Stránka 1 z 1

Tlak Turba

Napsal: 18.05.2008, 06:20
od 200sxdriver
Ahoj všichni, mám takovej problém podle budíku a ne jednoho mi tlačí turbo 0,5 Bar mám S14 a myslím si že max tlak by měl být větší ne?Turbo je po go nemá vůle. zkoušel jsem podložky pod wastegate a ani tim sem tlak nezvednul please radu.

Napsal: 18.05.2008, 06:26
od Mirek
nedelal jsi neco s podtlakama? ja je mel spatne zapojeny a taky sem nesel pres 0,45 Bar

Napsal: 18.05.2008, 08:12
od 200sxdriver
akorát jsem vyhodil origo blow off a na tu podtlakovku jsem dal závodní blow off a vyhodil jsem wastegate control solenoid valve no a zkoušel jsem jestly neni turbo v pr... tak jsem odpojil wastegate a pomalu jsem při jízdě přidával a tlačilo slušně samozřejmě jsem zkoušel v rámci možností

Napsal: 18.05.2008, 08:25
od branbito
Neni to moc k teme ale ked mas uz skusenost kde je uviestneni origo blow off. Bo ja som kupil Sard blow off a on to neni taky standartny blow off a kedze navod je v ryzovom pisme tak teraz moc neviem kam to supnut. A mam take tusenie ci sa prave nedava niekde namiesto serioveho

Napsal: 18.05.2008, 08:37
od 200sxdriver
dává se mezi sání a intrcooler pokud máš S14 tak na trubce za ic máš takovou plechovou kostku tu jsem navrtal navařil nerezovou trubičku vše smontoval a dal na ní kus hadice 22mm a pak blowoff samozřejmě musíš vyhodit origo a zaslepit hadice po origu a pokud se pletu tak mě nikdo opravte...

Napsal: 18.05.2008, 08:39
od Design
Dava se před škrtici klapku

Napsal: 18.05.2008, 08:56
od branbito
200sxdriver píše:dává se mezi sání a intrcooler pokud máš S14 tak na trubce za ic máš takovou plechovou kostku tu jsem navrtal navařil nerezovou trubičku vše smontoval a dal na ní kus hadice 22mm a pak blowoff samozřejmě musíš vyhodit origo a zaslepit hadice po origu a pokud se pletu tak mě nikdo opravte...
No len prave to je ten problem ze ten Sard je rieseny uplne inak. A ziadne vrtanie neni potrebne myslim bo to je kit speci na S14 a ne nejake uni. Mam takeho tucha ze to sa prave bude montovat asi na tu trubku z origo ventilu ktory treba zaslepit. Tak dik ak to tak nebude tak budem musiet pisat japoncom.

Napsal: 18.05.2008, 10:37
od 200sxdriver
já sem myslel před klapku a za ic

Napsal: 18.05.2008, 15:25
od Paja UDC
200sxdriver píše:vyhodil jsem wastegate control solenoid valve
Vrať ho tam zpátky, nebo musíš dát nějakej jinej boost kontroler (stačí manuální)
forum/viewtopic.php?t=12918

Napsal: 18.05.2008, 15:50
od 200sxdriver
takže je to tim wastegate c.s.ventylem? a jedna hadička vede od toho T jak je napojenej wastegate a druhá vede kam do podtlaku za AFM?

Napsal: 19.05.2008, 08:10
od kenivruh
Paja UDC píše:
200sxdriver píše:vyhodil jsem wastegate control solenoid valve
Vrať ho tam zpátky, nebo musíš dát nějakej jinej boost kontroler (stačí manuální)
forum/viewtopic.php?t=12918
Presne. Ak vyhodis ten solenoid tak ides na tlak na aky je nastaveny aktuator WG a ten je u T28 na velmi nizky tlak :)

Napsal: 19.05.2008, 08:16
od kenivruh
200sxdriver píše:takže je to tim wastegate c.s.ventylem? a jedna hadička vede od toho T jak je napojenej wastegate a druhá vede kam do podtlaku za AFM?
Manual strana EC-10.