Stránka 1 z 2

nastavenie podvozku s14 drif car

Napsal: 28.09.2009, 21:23
od slik85
mam nissan silvia s14
podvozek:
TEIN super drift 10-8
komplet polyuretany
nastavitelne ramena s unibaly:
tension rods
toe rods
camber arms
WHITE line 27mm predny stabik nastaveny na strednu dierku(medium)
kola18"
zavareny dif
inerier zachovany,vyprazdneny kufor



poradte aku sirku pneu popripade konkretnu znacku a to predok zadok
aku tuhost podvozku
aku tuhost predneho stabiku
a ake odklony ci zbiehavost
volbu difu zavareny ci serie VLSD

dajme do uvahy konkretnu trat PADOCK PEZINSKA BABA (SR)

http://www.drifting.sk/kalendar/akcia3.html

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Napsal: 30.09.2009, 07:36
od Heini
Tlumiče nastav na co nejtvrdší a přední odklon na 2 až 3 stupně. Ted jsme dali 3 a funguje to mnohem lépe. Jinak ti doporučuju sliky na předek nebo 888 a dozadu co chceš to je stejně závislé od povrchu na kterým jezdíš. A na VLSD zapomeň to je totálně k hovnu jedině LSD no a v tvém případě ten zavařenej pokud to vydrží.

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Napsal: 30.09.2009, 08:19
od chosecz
Yes, presne jak jsem psal i drift foru ke stejne otazce :)

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Napsal: 30.09.2009, 19:47
od slik85
Heini píše:Tlumiče nastav na co nejtvrdší a přední odklon na 2 až 3 stupně. Ted jsme dali 3 a funguje to mnohem lépe. Jinak ti doporučuju sliky na předek nebo 888 a dozadu co chceš to je stejně závislé od povrchu na kterým jezdíš. A na VLSD zapomeň to je totálně k hovnu jedině LSD no a v tvém případě ten zavařenej pokud to vydrží.

zavareny pouzivam uz druhy rok vpredu mam odklony -3stupne a zadek na -0,15

chcel som len poradit v nastaveni lebo dasa ladit stbik, podvozek (tuhost)
a pak mam ramena a tym myslim zaklon napredu a jak na zbiehavosti

chcel by som skusit predok mierne rozbiehavy a zvetcsit zaklony prednych kolies potom sa volat vracia uplne nadherne

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Napsal: 30.09.2009, 20:22
od chosecz
Geosku bych nechal jak ma byt, resp. sbihavost. Co zlepsi rozbihavost?

Jo, zaklon muze trosku moci v navraceni volantu, asi. Jak jsem psal, zde pouzivam "seriove" hodnoty dle geosky. Tedy, auto jsme udelali jak ma byt celkove na geometrii a pak jen pridali odklony na max. A auto se chova perfekto.

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Napsal: 30.09.2009, 20:25
od slik85
chosecz píše:Geosku bych nechal jak ma byt, resp. sbihavost. Co zlepsi rozbihavost?

Jo, zaklon muze trosku moci v navraceni volantu, asi. Jak jsem psal, zde pouzivam "seriove" hodnoty dle geosky. Tedy, auto jsme udelali jak ma byt celkove na geometrii a pak jen pridali odklony na max. A auto se chova perfekto.

ked das predok do mierneho rozbehu tak zamedzis nedotacavosti
a zvysis citlivost volantu auto rychlajsie reaguej

otazka znela setup mojho auta na konkretnu trat a to pezinska baba

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Napsal: 01.10.2009, 15:09
od pablo
no co dodat akurat se vyjadrim k tem slikum je to zbytecny nazouvat zrovna na tu trat nic ti to nepomuze jenom nastane vice problem sam dobre vis jak to dopadlo v minule sezone z nazouvanym sliku,jezdim obyc pneu a nemam problem zadna znacka nic proste sezenu si pouzitelny pneuse do predu a jezdim.neni zadnej problem.
na zadek obuvam uz len 17 a 18 nejlepe se mi jezdi 18,nizky profil a pjekna rychlost se da s nima dosahnout.:-)
diferak jesli se to auto pouziva jenom na boky tak je zbytecny kupovat nejaky lsd,zavarenej diff je na to nejlepsi :-)

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Napsal: 01.10.2009, 15:19
od Heini
diferak jesli se to auto pouziva jenom na boky tak je zbytecny kupovat nejaky lsd,zavarenej diff je na to nejlepsi :-)

No tak tady máš radu.

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Napsal: 01.10.2009, 15:20
od Heini
Heini píše:diferak jesli se to auto pouziva jenom na boky tak je zbytecny kupovat nejaky lsd,zavarenej diff je na to nejlepsi :-)

No tak tady máš radu.
Jestli mužu napiš to do Japanu at zbytecne neutrácejí.

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Napsal: 01.10.2009, 15:24
od slik85
ja som chcel poradit od niekoho kto si pozrie trat aby napisal co je na tuto danu trat najlepsie a to ohladom geometrie a na aku tuhost treba nastavit tlmice (ak by niekto napisal ze ak ma ten podvozok 20moznosti volil by som 18hard ...)

a ten stabik sa da nastavit tiez na ako tuho by ho kto dal teraz je na medium (oproti serii je to ku... rozdiel

a kto ma aku skusenost so zbiehavostami

proste chci tu napsat neco aby si tu mohl kazdej precist a neco pochopit

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Napsal: 01.10.2009, 15:32
od pablo
Heini píše:
Heini píše:diferak jesli se to auto pouziva jenom na boky tak je zbytecny kupovat nejaky lsd,zavarenej diff je na to nejlepsi :-)

No tak tady máš radu.
Jestli mužu napiš to do Japanu at zbytecne neutrácejí.
jo heiny klidne pisny do japanu ale rekli mi to taky kluci co jezdej v australii a kdyz sme se bavili za diff tak mi takhle taky odpovedeli.

no co dodat pokial si tu trat nekdo neprejde tak ti tu moc toho neporadi.
k pneu sem se snad jasne vyjadril co je na te traty na tve auto nejlepsi
k podvozku bohuzel az budu mit to co ty tak ty reknu jake priblizne nastaveny by sem volil
nebo to v nedelu kludne muzem skusit.

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Napsal: 01.10.2009, 15:34
od slik85
pridam este raz svoje zistenia

PREDNA NAPRAVA

Zaklony cim vecsie tym lepsie sa sam vracia volant

Odklony jednoznacne Ačka odporucaju 2-3stupne niekde som nasiel aj viac

Zbiehavost robi predok nedotacavym pouziva sa u aut s motorom uprostred ci vzadu

Rozbiehavost robi citlivejsi volant lepsie to reaguje na zmenu smeru a moc to poslucha a zabranuje nedotacavosti dobre pre auta s motorom vpredu

ZADNA NAPRAVA

Odklony cim rovnejsie tym lepsie odporucaju od -0,5 az 0stupnou (vyhoda pneu sa pečie rovnomerne a lachsie sa to utrne

Zbiehavost robi zadok ovladatelnejsim a dobre drzi stopu dobre na vysie rychlosti auto je ovladatelnejsie

Rozbiehavost lachsie sa to da utrhnut a je to dobre na pomalsie trate a prudsie zmeni smeru

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Napsal: 07.11.2009, 10:08
od Conrad
Jaké tlaky do pneu ?

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Napsal: 07.11.2009, 12:00
od vrtas
Já dávám předek 2.6bar a zadek 3bar ( s13 )

Re: nastavenie podvozku s14 drif car

Napsal: 07.11.2009, 13:57
od slik85
zalezi aj od typu pneu nektery jezdi vpredu ze sliky