Stránka 1 z 2

vstřik na prvním válci

Napsal: 22.05.2011, 18:09
od Cady
Ahoj
prosim můžete mi někdo poradit do prvního válce mi trvale teče benzín takže po pár vteřinách startování je v něm třeba půl cm benzínu.Zjistil sem že je to řízenim vstřiku,dal sem novej a bylo to to samý pak sem řízení přehodil na druhej a začal tect ten.A zkoušel sem přehodit i řízení předstihu ale nepomohlo to.Díky moc Cady

Re: vstřik na prvním válci

Napsal: 22.05.2011, 19:49
od coroner
Do vstřiku by mělo při zapnutém zapalování jít trvalé kladné napětí a ECU spíná kostru. Pravděpodobně prodřený drát někde ve svazku na kostru nebo vadná ECU.

Re: vstřik na prvním válci

Napsal: 22.05.2011, 19:54
od Cady
A nevíš kudy ten svazek vede abych ho prošel?

Re: vstřik na prvním válci

Napsal: 22.05.2011, 20:53
od Mirek
mas prohozene konektory nejspis, u prvniho valce je elektricky ovladany ventil ktery ma stejny konektor jako vstriky, jen trosicku jiny odstin. Je hodne blizko, takze to jde snadno zamenit a kdyz to prehodis, je vstrik stale otevreny...

Re: vstřik na prvním válci

Napsal: 22.05.2011, 21:02
od mara_m
ale pokud se nepletu ma jinak drazku na vstriku jsou uprostred a tam je k jedne strane

Re: vstřik na prvním válci

Napsal: 22.05.2011, 21:05
od Mirek
nene, jde to prehodit..taky se mi to stalo...benzin pak tekl z vyfuku proudem...

Re: vstřik na prvním válci

Napsal: 22.05.2011, 21:06
od mara_m
tak to jo ale myslim ze maj ty drazky prehodit to asi pude ale kdyz koukne na drazky tak to uvidi :wink: aspon ja to tak zapojoval :D

Re: vstřik na prvním válci

Napsal: 22.05.2011, 21:09
od Cady
je to tak ten kluk co to dělal přehodil oba ty konektory na aac za vstřikový holt to dej někomu kdo nic nezná.Já na ty drážky koukal ale když tvrdil že je to správně tak sem mu věřil je to vyučenej automechanik.

Re: vstřik na prvním válci

Napsal: 23.05.2011, 06:58
od kenivruh
Este si dobre dopadol, ze si stretol niekoho s tym istym problemom :D Ja som spalil pol nadrze, vymenil 3 krat olej, kym som dosiel nato ze to boli prehodene konektory. Keby tak aspon nissan dal uplne inu farbu :roll:

Re: vstřik na prvním válci

Napsal: 23.05.2011, 08:57
od Trinom
Neboj, mě se to taky stalo, když jsme dávali u barta novej motor do jeho auta. Naštěstí on věděl, že na těch konektorech má slabě vyryté značky, kam kterej patří.

Re: vstřik na prvním válci

Napsal: 23.08.2011, 00:07
od Kentoya
chce to vždy obnažit káblíky
bílé, žluté, zelené, modré

Re: vstřik na prvním válci

Napsal: 23.08.2011, 09:44
od Mirek
DRFTing. píše:Tak jsem se na to ted díval a u mě teda je jasný barevný rozdíl v konektorech, takže se to nedá spléct
vstřiky mám tmavě šedý a AAC zelenožlutý. :D

Na jednu stranu škoda, bylo by přijemný přepnout konektory lusknout prstama a říct bingo mám to vyřešený !! :D
no a neni tam mimo AAC jeste jeden konektor, ktery je sedy? Vstrik ma totiz sede konektory a ten jeden co jde prohodit ma jen jinej odstin sede :)

Re: vstřik na prvním válci

Napsal: 23.08.2011, 09:59
od Fizzbiker
je tam jeste airregulator a to je podle me ten přehoditelny... AAC nikdo nepřehodi vždyt je až v pulce lišty.

Re: vstřik na prvním válci

Napsal: 23.08.2011, 10:03
od Fizzbiker
tezko ty konektory nejsou stejne jeste je v nich ruzne postavená drážka, ale AR a 1strik je maji dost podobne proto to tam jde narvat.

Re: vstřik na prvním válci

Napsal: 23.08.2011, 14:28
od kenivruh
Zlty je cidlo teploty. Zeleny volnobeh.