Stránka 1 z 1

Help me pls.

Napsal: 05.02.2011, 12:01
od Jebass
Zdavím chlapi,mám problém při zapojení váhy vzduchu auto nedrží volnoběh a když ji odpojím tak drží pěkně cca 950ot/m.předpokládám že to je v shitu váha pokud někdo z vás má jiný názor prosím poraďte a jestli ne tak scháním váhu na ca18det.děkuji

Re: Help me pls.

Napsal: 05.02.2011, 12:02
od sejkora
Jebass píše:Zdavím chlapi,mám problém při zapojení váhy vzduchu auto nedrží volnoběh a když ji odpojím tak drží pěkně cca 950ot/m.předpokládám že to je v shitu váha pokud někdo z vás má jiný názor prosím poraďte a jestli ne tak scháním váhu na ca18det.děkuji
vahu mam a jinak mrkni jestli nekde nepodsava falesnej luft.... nevidim duvod proc by to nedrzelo volnobeh, co servo volnobehu? chodi?

Re: Help me pls.

Napsal: 05.02.2011, 12:03
od slik85
vymen vahu ak je vaha aj mimo potribia aje zapojena pusti ta to len do 2000ot

a zalezi aky ma motor priebeh necuka nebo neomezuje na nejake otacky?

Re: Help me pls.

Napsal: 05.02.2011, 14:17
od Jebass
Tak abych to upřesnil prostě dokud se auto neohřeje nedrží volnoběh jak se ohřeje je to good i s váhou,za studena musím odpojit váhu aby to drželo volnoběh.těsnost je dobrá tak podle mě to je váha nevím.

Re: Help me pls.

Napsal: 05.02.2011, 16:09
od sejkora
Jebass píše:Tak abych to upřesnil prostě dokud se auto neohřeje nedrží volnoběh jak se ohřeje je to good i s váhou,za studena musím odpojit váhu aby to drželo volnoběh.těsnost je dobrá tak podle mě to je váha nevím.
vetsinou tohle dela servo volnobehu a nebo teplotni cidlo

Re: Help me pls.

Napsal: 05.02.2011, 16:55
od Woyta
S13 sle servo nema jestli se nepletu.
Na vzduch za studena ma bypass klapky s ventilem ovladanym bimetalem (obcas zlobi).
Jestli mas moznost zkusil bych jinou vaho. Pripadne starou vycistit.
forum/viewtopic.php?f=154&t=10509
Ja dnes cistil tu svou.

Re: Help me pls.

Napsal: 05.02.2011, 17:06
od sejkora
Woyta píše:S13 sle servo nema jestli se nepletu.
Na vzduch za studena ma bypass klapky s ventilem ovladanym bimetalem (obcas zlobi).
Jestli mas moznost zkusil bych jinou vaho. Pripadne starou vycistit.
forum/viewtopic.php?f=154&t=10509
Ja dnes cistil tu svou.
jelikoz je klapka plne zavrena tak musi mit nejaky regulacni ventil volnobehu

Re: Help me pls.

Napsal: 05.02.2011, 17:12
od sejkora
Cislo 6 je Idle Air Control Valve tak si to preber jak ces....

http://jasonborowiec.com/ca18det/plumin ... ne_top.jpg

Re: Help me pls.

Napsal: 05.02.2011, 18:20
od Woyta
Mas pravdu. Na ten jsem zapomel.
Ja mel na mysli air regulator. Ten by mohl zlobit.
Obrázek

Re: Help me pls.

Napsal: 06.02.2011, 23:05
od Michall
Mě to dělal taky,nakonec to byla lamda sonda.Studený to bylo všechno OK a jakmile se to ohřálo,tak mi na volnoběh začaly lítat otáčky cca 650-1350 otáček sem tam.

Re: Help me pls.

Napsal: 06.02.2011, 23:40
od raziel
AAC (to servo volnoběhu (LOL :D ) ) - vytáhni z něj ten nastavovací šroub - na konci by mělo být těsnění gumove - často to zhnije - proto to pri otaceni neudela zadnej rozdil v otackach volnobehu (tj. nenastavíš to tím.... taky to muzes sundat a zkusit jestli ten mechanismus uvnitr neni moc za*any - bordelem, a jestli to s tou pruzinkou nechodi volne, tak to ocisti.. ale co se tyce toho ze to dela za studena, tak AAC bych nerekl.. spíš buď teplotní čidlo pro ECU (ten větší konektor na sání (ne ten malinkej pro budík) ) a nebo air regulator (zvedá přísun vzduchu když je motor studený kvůli bohatší směsi... a nebo tam máš boost leak v intake straně. a nebo všecko v jednom.. :D (btw váha vzduchu když je vadná přesně jak říká slik - motor nevytočíš nad 2000 otáček... spíš ti někde utíká vzduch .. ale začni u ní že jí vyměníš za jinou pro jistotu..

Re: Help me pls.

Napsal: 07.02.2011, 07:01
od blázen
Souhlasím díra za klapkou.. Boost budík to odhalí.. Budeš mit fouklý ťesnení - jedno z těch dvou velkých.. Ucpat sání a fouknout do něj někudma bude vzduch utíkat



K te AFM.. Na boost budiku se ti stahne podtlak (při volnoběhu) někde blíž k 0bar oproti seriové hodnotě volnoběhu řekněme -0,7 bar.. Jakmile tu AFM odpojíš tak ti to spadne na tu seriovou hodnotu a motor se uklidní.. Proto rozdíl po odpojení AFM která je v pořádku nicméně se takto projeví ta díra za klapkou..

Re: Help me pls.

Napsal: 09.02.2011, 19:24
od Igor
stav se u mě,mám zrovna celej airbox s váhou venku rozdělanej...tak to vyzkoušíme a mě chodí...