SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Příspěvek od Fizzbiker » 07.07.2010, 16:15

Mirek píše:ale je tady sance to udelat......jen je to hromada papirovani a byrokracie...zatim by se mi hodil nejakej email na nekoho od nissanu, kdo tohle vyrizuje.
pokud ten mail sezenes postni mi ho ja chci delat tu AWD konverzi a je to z N13 do N13 tak teoreticky by to jit mohlo... :bounce:
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Příspěvek od infin1tty » 09.07.2010, 08:17

Fizzbiker píše:
Mirek píše:ale je tady sance to udelat......jen je to hromada papirovani a byrokracie...zatim by se mi hodil nejakej email na nekoho od nissanu, kdo tohle vyrizuje.
pokud ten mail sezenes postni mi ho ja chci delat tu AWD konverzi a je to z N13 do N13 tak teoreticky by to jit mohlo... :bounce:

Ja som volal do Nissan Slovensko, teta mi povedala..ze najprv si zoberu odomna vsetky udaje, a poslu mi postou- emailom formular na vyplnenie, toho co sa vlastne meni na aute..potom ten formular pojde na dovozcu nissanu pre centralnu europu cize do Budapesti kde je technicke oddelenie..na tom oddeleni danni ludia preveria a bud to schvalia alebo nie...podla toho sa potom za certifikat zaplati poplatok 150e - to sa tykalo zmeny motora.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Příspěvek od Mirek » 09.07.2010, 08:47

problem je ze na moji prestavbu nikdy nissan certifikat neda, ja ho ani nepotrebuju.
Potrebuju jen jejich pisemne stanovisko ze nejsou proti teto prestavbe jako takove. Nepotrebuju papir ze tam ten motor muze byt...nemuze...jen ze lze takovou prestavbu technicky udelat.

EDIT: jinak jsem koukal na nissan.cz a nepovedlo se mi tam najit odpovidajici email na ktery bych dotaz mohl zaslat.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Příspěvek od blázen » 09.07.2010, 09:12

Mirek píše:
blázen píše:
Mirek píše:ja se na to chystam taky, ale driv to urcite mit nebudu. Pokusim se RB dostat do TP :) Na kterej email pisete tyhle dotazy nissanu? Potreboval bych znat jejich stanovisko :-) Chteji ho po me na magistratu.
Mirku RB tam asi nedostanem.. leda ne černo
ale je tady sance to udelat......jen je to hromada papirovani a byrokracie...zatim by se mi hodil nejakej email na nekoho od nissanu, kdo tohle vyrizuje.
no tak zkus a pak dej vědět,jak jsi pořídil
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Příspěvek od Mirek » 09.07.2010, 09:33

blázen píše: no tak zkus a pak dej vědět,jak jsi pořídil
no chci to delat jako individualni (jednotlivou) prestavbu:
http://autoeco.sweb.cz/prestavby.htm

kdyz si stahnes ten dokument pro prestavbu (prvni je stavba, druhy prestavba), je tam cca psany prubeh a co je potreba.

Stavba je uplne tabu a vychazi cca na 100tis kc to schvaleni..ale formou prestavby by to melo jit, jedna se o prestavbu vozidla, ktere u nas bylo homologovane.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Příspěvek od pablo » 10.07.2010, 05:31

skus ten nissan podla mna by to mohlo ist budapest ti to urcitte schvali neviem sice ako sa budu tvarit tie nase huby chlupate u nas....inak by som sa vobec nebal toho ze ti niekto bude kontrolovat oznacenie motora ca alebo sr

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: SR20DET do s13 - zapis do technicaku

Příspěvek od Fizzbiker » 10.07.2010, 10:08

Mirek píše:
kdyz si stahnes ten dokument pro prestavbu (prvni je stavba, druhy prestavba), je tam cca psany prubeh a co je potreba.
jak budes resit vykresovou dokumentaci??

btw.: http://www.nissanclub.cz/article_detail.php?id=92

tebe se bude konkretne tykat asi toto...

VÝMĚNA MOTORU ZA JINÝ TYP: je třeba doložit nejméně plnění emisí škodlivin, vnějšího hluku, provozní hmotnosti popř. spotřeby paliva. Při změně výkonu či hmotnosti je třeba počítat se zkouškami brzd maximální rychlosti a dle typu motoru i se zkouškami elektromagnetické kompatibility. V případě pochybností si úřad může vyžádat i pevnostní posouzení kotevních bodů hnacího agregátu.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů