rada pred kupou

Uživatelský avatar
ottonr
user
Příspěvky: 86
Registrován: 19.08.2008, 12:38
Bydliště: nitra
Kontaktovat uživatele:

rada pred kupou

Příspěvek od ottonr »

dobry den vospolok, mam moznost kupit peknu s14 tak by som vas poprosil o par rad coho sa vyvarovat a na co dat pozor, nissana som este nemal :roll:

je to rok 96, 2,0T 147kw najazdenych 174000, motor ide tichucko, hadicky na servo boli trochu zasvinene, burany neni nikde, ked som sa v nom odviezol mal som pocit ako keby bolo lenive, pri cca 2500ot trosku zatlacilo turbo ale nebolo nic svetaborne, mam saaba aero 2,3 turbo a to sa nedalo absolutne porovnat :| , a mal spom pocit ako keby tlacil nelinearne, tak skokovo najskor viac, potom ubral, zase viac, zas ubral...

a este dalsia vec, ked som pridal plyn tak pri zvysenych otackach nieco zacalo tukat pri vacke, ale nebol to zvuk ventilu, ale skor ako hlucnejsi vstrek, zospodu motor neklepal ani nevydaval ziadne ine neprijemne zvuky, turbo nedymilo, kryt ventilov bol uz davany niekedy dole pretoze bol zabrblany od cerveneho (motoroveho) silikonu

hadam som to opisal zrozumitelne :oops:
Obrázek
SAAB 9000 AERO 2,3T (96) - celolak 11/2007, chip MAPTUN stage 5, Siemens 630cc injectors, 3bar MAP, K&N filter, 3" JT vyfuk bez katu, celohlinikovy popoff, SPEC clutch

v plane 200SX s14 (najradsej s14A ale to sa este uvidi) zrejme skor 240tku... ako daily car :)
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pred kupou

Příspěvek od Peca »

Mel jsi minimalne jeste sundat hadici sani a zkontrolovat vule turba. A zmerit komprese.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
ottonr
user
Příspěvky: 86
Registrován: 19.08.2008, 12:38
Bydliště: nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pred kupou

Příspěvek od ottonr »

ked tam pojdem tak to pozrem,

btw kolko ma tlacit turbo na tomto aute v serii? 0,6b?
Obrázek
SAAB 9000 AERO 2,3T (96) - celolak 11/2007, chip MAPTUN stage 5, Siemens 630cc injectors, 3bar MAP, K&N filter, 3" JT vyfuk bez katu, celohlinikovy popoff, SPEC clutch

v plane 200SX s14 (najradsej s14A ale to sa este uvidi) zrejme skor 240tku... ako daily car :)
Uživatelský avatar
panpica
user
Příspěvky: 471
Registrován: 13.01.2007, 11:18
Bydliště: Pardubice

Re: rada pred kupou

Příspěvek od panpica »

Nahod fotku, moznna to auto bude nekdo znat.
S14 Zenki
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pred kupou

Příspěvek od Fire »

přesně tak hod sem fotku
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pred kupou

Příspěvek od doublejay »

tohle by taky mohlo trochu pomoct... forum/viewtopic.php?f=154&t=9926&p=8753 ... rad#p87533
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pred kupou

Příspěvek od Design »

Pokud maš tu možnost sunedj viko ventilu a vsadim se že budou vařky hin ve vahadlech bude taky peknej dule a myslim že ten motor bude pred smrti tipuju vydrž neco okolo 200000 je to zrali na generalku z myho hlediska :(
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
ottonr
user
Příspěvky: 86
Registrován: 19.08.2008, 12:38
Bydliště: nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pred kupou

Příspěvek od ottonr »

poznat ho asi nebude nikto pretoze je to dovezene, foto mam len tieto 2
Obrázek
Obrázek

na kolko by cca tak vychadzala generalka toho motora? :roll:

je to v bazare tak asi sa mi nepodari s nimi dohodnut aby som porozoberal pol motora :confused2:
Obrázek
SAAB 9000 AERO 2,3T (96) - celolak 11/2007, chip MAPTUN stage 5, Siemens 630cc injectors, 3bar MAP, K&N filter, 3" JT vyfuk bez katu, celohlinikovy popoff, SPEC clutch

v plane 200SX s14 (najradsej s14A ale to sa este uvidi) zrejme skor 240tku... ako daily car :)
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pred kupou

Příspěvek od Design »

To neni pulka motora to jsou dve hadice odpojit par matek povolit a hned vidiš.
Jinak takova lehči generalka jak by zde nekdo rekl me vyšla:Ceny budou jen zhruba protože si už vše nepamatuju a neco určite zapomenu byl bych vdečny kdyby me nekdo doplnil.

Vačky 13 000
Vahadla 12 000
Tesneni pod hlavu 3000
Hydrošteli 3500(ne od nissanu)
Rozvodovy retez 5000-6000
Generalka hlavy + srovnani 3000-4000
Olejove čerpadlo 6000
Kroužky 1500-2000
Šály 2500-3000
Broušeni kliky + uhlovani ojnic 2000
Repase turba 7000
+Prace kterou nepočitam
Sakum pikum:58500kč
Naposledy upravil(a) Design dne 19.08.2008, 22:40, celkem upraveno 1 x.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: rada pred kupou

Příspěvek od pablo »

hej co ho hned strasis radeji napis odkud si a zeptej se nekoho s fora ci by nebyl ochotnej se jet na to podivat s tebou a mas to.desing co ho hned strasis vzdyt to nemusi byt tak hrozny. a co se stezujes sak tu tvou si kupil za bakatel tak co.nikto te do toho nenutil abys to kupoval a spravoval a vrazel do toho prachy.
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pred kupou

Příspěvek od Design »

Ale ja si nestežuju ja rikam jen co muže byt pravda ale taky nemusi.Prrome to pakatel neni ja nemam tolik penez abych mohl rozhazovat jak se mi zachce.Ty ceny jsou takovy jaky sou a hotovka.A omlouvam se strašit sem opravdu nechtel ale myslim že to tak nejak podobne bude.Jinak kastle vypada celkem solidne.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pred kupou

Příspěvek od slik85 »

to cvakani moze byt aj solenoidny ventil ktory ma v jednej z hadic origo restrikcia po jej odstraneni cvaka alebo moze byt niekde diera v sani ked posekava jedine pozriet to turbo a tie kompresie ale inak by som sa toho nebal SRka vydrzi vela :twisted: odkial si a odkial je auto?
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
ottonr
user
Příspěvky: 86
Registrován: 19.08.2008, 12:38
Bydliště: nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: rada pred kupou

Příspěvek od ottonr »

som z nitry aj auto je v NR, cena je na nom 139tis(aj s TP a SPZ)

pravdupovediac hned ako som prvy krat stal pri tom aute tak ma oslovilo a stale nad nim rozmyslam :happy6:
Obrázek
SAAB 9000 AERO 2,3T (96) - celolak 11/2007, chip MAPTUN stage 5, Siemens 630cc injectors, 3bar MAP, K&N filter, 3" JT vyfuk bez katu, celohlinikovy popoff, SPEC clutch

v plane 200SX s14 (najradsej s14A ale to sa este uvidi) zrejme skor 240tku... ako daily car :)
branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Re: rada pred kupou

Příspěvek od branbito »

No nechcem aj ja strasit ale ja si tiez myslim ze ten motor bude coskoro zrely na generalku. Mne to s tymi vypadkami a nastupmi turba robilo tiez predtym nez mi odisiel spodok tak neviem. Ale generalka ked davas len origo diely, ziadne predrazene performance diely stoji urco menej. SRka vydrzia vela to je pravda ale niekedy je lepsie spravit tu generalku skor, vies na com si a vyhnes sa dalsim problemom v buducnosti.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
tomnr
user
Příspěvky: 4
Registrován: 20.08.2008, 20:42

Re: rada pred kupou

Příspěvek od tomnr »

zdravim, som tu novy, tiez som mal na to auto zalusk a bol som ho pozriet...

pisany r.v. je 98, ak sa nemylim, zenki sa robili do 96, potom facelift na kouki, kastla je nadherna, trosku streknuta, menene bocne okna na lavej strane, asi po buracke

skusil som dat dole nalievace veko oleja a motor dycha, zrely na GO (aspon podla mna)

btw ako si pisal, ze motor je tichy... ja som pocul pazvuky aj zospodu (kluka?)

a este... auto dovezene z talianska (vraj)

dufam, ze som nezastrasil, nechcem odradit, len som poskytol info pre diskusiu a rady starsich
Odpovědět