Stránka 1 z 2

převodovka

Napsal: 11.03.2008, 20:40
od PDK200SX
Ahoj lidi, asi před měsícem jsem si koupil 200SX S13 (lepší auto snad ani není), mám problém: Při cca 6-7500ot/min nemůžu zařadit další převodový stupeň. Na neutrál jde v poho, ale zařadit ne. Nejde přes zuby, jen ji tam nenatlačím, pouze, až klesnou otáčky. A to dělají asi všechny stupně. Myslel jsem synchrony, je to možné? Ale jen ve vysokých otáčkách, jinak v pohodě. Nemá to nějakou pojistku?

Napsal: 11.03.2008, 20:44
od kenivruh
Celkom casty jav u S13ky. Hlavne dvojka je problem. Pomoze len repas alebo kupit dobru prevodovku.

Napsal: 11.03.2008, 21:05
od PDK200SX
Diky za odpověď, tak mám zase co dělat. Já si to myslel. To příde na kolik zhruba?

Napsal: 11.03.2008, 21:15
od kenivruh
PDK200SX píše:Diky za odpověď, tak mám zase co dělat. Já si to myslel. To příde na kolik zhruba?
Repas sada stoji cez 200 usd, synchra samostatne okolo 100, takze radsej sa zhanaj po dobrej prevodovke.

Napsal: 11.03.2008, 22:47
od pete
noo veru kamo urcite si racej zozen dobru prevodovku bo ked to chces vymenit ten sinchron na tej dvojke tak to musis kompletne rozobrat a to je dost komplikovane!! tu mas kontakt na tohoto chalana Bagger ma na predaj.. ;-)

Napsal: 12.03.2008, 07:28
od DOOlittle
uz sa tesim az sa pustim do nejakeho repasu:)

Napsal: 12.03.2008, 18:10
od PDK200SX
Díky, všem. Pete díky za tip, hned jsem mu napsal. JEště jsem si všiml, že mi dovnitř auta trošku kape kapalina ze spojky. Nemůže to mít na to vliv? Já si myslím, že asi ne.

Napsal: 12.03.2008, 20:14
od slik85
moze to byt aj vyskozitou stareho oleja ci volbou noveho ale synchroni uz budou stejne na prd

Napsal: 12.03.2008, 20:23
od Mirek
PDK200SX píše:Díky, všem. Pete díky za tip, hned jsem mu napsal. JEště jsem si všiml, že mi dovnitř auta trošku kape kapalina ze spojky. Nemůže to mít na to vliv? Já si myslím, že asi ne.
to muze....muze byt zavzdusnena spojka a tim nefunguje v plnem rozsahu...pretesnit, odvzdusnit a kdyz nepomuze, tak prevodovka

Napsal: 12.03.2008, 20:51
od PDK200SX
Já to mám v plánu přetěsnit před výměnou převodovky. Sice nevím jak to odvzdušnít, ale stejně si myslím, že to bude převodovkou. A olejem v převodovce, asi ne, ne? to by..., no i když něco na tom je. Dá se to nějak poznat? A když tu převodovku rozeberu, tak asi těško poznám, jestli ty synchrony jsou ok. Jedině řadit jak u náklaďáku s meziplynem :D Ale ta spojka rozhodně zlobí, když chci rychle přeřadit, tak to občas jde přez zuby, takže je dost možné, že tam je vzduch a pomalu vypíná.

Napsal: 12.03.2008, 22:22
od doublejay
Jestli do kabiny teče brzdovka ze spojky, tak je to ze spojkového válečku nahoře pod kapotou, před pozicí řidiče. Je tam píst s gumovým těsněním, které bývá často v háji...

Napsal: 12.03.2008, 22:58
od pete
Suhlasim s doublejay ket ti tece pod nohy kapalina tak to bude spojkovy!! (prdon za ten brzdovy!!) valcek na 100% skus najprv ten vymenit!! :!: pretoze ten budes muset tak ci tak.. :thumbright:

Napsal: 13.03.2008, 09:11
od kenivruh
pete píše:Suhlasim s doublejay ket ti tece pod nohy kapalina tak to bude brzdovy valcek na 100% skus najprv ten vymenit!! :!: pretoze ten budes muset tak ci tak.. :thumbright:
:roll: :roll: :roll: Suhlasis z doublejayom a potom napises ze je to brzdovy valcek :wink: Tak je to spojkovy alebo brzdovy?

Napsal: 13.03.2008, 19:25
od PDK200SX
Tak dneska jsem rozebral ten hlavni spojkový válec a zítra snad budu mít nové manžety. Odvzdušnění už vím kde je. Tak uvidíme, ale myslím, že na převodovku to asi mít vliv nebude.

Napsal: 13.03.2008, 21:47
od blázen
bývá to zavzdušněné v tom okruhu co je navíc na té kostce pod autem