Pridusenie pri 2000 az 3000 ot

Uživatelský avatar
pete
user
Příspěvky: 60
Registrován: 06.03.2008, 21:42
Bydliště: Slovensko

Pridusenie pri 2000 az 3000 ot

Příspěvek od pete » 09.06.2008, 15:58

Ahojte nissaci!! no ako by som zacal , tak ze mi pridusi pri 2000 az 3000 ot slabo sa rozbieha! su tam taketo veci Garrett (opravujem AR48) mam robene zvody a intercooler vsetko ostate je seria! chcel by som od vas radu kde zacat! viem musim kupit najprv poriadne zvody ale aj vtom je problem ze turbo mam otocene do hora a neviem si take zvody zohnat vsetky su smerom dole resp. neviem ci sa mi to bude mestit dole bo to turbo je dost velke! a este co podla vas moze sposobovat to dusenie?? inak mam aj dost velku turbo dieru bere sa az od takych 3500ot ..pleace help me!
Naposledy upravil(a) pete dne 10.06.2008, 22:58, celkem upraveno 2 x.
mam 200SX S13 a chodim sa nanom troska blaznit!!!

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 09.06.2008, 16:04

walbro benzin cerpadlo mas??
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
pete
user
Příspěvky: 60
Registrován: 06.03.2008, 21:42
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od pete » 09.06.2008, 16:09

Kód: Vybrat vše

 RE: remo - walbro benzin cerpadlo mas??

fuu kamo az sa to nedavalo do seriofiek tak asi nie myslis ze malo tlaci?
Naposledy upravil(a) pete dne 09.06.2008, 16:12, celkem upraveno 1 x.
mam 200SX S13 a chodim sa nanom troska blaznit!!!

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 09.06.2008, 16:12

tak to je prva vec co treba vymenit

toto je bezny sprievodny jav toho ze seriova pumpa nezvlada
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
pete
user
Příspěvky: 60
Registrován: 06.03.2008, 21:42
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od pete » 09.06.2008, 16:15

remo píše:tak to je prva vec co treba vymenit

toto je bezny sprievodny jav toho ze seriova pumpa nezvlada
a kde by som zohnal take cerpadlo a kolko to asi stoji??
mam 200SX S13 a chodim sa nanom troska blaznit!!!

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 09.06.2008, 16:19

niekto to tu tusim nedavno predaval a inak na shopoch to maju

a cenu ti ozaj z hlavy nepoviem, na to su tu iny :D
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
pete
user
Příspěvky: 60
Registrován: 06.03.2008, 21:42
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od pete » 09.06.2008, 16:23

remo píše:niekto to tu tusim nedavno predaval a inak na shopoch to maju

a cenu ti ozaj z hlavy nepoviem, na to su tu iny :D
myslis ze to moze byt to a nie vstreky?? alebo nieco ine?? lebo ked dosiahne tyhc 3500 az 4000 ot tak ide dost dobre!
mam 200SX S13 a chodim sa nanom troska blaznit!!!

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 09.06.2008, 16:24

moze to byt vselico
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od DragonART » 09.06.2008, 16:24

většinou se to motá myslim kolem 2500 - 3000 czk, myslim že ho má Idaho na Dicompracingu jestli se nemýlím tak za 2600 czk

www.dicompracing.com

EDIT: tak koukám že maj shopv rekonstrukci tak mu zkus napsat na emaila...
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 09.06.2008, 16:26

prezapal mas dobre nastaveny?
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 09.06.2008, 16:29

aky garrett to tam mas?

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 09.06.2008, 16:30

myslim ze to ma origi T25 AR48...
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
pete
user
Příspěvky: 60
Registrován: 06.03.2008, 21:42
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od pete » 09.06.2008, 16:42

raddy píše:aky garrett to tam mas?
je nanom napisane Garrett R48 velky vzduchac! preco??
mam 200SX S13 a chodim sa nanom troska blaznit!!!

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Pridusenie pri 2000 az 3000 ot

Příspěvek od raddy » 09.06.2008, 16:44

pete píše:viem musim kupit najprv poriadne zvody ale aj vtom je problem ze turbo mam otocene do hora a neviem si take zvody zohnat vsetky su smerom dole resp. neviem ci sa mi to bude mestit dole bo to turbo je dost velke!
inak mam aj dost velku turbo dieru bere sa az od takych 3500ot ..pleace help me!
toto mi moc ak oseriove turbo neprijde...

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 09.06.2008, 16:44

pete píše:
raddy píše:aky garrett to tam mas?
je nanom napisane Garrett R48 velky vzduchac! preco??
protože R48 není označení typu turba,..nejspíš to bude AR48
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 hostů