Stránka 1 z 1

s14

Napsal: 22.09.2008, 08:59
od slik85
mam problem s s14

ked odpojim odvetravanie vaciek zo sania je vsetko bez problemu


ak ho tzapojim zdvihne mi otaky motora o150 a pri otackach okolo 2000-3000 motor cuka jako skodovka zastudena bez sitica pak nad 3000 to zathne a kdys pride boost tak vystreli

co mam udelat kdys to necham zapojeny cukto kdys to odpojim tak pri zavrenej klabke se otevre pcv ventil a saje to neodvazenej vzduch do sania

takze bud tam hodim oil catchtank a zapojim do sania alebo na koniec tej hadice hodim takovej ten malinkej filtrik nech nesaje bordel z venci

na aute mam vyhozeny eger valve a taky karbon kanister a samozrejme aj ten elektronicky eger ventil pod skrtiacou klabkou, vyhodeni mam taky ten solenoid co je pri power tranzistory

Re: s14

Napsal: 26.09.2008, 14:00
od raddy
daj tam jednosmernu klapku a mas po probleme, na volnobehu nebude nic sat a v booste to bude fungovat ako predtym, vystup hod do nejakej nadoby.

skor by bolo dobre zistit preco to cuka ked je to zapojene seriovo. napada ma jedina vec a to ze mas prilis velky pretlak v odvetrani vaciek a to sposobuje turbulenciu za AFM. mas v odvetrani na volnobehu podtlak?

Re: s14

Napsal: 26.09.2008, 14:46
od slik85
raddy píše:daj tam jednosmernu klapku a mas po probleme, na volnobehu nebude nic sat a v booste to bude fungovat ako predtym, vystup hod do nejakej nadoby.

skor by bolo dobre zistit preco to cuka ked je to zapojene seriovo. napada ma jedina vec a to ze mas prilis velky pretlak v odvetrani vaciek a to sposobuje turbulenciu za AFM. mas v odvetrani na volnobehu podtlak?


na volnobech mi tam vznika podlak a jednosmerna klabka je priamo v kryte vaciek

ale hadicu na odvetranie do sania nemam zapojenu tesne pred lopaky turba ale do vstupu kde bol predtym recyklacny ventyl a je to viac ako o polovicu blysie ku AFM

Re: s14

Napsal: 26.09.2008, 15:40
od raddy
zapoj to dalej od AFM

Re: s14

Napsal: 14.09.2009, 21:50
od Design
Sliku jak si to dořešil by me zajimalo.

Re: s14

Napsal: 15.09.2009, 16:02
od slik85
neriesil som nic
kupil som nove sviecky
na viko ventilu sem dal maly filtrik
a odvetrani sem nechal nadale zapojenedo sania nech sa to vetra
proste pozrel som na vsetko co ma napadlo a vyskusal az nakoniec a funguje to


jedine co ma mrzi ze mi odislo turbo ajked nechapem preco tlacim necely 1bar a mam vsetko jak treba

tak som nahodil seriovu T28 a casom tak do mesiaca nahodim opet to iste GT28RS
inak slae to ide jak prasa

Re: s14

Napsal: 16.09.2009, 12:59
od ottonr
ako dlho ti to turbo vydrzalo? 1bar na gt28rs je nic to zvlada aj t25ka... ja mam na saabe seriove mitsu TD04HL-15 a tlacim 1,4 pri full boost a drzi zatial v pohode

Re: s14

Napsal: 16.09.2009, 16:11
od slik85
ottonr píše:ako dlho ti to turbo vydrzalo? 1bar na gt28rs je nic to zvlada aj t25ka... ja mam na saabe seriove mitsu TD04HL-15 a tlacim 1,4 pri full boost a drzi zatial v pohode
necele 2roky dopaloval som pneu n adrifte vobec som to nevytacal a potom vyletel plamen z vyfuku a hotovo je to na videu na drifter.sk