2 bar (na bezne jezdeni do 1bar) coz by seriove 370 vstriky mohli s nejakou rezervou zvladnout. Jinak se holt budou shanet vstriky.
Teoreticky by by vyssi tlak mel zajistit lepsi rozpraseni smesi ale prinos bude asi zanedbatelny.

Rad se ale necham poucit pokud ma nekdo zkusenost s podobnou kombinaci.

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 20:11
od mara_m
hale ja fouknul se serii strikama a stage 2 1,5 baru :D :D afr bylo 12 ale ja to mam uchcane jak svine sezralo mi to 50L 100 oktanu na 110KM :D ale kdyz das 4 bary pri nulovem tlaku coz znamena 3,3 pri podtlaku a nejakych 5 baru v pri jednom baru v sani tak na volnobeh ti to pude jak muj motor a za tepla bude chcipat pac se uchcije takze pude jeste hure musel bys upravit ecu aby mela kratsi casy pak muzes zvednout tlak ale nikoliv na serii jednotku ci serii chip jinak na volnobeh a nez se dostane do bostru to budes mit bohate ako prase a pude to jak muj motor akorat ja mam uz pri podtlaku 0,6 tak mam 1,5 baru takze pri nulovem tlaku mam 2,1 baru na palivu a teprve mi to jede me se to uchcavalo aj pri 3 barech jako ma serie :(

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 31.10.2011, 20:12
od Trinom
Tak to pak můžem otestovat :)