Stránka 5 z 8

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 01.11.2011, 11:25
od JakubkoGB
Dost velke prachy to stoji nato aby mi to lezalo niekde doma :o

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 01.11.2011, 11:29
od blázen
to snad pak můžeš prodat ne? jinak si zřid téma do pokecu .. tohle nemá v TECH faq co dělat

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 01.11.2011, 17:04
od JakubkoGB
Mam moznost kupit pomerne lacno GT35R mam ist do toho ci nie ? Viem ze na tento vykon staci Gt 28 , lenze uz od tych 6000rpm to tiez nejde boh vie co

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 01.11.2011, 17:32
od mara_m
gt35 je moc velke na ca18 abych to upresnil vim o s13 co ho maj turbo zabira az od 5 tisic takze na tohle ti bude uplne zbytecne a bude zabirat moc pozde

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 01.11.2011, 18:27
od JakubkoGB
Pozri si toto video je tam GT35 ten chlapik sa len tak hra stym medzi 1000-2500 rpm a pocut tam pekny vidych od blow-off http://www.youtube.com/watch?v=qSVPDjBPkog

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 01.11.2011, 18:44
od Koudy
:D nemám slov. To turbo se teprve roztáčí a rozdíl mezi začínajícím a plným tlakem ti snad vysvětlovat nemusím. GT35 se vyrábí s A/R 86 a vejš takže je pro běžný CA a využití k ničemu.

Bez programovatelný jednotky je problém i s GT2876.

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 01.11.2011, 18:45
od mara_m
JakubkoGB píše:Pozri si toto video je tam GT35 ten chlapik sa len tak hra stym medzi 1000-2500 rpm a pocut tam pekny vidych od blow-off http://www.youtube.com/watch?v=qSVPDjBPkog
jak myslis hadat se nebudu ja mam gt2871r a uz to zabira pozde cca u 3500ot a 4 teprve tahne ale jak myslis klidne si ho kup ale je moc velke bude zabirat pozde do vykonu 300ps je nejlepsi gt2560r ma krasnej nabeh
pak gt2860rs

zatim jen koukas na videa a praxi nemas stim zadnou takze asi takhle ti to reknu kdyby bylo na tu 1,8 to gt35 tak prima tak uz tam mam a nemam tam jen gt2871r
muj motor je postavenej na max vykon 500koni bude mit +-450ps

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 01.11.2011, 20:57
od JakubkoGB
to mate pravdu je to hebedo strasne velky mozno by bolo tak pre SR20 alebo ho dat do serie s kompresorom ale to je moc s tym prace... Jeden chlapik tunajsi co predava diely na nissany mi to tiez hovoril za na tom motore to je bieda ale chcem sa spytat co tak GT 30? je to nieco medzi dava to pekny tlak az do max RPM len toto turbo je tazke zohnat

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 01.11.2011, 21:14
od mara_m
precti si co pisu ! ja mam gt2871 vykon cca bude 450ps otacky je motor pripraven na 8 tisic ot mozna aj 9 uvidi se
do vykonu 300ps je nejlepsi gt2560r nabiha skorem uz dole ma krasnej nabeh gt3071r bude nabihat take pozde moje gt2871r zacina jevit zajem u 3500ot a tlacit az u 4000ot a vykonem pudu pres 400ps takze naco tam chces rvat gt30 by ti zabiralo az pri 4 tisic ot a do te doby to bylo line jak svine ci si honit ego tim dat co nejvetsi turbo ? na vykon 350ps ti bohate staci gt2860rs a nevim kde beres stale ty hodnoty :roll: jinak me to je fuk dej si tam klidne gt55

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 01.11.2011, 22:21
od Woyta
Koukam na grafy a ta GT2560 vypada zajimave.
Ale asi stale pujdu do GT2860.

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 02.11.2011, 00:37
od JakubkoGB
Koudy píše::D nemám slov. To turbo se teprve roztáčí a rozdíl mezi začínajícím a plným tlakem ti snad vysvětlovat nemusím. GT35 se vyrábí s A/R 86 a vejš takže je pro běžný CA a využití k ničemu.

Bez programovatelný jednotky je problém i s GT2876.
Dobre ale preco neskvor naberaju plny tlak gt2876r a GT3071r ked maju A/R 64 na turbine ?????

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 02.11.2011, 01:55
od Kentoya
protže se koukni na mapy těch tureb na stránkách garetu, nebo si přečti tohle forum od začátku do konce, kde je to několikrát omleté, pokud to nevidíš, tak já vidím že ti co ti doposud odpovídali, začínají mít depku se stále stejných dokola o ničem přiblblých otázek

zatím jsem to napsal slušně, projdi si tohle forum, pořádně si ho pročti, používej funkci hledat, vše tu je, jen to najít a chtít najít, ne každý má náladu vše dokola opakovat třikrát natož sedumkrát

do prkýnka jalovýho, když sám píšeš že chceš výkon okolo 300hp, tak proč neposlechneš co ti napíšou zkušení že máš použít za turbo, a ne se ptát dokola na to samé proč ne turbo takové, makové, a že by a snad, pročti forum, pročti anglické forum, pokud umíš anglicky, pročti norské forum pokud umíš norsky a pokus už se tady na něco zeptáš, a dostaneš jasnou odpověd tak nešpekuluj, neptej se dokola a použij hledat

HOWGH

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 02.11.2011, 02:07
od JakubkoGB
sorry chlapci mate pravdu maly obiem na velke turba.

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 02.11.2011, 08:29
od blázen
S tím náběhem bych to neviděl tak černě, záležína více faktorech, ne jen typu turba. To GT30 je za zajímavý turbo. Kdysi jsem po něm na CA18 koukal.. Pozor na compressor surge...

Re: Tuning motoru CA18DET

Napsal: 02.11.2011, 08:31
od kenivruh
Na cacko vsetko vacsie ako GT30xx je dobre akurat tak na sprinty.