turbo

Uživatelský avatar
Fogi
user
Příspěvky: 98
Registrován: 25.06.2007, 20:49
Bydliště: Swatawa DC
Kontaktovat uživatele:

turbo

Příspěvek od Fogi » 10.07.2009, 22:26

Už umim používat hledání,ale tohle sem tu nenašel :D
Budu měnit olej a tak budu čistit a mazat i turbo..a prosil bych vás o radu,jak to turbo vyndat a co musim všechno vyndat abych to mohl všechno udělat..a poslední detail..co všechno musim promazat?jen ty mazasí hadičky a lopatky?nebo eště něco?
díky za rady :)

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: turbo

Příspěvek od Kentoya » 10.07.2009, 22:29

tady mě chce někdo dnes zabít smíchem

zkus se podívat na turbo a třeba na to přijdeš, ale rozhodně nic nedělej, než se poradíš s někým zkušeným, mám pocit že pokud na něco šáhneš pod kapotou tak to skončí katastrofou

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od Mirek » 10.07.2009, 22:30

turbo se maze samo olejem z motoru...staci dodrzovat intervaly vymeny a pouzivat kvalitni olej.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Fogi
user
Příspěvky: 98
Registrován: 25.06.2007, 20:49
Bydliště: Swatawa DC
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od Fogi » 10.07.2009, 22:32

Mirek píše:turbo se maze samo olejem z motoru...staci dodrzovat intervaly vymeny a pouzivat kvalitni olej.
ale při výměně se má čistit ne?vim,že když sme měli 1. s13,tak nám to ty to nám měnili olej nepročistily a to turbo se zadřelo

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od Mirek » 10.07.2009, 22:38

zadrit se muze z mnoha duvodu, ale urcite ne kvuli tomu ze ho nekdo nevycistil....pokud bylo spinave (od oleje i v saci casti), tak bylo KO jeste driv nez se zadrelo.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: turbo

Příspěvek od Kentoya » 10.07.2009, 22:39

otázka je proč se zadřelo, třeba do něj nešel olej, nebo do něj šlo moc oleje, a nebo se do nějostal bordel a nebo bylo už tak jeté že umřelo stářím

Uživatelský avatar
Fogi
user
Příspěvky: 98
Registrován: 25.06.2007, 20:49
Bydliště: Swatawa DC
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od Fogi » 11.07.2009, 19:25

mno tak aby do něj ten olej šel,tak se případný usazeniny musí vyčistit,ne?kdyby se to nešistilo a pořád se tam něco usazovalo,tak tam ten olej nepujde a zadře se..

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: turbo

Příspěvek od Kentoya » 11.07.2009, 19:39

pokud už se něco případně usazuje, tak to turbo hned vyhod, tam nemá jakákoliv případná usazenina co dělat

Uživatelský avatar
Fogi
user
Příspěvky: 98
Registrován: 25.06.2007, 20:49
Bydliště: Swatawa DC
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od Fogi » 11.07.2009, 20:05

ach táák..takže bych ho stejně měl ale vyndat abych zjistil jak na tom teda je..a jak ho vyndam?jde to snadno nebo toho musim sundam milion okolo?

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: turbo

Příspěvek od Kentoya » 11.07.2009, 21:24

nesundávej nic a jezdi, jestli klekne tak kup nové, stačí zjistit jaké má momentálně vůle a podle toho se rozhodnout jestli jezdit, nebo repas, nebo nové

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: turbo

Příspěvek od mauglie » 12.07.2009, 01:35

bože :D

Vůle se zjistí tak, že povolíš sponu u vstupu turba na hadici (je to desítka), která vede od air boxu/air filtru. Hadici sundáš a rukou zkusíš radiální a axiální vůle vrtulky turba. Pokud bude nepatrná radiální vůle, tak ok, to je normální kvůli mazání, ale jestli bude 1mm+, anebo pokud bude i axiální, turbo už moc ok není, ale těžko říci jak moc je na tom zle.

Jestli nekouří, táhne a nevydává pazvuky, obecně se dá říci, že je v pohodě, ale spoléhat se na to moc nedá :)

A jestli je v prdeli, kup nové, dá se sehnat v rozmezí 11 000 ~ 15 000 Kč i s dopravou a clem. Repase se totiž nemusí vydařit a nijak zvlášť neušetříš.

Uživatelský avatar
Sergeii
user
Příspěvky: 357
Registrován: 02.05.2009, 18:36
Bydliště: Čáslav
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od Sergeii » 29.07.2009, 20:23

nebudu zakládat novou diskuzi , když mi turbo vůbec nekouří a trubky jsou zasraný od oleje jen trošku , vůle nějaký má ,ale malý ,tak by podle všeho nemělo bejt v kopru ne ... ? nebo,kolik by mělo mít max vůli ... jako po citu nebo nějak změřit .. ?
Obrázek
Project "Silvia" ( simply_Black&White_200sx ) ... Show is going on ... :D

Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: turbo

Příspěvek od mauglie » 30.07.2009, 00:46

Pokud nehulí a táhne, v kopru rozhodně není. Vůle cca 1mm radiální, axiální by neměla být žádná

Uživatelský avatar
Sergeii
user
Příspěvky: 357
Registrován: 02.05.2009, 18:36
Bydliště: Čáslav
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo

Příspěvek od Sergeii » 30.07.2009, 01:40

mauglie píše:Pokud nehulí a táhne, v kopru rozhodně není. Vůle cca 1mm radiální, axiální by neměla být žádná

no a právě že netáhne ... :D ale to řešim jinde no,jen sem chtěl vedět,jestli nemůže bejt mrtvý i jinak ...
Obrázek
Project "Silvia" ( simply_Black&White_200sx ) ... Show is going on ... :D

Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: turbo

Příspěvek od mauglie » 30.07.2009, 01:57

Pokud nehulí, nemá velké vůle, hlavně axiální, a nejsou viditelně poškozené lopatky (jak sací, tak i výfukové), problém bude asi někde jinde.

Nefouklo ti těsnění na směšovači - obdelníkové mezi svody a turbem? Příznakem je traktorový zvukový projev :) Anebo netěsnost ve vzduchovém vedení, což by se projevilo bohatou směsí a zastavením akcelerace a případně cukáním.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů