Stránka 1 z 1

S14A ECU Nejde RPM na budíku

Napsal: 18.02.2009, 11:41
od Pelek
Jednoho krásnýho dne jsem si chtel odpojit varovnou kontrolku na AIRBAG, protože jsem si je vyndal a jak asi víte je za otáčkoměrem. To se povedlo ale od tý doby my poskakovala ručička tak jsem znova rozdelal,meřil napružoval kontakty natahl novej kabel koupil novou přistrojovku až to přestalo dělat a nejdou otáčky. Asi jsem si nekde štrejchl tim kabelem co de od ECU. Takže osciloskop a meřím. A NIC. žadný signál rozdělal jsem ecu našel opovídající součastku a ta je prosekla jsou tam 2 tyhle čipi a meřil jsem je mezi sebou asi se jedná o nejakej zesilovač signálu. Jedná se o čip HF9921 výrobce HITACHI. Nikde jsem ho nesehnal v ČR. Nemá nekdo možnost tohle sehnat nebo nejakou ECU co je rozbítá na ND

Re: S14A ECU Nejde RPM na budíku

Napsal: 18.02.2009, 16:48
od kenivruh
Signal pre tach priamo z ecu je u SRka iny ako u CA. Pre nameranie niecoho a aby aj tachac fungoval, musi byt vystup z ECU premosteny cez odpor na 12V. Je to tzv. pull-up resistor http://en.wikipedia.org/wiki/Pull-up_resistor

Ak robis napr swap srka do S13 musis ho pouzit inac ti tach nebude fungovat. Kedze ale ty mas S14ku tak u nej je ten rezistor predpokladam zabudovany priamo v pristrojovke.

Pises ale ze mas inu pristrojovku a stale ti nejde, tak by som skusil najst drot signalu pre tachometer, spravit mostik cez 5 kOhm odpor na 12v a pomerat napatie na tom drote. Malo by sa menit s otackami.

Re: S14A ECU Nejde RPM na budíku

Napsal: 18.02.2009, 17:51
od J3tb0Y
keby si cel mam na predaj..ale len v celku je plne funkcna 150 EUR

Re: S14A ECU Nejde RPM na budíku

Napsal: 19.02.2009, 11:37
od Pelek
Dekuji za radu, ale jak sem psal je to v tom švábu na desce kdybych měl datasheet k němu už bych našel cestu jak to opravit ale na netu nic takovýho není.Jo a stou ECU byla by to škoda ji kuchat na střeva a kdybych ji tam poslal takhle celou jak by se na to tvářil imobilizer?

Re: S14A ECU Nejde RPM na budíku-opraveno :)

Napsal: 25.05.2009, 10:53
od Pelek
Tak už my to zase šlape. Stačil osciloskop a trocha měření ten integráč tam byl 2x tak jsem si řekl co když je prohodím a hurá maká to. Tak jsem to měřil osciloskopem ten pin na tom druhým švábu byl volnej.Ešte sem si to napích na consult než jsem to přehodil, abych si udělal diagnostiku co se změní. A za další jsem měl ešte v loji lambda sondu ta už tam je nová a to auto najednou jede. Ještě jsem zvědav co spotřeba. Čas ukáže.