Stránka 2 z 7

Napsal: 20.12.2007, 21:13
od blázen
killman píše:aby CA za neco stalo,musi se do toho narvat sakra hodne penez :)
to samé platí o SR v serii to je nuda.. možná by to mohl jako ty napsat majitel Z32,GTR ..ale ne s14..

Napsal: 20.12.2007, 21:17
od Petr.S14
blazen: mam skoro serii,jen vyfuk a nejaky kravinky,pro me to mazec tedy je,oproti otasovo byvale s13 je to obrovsky rozdil.Nejela spatne,to ne,ale na sr urcite nemela

edit: Blazen, kdyz porovnas s13 v serii a s14 v serii,je to hodne velky rozdil,kdyz srovnavas svoji s13 s s14 v serii,tak je to nuda,to mas pravdu ;)

Napsal: 20.12.2007, 21:21
od Design
Proč bych sakra nekomu mel lizt dozadku muj nazor maš o pra prispevku viš!

Napsal: 20.12.2007, 21:31
od Garfielld
sakra... se tu hádáte jak ve školce, nechci bejt drzej ale je to děs :D
když už ste to nakously, tak co je to ca18det? motor?
Jaký je vůbec označení motorů a jejich výkony v S13 a S14 a co 240SX(jedině manuál)? má vůbec cenu? výkon těch 240tek se mi nepodařilo najít

Napsal: 20.12.2007, 21:39
od doublejay
killman píše:uz se tu zase zaciname hadat, mela by se udelat anketa, "funguje vase ca18det bezproblemove?" ano/ne
ano 8)
Jinak souhlasim s blaznem - pro aspon trochu zkuseneho ridice je serie strasna nuda, i kdyz pro toho nezkuseneho muze byt hodne nebezpecna. Vetsina autoskol jezdi na FWD a uz jen to je pro nektere problem. Navic benzinove turboauto podle meho neni pro uplneho zacatecnika, ktery ma jeste mokre papiry a najeto jen tech par km v autoskole. Myslim, ze vsichni, kdo si auto aspon trochu upravili, by se k serii vracet nechteli...

Pokud jde o S13 vs S14 - S13 je podle meho krasna, ale S14a se mi taky libi - ma hezky "japonsky" predek, moc hezky interier, ale zadek nic moc.

Motory - dvoulitr (SR) ma v zakladu o neco vic (ale auto je zase tezsi), mozna o neco vyssi vykonovy strop, ale take vyssi povinne ruceni a vyssi porizovaci cenu. Jednaosmicka (CA) je na porizeni levna a ma nizsi PR. Pro spolehlive vykony nad 280-300PS se ale do obou musi nasypat hodne a porizovaci cena je pak nedulezita...

240SX ma KA24, 2.4l neuveritelne spolehlivy motor, ale mne by tam trochu chybela ta "stihacka". Nicmene nekomu muze stacit a spolehlivost je pri tech letech vysoka.

Mne osobne by se libila S13 s RB25 :lol:

Napsal: 20.12.2007, 21:48
od Kentoya
nejlepší motor na úpravy se taky dával do dvoukila a je to KA24DE a upravit na DET
CA18DET je problematický na klice není problém vyřešit
SR20DET je problematický na vačkách a ničí seč tím hlava

klik na CA mám asi 3 navíc a prodám klidně nabroušený kus i se šálama za 5000 (1000 broušení 2000 šály)

hlavu na SR koupíš tak za 10000, vahadla tak za 5000 a vačky tak za 8000

to jsou rozdíly v cenách za případnou poruchu

u CA motoru stačí koupit kované ojnice za cca 15 000 které nemají ostřik válce vyvedený z ojnice a je ten motor celkově srovnatelný až do výkonu cca 350 kobyl kde začíná mít SR díky nákladnosti dílů navrch, do tohoto výkonu má navrch CA

pojistka je u CA menší

závěrem jsou tyto motory dle mého názoru celkem šul nul, u CA motoru tě čeká brzo GO, u SR motoru když šáhneš na dobrej kousek tak může najezdit ještě 100 000km

pokud nechceš do auta vrážet peníze a vozit se tak kup s14a za 150 000 a jezdi, pokud ti nevadí že si s tím budeš hrát, tak kup s13 za 30, za 40 GO motoru, 10 do polyuretanů v podvozku, 5 VLSD diff 10 do lepších brzd a 20 do tlumičů a jsi na 115 000 a máš rezervu na IC, chip, turbo 2860 atd atd atd

Napsal: 20.12.2007, 22:07
od Paja UDC
Můj názor:

Pokud si s tim nechceš hrát a hned od začátku fest opravovat, upravovat a hledat závady v elektronice, tak kup S14tku. Motor v serii je podle mě podstatně bytelnější (ojnice), elektronika motoru míň problematická a kastle bejvá podstatně zdravější, ale vem si s sebou někoho z fóra, kdo to auto zná, pač kdyžs to neměl, tak poznáš houbelec...

Napsal: 20.12.2007, 22:43
od kenivruh
S14 ma tuhsiu karoseriu a nielen preto, ze je to kupe. Bola to oficialna sprava od nissanu, ktora bola pri uvedeni S14ky na trh.

Podvozkovo nema byt preco lepsia, kedze su podvozky snad identicke. Moze mat lepsie jazdne vlastnosti prave kvoli tej vyssej tuhosti karoserie.

Aj s tou hmotnostou S14 to nieje az take dramaticke. Kto mate S14ku napiste aku mate pohotovostnu hmotnost v technicaku.

Kufor u S14 je problem. Oproti S13ke je podla mna o nicom.

Co sa tyka motoru, v serii je urcite na jazdenie lepsie SRko. OVELA vacsi zaber od spodu ako CAcko. CA sa moze porovnat s SRkom tak od 4500-5000 otacok (nie seriove CA samozrejme, ale upravene na rovnaky vykon).

LSD mala kazda S14ka, S13ky skoro vsetky facelift (od 9/1990), ze vraj aj niektore pred faceliftom. Je tam viskozny LSD takze nieje zaruka, ze na aute ktore kupis este bude fungovat.

Napsal: 21.12.2007, 13:05
od Fire
provozní hmotnost u S14a v automat je 1430kg , v manuálu to může být tak o 20-30 kg méně .

Napsal: 21.12.2007, 13:09
od blázen
s13 má tuším 1220

Napsal: 21.12.2007, 13:39
od Vladislav Bureš
pohotovostní hmotnost S13 z roku 1992 s manuálem je 1200kg mám u sebe kopii velkého techničáku
TZN: plná nádž s řidičem (tabulkových 75kg myslím) a všemi náplněmi jinak nenaložená

Napsal: 21.12.2007, 13:53
od blázen
v techničáku sou bludy.. já to našel ve světě motoru z roku 89

Napsal: 21.12.2007, 13:59
od Vladislav Bureš
OK ty jsi to musíš vědět, ale píšou to tam.

Napsal: 21.12.2007, 14:22
od blázen
taky tam píšou 1,9 ne :-D

Napsal: 21.12.2007, 15:21
od Vladislav Bureš
To je fakt, ale také to je 1809 takže přesahuje osmnácet takže to je pochopitelné