Stránka 5 z 5

Re: SWAP KA24

Napsal: 04.11.2010, 18:10
od Kentoya
blázen píše:jagy:
ne nepsal jsem tu nikdy nic takovýho stejně jako o dalších 20typech motorů,které jsem měl tu čest skládat ...a některý byly opravdu velký a silný..
o té klice jsem četl něco na nějakým foru od lidí,kteří mají hodně silný SXa .. nechtěj to po mě hledat, to to raději považuj za lhaní

franto mě nic na mozek neleze.. taky bych už nechtěl CA18 ale ani SR20.. oba motory jsou velmi dobré to nikdo nepopře.. ale 4válce už bych od nissan nechtěl.
u tebe to usuzuji že ti to leze na mozek, z věty že je CA 10x lepší jak SR, ale že ti odpověděl vmile, tak jsem neměl potřebu to komentovat, ale to je taky korunovaná věta, která by zasloužila titul, ale pochopil jsem že byla s nadsázkou

Re: SWAP KA24

Napsal: 04.11.2010, 18:14
od Kentoya
jagy píše:
Kentoya píše:
osle jestli nepoznáš rozdíl mezi litinou a hliníkem (co se bloku týká tak kurva nepiš) snad i malý děcko ti řekne že je litina pevnější

a co se kliky týká, oměř si obě a můžeš zkusit postnout názor (nikoliv fakt), ale jelikož jsi shnilej je oměřit tak se ani k tomuhle nevyjadřuj, tak jako vyjádření ke klikám nedoporučuji bláznovi i když dle všeobecných znalostí by měla CA klika vydržet víc, přestože je v jednom bodě slabší jak SR v dalších dvou bodech je slabší SR, ale to je teorie (nedokážu odhadnout ani spočítat jestli nejslabší bod CA kliky je větší slabina jak dva slabší body SR kliky), a co se klik týká bych napsal že jsou srovnatelné,

ale za ten blok sis vysloužil u mě nick korunovanej osel, že potřebuješ testy, fakt ti to SRko leze na mozek, skoro jako bláznovi CAčko
Diky za originalni osloveni, kdyz nemame argumenty, budeme zli... pekne.

Vim, jaky je rozdil mezi litinou a hlinikem, ale samotny pouzity material - bych rekl - nic neznamena.

Behem zimy se rad na SR kliku podivam, k CA nemam pristup.

Blazen: Tak komu jsi to SRko teda skladal? Promin, jen to na me tak pusobi, ze si trosku vymyslis. :)
já že nemám argumenty? já ti je všechny napsal a zrovna v tomhle threadu, jen o něco dřív,

jasně že použitej materiál nemá vliv, já zkoušel slepit motor z peří a málem jsem ho odbrzdil na dynu, a ten dřevěnej na poličce sice nejede, ale aspon nerezaví

jen tak přemýšlím, zkus se mnou, litinový bloky se dělaly dřív jak hliník, hliníkový se začaly dělat proto, že jsou lehčí i za cenu nižší pevnosti se dají použít, tak proč ale když dnes je technologie na vysoké úrovni se stále vyrábí litinové bloky? cenou to není, že by za to mohla ona vysoká pevnost a kvalita materiálu, otěr, zkrut a co já vím co všechno, proč by ksakru někdo chtěl cpát tak těžký hebedo do auta kdyby stálo za hovno

Re: SWAP KA24

Napsal: 04.11.2010, 19:29
od blázen
Kentoya píše:
blázen píše:jagy:
ne nepsal jsem tu nikdy nic takovýho stejně jako o dalších 20typech motorů,které jsem měl tu čest skládat ...a některý byly opravdu velký a silný..
o té klice jsem četl něco na nějakým foru od lidí,kteří mají hodně silný SXa .. nechtěj to po mě hledat, to to raději považuj za lhaní

franto mě nic na mozek neleze.. taky bych už nechtěl CA18 ale ani SR20.. oba motory jsou velmi dobré to nikdo nepopře.. ale 4válce už bych od nissan nechtěl.
u tebe to usuzuji že ti to leze na mozek, z věty že je CA 10x lepší jak SR, ale že ti odpověděl vmile, tak jsem neměl potřebu to komentovat, ale to je taky korunovaná věta, která by zasloužila titul, ale pochopil jsem že byla s nadsázkou
samozřejmě.. akorát mu na to rýpnutí nebylo co napsat

Re: SWAP KA24

Napsal: 04.11.2010, 19:30
od blázen
jagy píše:
Kentoya píše:
osle jestli nepoznáš rozdíl mezi litinou a hliníkem (co se bloku týká tak kurva nepiš) snad i malý děcko ti řekne že je litina pevnější

a co se kliky týká, oměř si obě a můžeš zkusit postnout názor (nikoliv fakt), ale jelikož jsi shnilej je oměřit tak se ani k tomuhle nevyjadřuj, tak jako vyjádření ke klikám nedoporučuji bláznovi i když dle všeobecných znalostí by měla CA klika vydržet víc, přestože je v jednom bodě slabší jak SR v dalších dvou bodech je slabší SR, ale to je teorie (nedokážu odhadnout ani spočítat jestli nejslabší bod CA kliky je větší slabina jak dva slabší body SR kliky), a co se klik týká bych napsal že jsou srovnatelné,

ale za ten blok sis vysloužil u mě nick korunovanej osel, že potřebuješ testy, fakt ti to SRko leze na mozek, skoro jako bláznovi CAčko
Diky za originalni osloveni, kdyz nemame argumenty, budeme zli... pekne.

Vim, jaky je rozdil mezi litinou a hlinikem, ale samotny pouzity material - bych rekl - nic neznamena.

Behem zimy se rad na SR kliku podivam, k CA nemam pristup.

Blazen: Tak komu jsi to SRko teda skladal? Promin, jen to na me tak pusobi, ze si trosku vymyslis. :)

byl to SR20DE a není z fora,jestli chodí na nismo.cz nevím,auto už nemá.. bylo to černý sunny gti a bylo z Opavy

Re: SWAP KA24

Napsal: 02.12.2010, 13:52
od blázen
jagy píše:Kdyz dochazi argumenty, tak zacneme vyhrozovat banem? To se boji nekdo vecne agrumentovat, priznat chybu?

Ja jsem se jen ptal, proc motor ktery je 3000 km po GO klepe. To je vse.

otevřel sem to zpět proto abych odpověděl na Jagyho dotaz proč klepe motor pouhých 3000km po celkové GO.

Příčina:Motor jel bez oleje, ložiska se přismažili ke klice na druhým válci veškerý zbytek i hlavní uložení už chytal..jde vidět jasně na ložiscích. Takže klika poničená a ojnice zničená.. Toto zapříčinilo i vůli na tom GT28turbu.

Závěr:Není to ani tím,že je to CA18DET a už vůbec ne tím,že by to Franta špatně složil. Tímto bych chtěl napsat majiteli,který nebyl schopen říct,že jel bez oleje,že je to zmrd a za takový lhaní,až pojedu okolo dostane asi něco na památku.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: SWAP KA24

Napsal: 05.12.2010, 13:10
od Kentoya
dozvěděl jsem se od lidí co bydlí okolo, že měl prasklou hadičku vratky z turba do vany a že mu dvakrát vytekl olej na doraz, ale dozvěděl jsem se to až +- týden po tom, co to blázen odvezl, takže, jsem jen čekal až blázen ten motor otevře

víc není co dodat, na fotkách je to vidět

Re: SWAP KA24

Napsal: 05.12.2010, 13:16
od Trinom
No jo, když vy zas nemáte hladinový čidlo....

Re: SWAP KA24

Napsal: 05.12.2010, 13:20
od Kentoya
Trinom píše:No jo, když vy zas nemáte hladinový čidlo....
tomu šulinovi by to stejně nepomohlo, on věděl že ten olej teče, ale všem říkal že je to v záruce a kentoya to když tak opraví, to turbo údajně přešrouboval jen na jeden šroubek a tak, prostě hlava vylízaná, ale v klidu, mám ponaučení

Re: SWAP KA24

Napsal: 05.12.2010, 13:25
od Trinom
no jestli je to tak, jak říkáš, tak asi fakt nepomohlo.

Re: SWAP KA24

Napsal: 05.12.2010, 13:27
od blázen
já si někdy říkám,jak by se těm 200Sx jezdilo dobře,kdyby je vlastnili jen inteligentní lidé. Protože tohle byla opravdu neskutečná prasárna ,turbo na jednou šroubku,všecko povolený,poničený,vyteklý .. děs a hrůza.. tak nevypadají motory po 400000km