Stránka 6 z 6

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 08.07.2008, 21:48
od raddy
zgeneralkovany motor je podmienkov vzdy, viac menej vsetky tu uvadzane vykony sa tykaju kvalitne urobeneho serioveho motora.
turbo GT28RS sa da pouzit do cca 340-350k ako maximum, 440cc vstreky do cca 340k ako maximum.
na 400k potrebujes ako ine turbo, tak aj vstreky.
moj aktualny vykon zmerany nemam, ale na druhej strane tak zhruba viem co pisem.
od cca 350-400k sa ale poziadavky na motor takpovediac nelinearne zacinaju zvysovat, aj ked na sxoc prave prebieha sutaz stylu "co to da zo seriovky" a myslim ze okolo 470k je aktualny rekord...300k na kvalitne urobenom seriovom motore nemoze byt ziadny problem, na turbe T3 je to pri tlaku okolo 1-1.1bar, cize nic extra.

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 09.07.2008, 05:44
od blázen
nerobil sem z toho kosmickou lod, pouze si stojím za pořádnou GO, není nutné mít kované písty a ojnice, jenomže víme v jakým stavu bývaj výbrusy (takže stejně nové písty, pak už přímo kované,ceny nejsou tak rozdílné) a s ojnicema to platí jakbysmet.. jinak zbytek sou normální věci,které prostě koupit musí,ikdyby nechtěl.

sondy AFR a EGT bych pořídil taky

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 09.07.2008, 11:10
od PDK200SX
raddy píše:zgeneralkovany motor je podmienkov vzdy, viac menej vsetky tu uvadzane vykony sa tykaju kvalitne urobeneho serioveho motora.
turbo GT28RS sa da pouzit do cca 340-350k ako maximum, 440cc vstreky do cca 340k ako maximum.
na 400k potrebujes ako ine turbo, tak aj vstreky.
moj aktualny vykon zmerany nemam, ale na druhej strane tak zhruba viem co pisem.
od cca 350-400k sa ale poziadavky na motor takpovediac nelinearne zacinaju zvysovat, aj ked na sxoc prave prebieha sutaz stylu "co to da zo seriovky" a myslim ze okolo 470k je aktualny rekord...300k na kvalitne urobenom seriovom motore nemoze byt ziadny problem, na turbe T3 je to pri tlaku okolo 1-1.1bar, cize nic extra.
A to turbo pasuje na příruby od výfuku (svody a outlet pipe nebo nak tak)? Mám tam nerez svody a nechci je předělávat. A nebylo by třeba lepší dát větší vstřiky a turbo, když je max 350PS? Myslím do budoucna, počítám, že tam velkej cenovej rozdíl nebude.

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 09.07.2008, 11:35
od blázen
turbo pasuje, nevím proč honíš výkony nad 350k když si nikdy nejel v 300k voze. Je to nesmysl,protože bys potřeboval krom vstřiků i jiné turbo i jinou AFM (kdybys používal tu ze skyline), jestli je nějaký stage chip použitelný pro víc jak 350k ti napíše raddy..nehledě na to,že to jinačí turbo bude mít větší lag.Patrně by pak byo dobré možná už použít i jiné vačky.

můžu ti s úsměvem na tváři říct, že 300k-350k bude dostačujících až to zajedeš a porvé pustíš pořádně po plynu

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 09.07.2008, 12:27
od PDK200SX
Jsem si myslel, že by bylo dobré mít výkonovou rezervu, ale asi to nemá cenu.Myslím, že když z toho motoru půjde aspoň 300PS, tak budu naprosto spokojený. To je to, já jsem s 300PS Nissanem nejel, nevím s čím by se to dalo srovnat. Na videu je to něco jiného než ve skutečnosti. Prostě se nechám překvapit, až to udělám. Je mi jasný, že to pojede dost luxusně.

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 09.07.2008, 12:56
od blázen
jede to o dost líp jak 85%aut v běžným provozu, rezervu nechej nikoliv výkonu,ale spolehlivosti...

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 09.07.2008, 13:12
od PDK200SX
Můžete se na to někdo kouknout? Ta cena se mi zdá směšná pokud je tam vše co tam je vyfocené, jinak jsem to neluštil, takže nevím co je to za kvalitu a za díly. http://xs-power.com/nissan-turbokits-6.htm
A ještě tady jeden odkaz, co si o tom myslíte, hlavně o ceně, myslím, že není špatná: http://www.aptuning.net/Garrett_GT2860R ... t28rs).htm

Akorát ty 444CC vstřiky nemůžu nějak najít za kolik se prodávají.

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 09.07.2008, 13:27
od blázen
zkus použít taky někdy funkci hledat a zadat
SX power
turbo pre 300k
444cc vstřiky, vstreky


ve zkratce
turbo od XS power,bych osobně nechtěl
444cc vstřiky koupíš za 5-6tis na ebay.. stačí nechat vyčistit..

ptáš se na věci na které se ptalo 40lidí už před tebou a 30x je někdo napsal
a hodně lidí tu má CA18DET s cca 280 - 320k takže vše řešili a vše se probíralo.. už v tech. poznatcích snad už z roku 2003

takže hledej, zbytečně se tu rozepisuje všecko pořát dokola

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 11.01.2009, 17:54
od legenda
Kentoya píše:
PDK200SX píše:Kovaný díly do CA vyjdou na 70tis kč? Turbo tak 35tis, vstřiky nevím, ale počítám tak 15, ostrou vacku, pumpu,pevny tesneni pod hlavu a td. No mi to vychází do 150tis komplet. A mělo by to mít tak 500PS.
právě že u takového výkonu se nedá počítat jen s kovanýma dílama, podívej na můj motor, bojuju o blbejch 400 ps a je v něm skoro 200 000 i s turbem a to se sakramentsky držím u země, dále potřebuješ programovatelnou jednotku a nechat ten motor naladit na brzdě a jsi dalších 80 vedle, věř mi že na těch 500ps bude 500 000 tak sotva akorát, aby to CAčko trochu vydrželo, tady už běžné znalosti a možnosti nestačí, můžeš to risknout i za 250 000, ale potom musíš počítat s tím že to může vydržet jen třeba 3 000km, samozřejmě, že se občas někomu podaří takový motor i bez znalostí složit, a občas to i vydrží, ale je to sázka do loterie

viděl bych to na VG motor, zkontaktuj adnera, at ti napíše na kolik ho to vyšlo jen ten motor udělat, a připočti si k tomu motor, převodovku a dalších pár kravin a zjistíš reálnou cenu 500ps++

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 02.09.2009, 21:11
od drazerak

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 02.09.2009, 21:47
od Kentoya
výkon je pěknej což o to, ale do 4000 otáček je to mrtvé, při 5000 jsi teprve v polovině kroutáku a v 5500 to teprve má brutální krouták, takže na běžné ježdění to zrovna není, na sprinty se seriovou jednotkou taky ne, protože nemáš kontrolu prokluzu tak stejně nezajedeš nic pořádnýho, stačí se podívat na bukyho jak stále hrabe na sprintech a to jenom proto že seriová jednotka je na tyhle výkony na hovno a chybí mu kontrola prokluzu

pokud by se někdo chtěl hádat o seriových jednotkách že jsou vynikající, tak at otevře staré vlákno, tady se hádat nebudu, dík

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 02.09.2009, 21:56
od blázen
mobnes má 800hp a na olačkách jezdil 11s ale nemá sériovou jednotku ale healtech ...a lítá mu to jak hovado...viz videa z okruhu kde honí prdítka za několi milionů :)

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 08.09.2009, 22:25
od jagy
blázen píše:viz videa z okruhu kde honí prdítka za několi milionů :)
...ale s polovicnim vykonem ne?

Btw. i ebay svody jsou v pohode.. zalezi na konkretnim modelu, kdo to dela. Kvalita uz sla nahoru od dob, co to rado praskalo.

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 09.09.2009, 08:37
od blázen
jagy píše:
blázen píše:viz videa z okruhu kde honí prdítka za několi milionů :)
...ale s polovicnim vykonem ne?

Btw. i ebay svody jsou v pohode.. zalezi na konkretnim modelu, kdo to dela. Kvalita uz sla nahoru od dob, co to rado praskalo.
tak moc se toho s 800k v serii neprodává :lol:

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 30.10.2010, 23:02
od 200sxfabi
Narazil jsem na toto téma a docely by mě zajímalo jestli se 300HP zrealizovalo ?? :)