Dal?í sraz?
<!--QuoteBegin-Katany+Jul 5 2004, 12:09 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Katany @ Jul 5 2004, 12:09 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Katany+Jul 4 2004, 03:51 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Katany @ Jul 4 2004, 03:51 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> ha .. koukal jsem tam a vrta mi hlavou, jestli ta walbro 255l/h GSS342 pujde do S13, je tam psana jen pro S14 ... jdu zjistovat [/quote]
shanel jsem neco o ty pumpe a zjistil ze do S13 by mela jit GSS341 a ne GSS342, ktera je za ty super penize, jeste zkusim zjistit, jakej je v nich rozdil ... treba to pujde ... [/quote]
vsetky tie pumpy su uplne rovnake, mozes kupit hocijaku z nich, ver mi. Lisia sa len detailami ako prilozeny montazny material a pod...
shanel jsem neco o ty pumpe a zjistil ze do S13 by mela jit GSS341 a ne GSS342, ktera je za ty super penize, jeste zkusim zjistit, jakej je v nich rozdil ... treba to pujde ... [/quote]
vsetky tie pumpy su uplne rovnake, mozes kupit hocijaku z nich, ver mi. Lisia sa len detailami ako prilozeny montazny material a pod...
<!--QuoteBegin-Katany+Jul 5 2004, 06:06 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Katany @ Jul 5 2004, 06:06 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> mam obednat ciste jen pumpu nebo to musi byt ten kit ? budu se snazit to objevit nekde jinde ten XX-tuning se mi nejak nezda ... <_< [/quote]
Objednej jen pumpu.Kity jsou pro blbecky co si neumi drobnosti dodelat sami a zbytecne za ne priplacis navic.Ja verim na zlaty cesky(slovensky) rucicky.Bez urazky pokud se to nekoho dotklo.
Objednej jen pumpu.Kity jsou pro blbecky co si neumi drobnosti dodelat sami a zbytecne za ne priplacis navic.Ja verim na zlaty cesky(slovensky) rucicky.Bez urazky pokud se to nekoho dotklo.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
<!--QuoteBegin-sprinter+Jul 3 2004, 11:54 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (sprinter @ Jul 3 2004, 11:54 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-pistique+Jul 1 2004, 01:24 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (pistique @ Jul 1 2004, 01:24 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Dufam, ze tentokrat my to uz vyda.. Strasne rad by som isiel... Chystam sa akurat zhadzovat turbo aby som vedel v akom je stave a co to poopravovat a uz konecne tam dat ten FMIC a ked to stihnem, tak urcite pojdem... :rolleyes: :rolleyes: [/quote]
Na to abys zjistil v jakem je stavu ho nemusis vytahovat.Sundej jenom hadici od filtru a poznas podle vule jak vypada.Vytahovat ho ven je strasna prace zbytecne navic pokud to neni nutne. [/quote]
To sprinter:
Turbo som zo strany sania uz kontroloval, a vola na to ze ma za sebou skoro 120 000 km bola minimalna a len hore a dolu... Ale stale sa mi ozyvaju tie divne kovove zvuky z jeho okolia pri vyssich otackach a pri preradovani... Tak aby sa skontrolovali vsetky tesnenia, pripadne vymenili tak ho idem zhodit cele a zaroven sa skontroluje aj z vyfukovej casti nech viem v akom to je stave.... Uz som ho aj dal mechanikovi tos bud neskaj abo zajtra budem vediet ako na tom je a dufat, ze nepotrebuje repas.. :rolleyes:
Na to abys zjistil v jakem je stavu ho nemusis vytahovat.Sundej jenom hadici od filtru a poznas podle vule jak vypada.Vytahovat ho ven je strasna prace zbytecne navic pokud to neni nutne. [/quote]
To sprinter:
Turbo som zo strany sania uz kontroloval, a vola na to ze ma za sebou skoro 120 000 km bola minimalna a len hore a dolu... Ale stale sa mi ozyvaju tie divne kovove zvuky z jeho okolia pri vyssich otackach a pri preradovani... Tak aby sa skontrolovali vsetky tesnenia, pripadne vymenili tak ho idem zhodit cele a zaroven sa skontroluje aj z vyfukovej casti nech viem v akom to je stave.... Uz som ho aj dal mechanikovi tos bud neskaj abo zajtra budem vediet ako na tom je a dufat, ze nepotrebuje repas.. :rolleyes:
to pista :
vis co ja jsem si uzil takoveho vrceni a skvrceni ?? delalo mi to kdyz trosku vychladl motor a pak jsem nastartoval a rozjel se, tak pri prislapnuti, pak kdyz jsem sel pres ty 3500 otacek, tak to vylozene skvrcelo..
Postupne jsem dotahoval srouby na celem okoli turba ale porad to jeste trosku delalo..
AZ jsem jednou couvl a oprel vyfuk o patnik a to pak byl takovej rachot, ze jsem se s tim uz stydel jezdit
A pointa ? uplne volne turbo od svodu..
Dokud jsem ho nevyndal cele z auta, nic nebylo poznat.. Ted po dotazeni ve sveraku ) uz je krasne tiche..
vis co ja jsem si uzil takoveho vrceni a skvrceni ?? delalo mi to kdyz trosku vychladl motor a pak jsem nastartoval a rozjel se, tak pri prislapnuti, pak kdyz jsem sel pres ty 3500 otacek, tak to vylozene skvrcelo..
Postupne jsem dotahoval srouby na celem okoli turba ale porad to jeste trosku delalo..
AZ jsem jednou couvl a oprel vyfuk o patnik a to pak byl takovej rachot, ze jsem se s tim uz stydel jezdit
A pointa ? uplne volne turbo od svodu..
Dokud jsem ho nevyndal cele z auta, nic nebylo poznat.. Ted po dotazeni ve sveraku ) uz je krasne tiche..
Turbo uz je von, som bol akurat neskaj u mechanika. Lopatky su ok, a vravel mi ze ked ho davali dolu tak bolo trosku povolene a vyzera ze aj popri tesneniax podfukovalo kapanek, tak sa bude namiesto nich davat pasta.. A este sme zistili, ze ta klapka co sa otvara, tak ked sa otvori je volna a moze byt ze aj ta rezonuje, tak ju trochen mechanik pripevni a cele to nahodi a ufidime ci to prestane... Dufam... Inak volu vyzeralo, ze ma ok, zatial to olej nezerie vobec........ Tak som zvedavy :rolleyes: :rolleyes:
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
<!--QuoteBegin-Petrking+Jul 17 2004, 06:26 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Petrking @ Jul 17 2004, 06:26 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> ...dokonce mam domluvenou jednu pritulnou slecnu... [/quote]
Nemas tam jeste jednu zbytecnou? Abych na srazik nemusel s jednou cernou pritulnou (ctyrnohou kocici) slecnou jako jediny exotek, co musi mit vzdycky neco extra?
Nemas tam jeste jednu zbytecnou? Abych na srazik nemusel s jednou cernou pritulnou (ctyrnohou kocici) slecnou jako jediny exotek, co musi mit vzdycky neco extra?
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tak?e malý shrnutí
Sraz bude 21. - 22. srpna zase na tom leti?ti u Kamene.
Případný ubytování v kempu Pávov (Jirko, zajede? se tam prosím mrknout, případně něco rezervovat?
Účast zatím přislíbili:
Ondrey
Doublejay
Zorro
Swed
Martin_534
Mr. Fu
Tom
Oakley Fun-door
Barbucha
Kenyh
Alesandro
Petrking
Pistique
V-Eagle
Nitros
Raddy
Sprinter ???
Katany ???
Zatím 18 lidí/aut... to zní fakt dobře!
PS
Mo?ná přijedou i dvě 100NX GTI
Sraz bude 21. - 22. srpna zase na tom leti?ti u Kamene.
Případný ubytování v kempu Pávov (Jirko, zajede? se tam prosím mrknout, případně něco rezervovat?
Účast zatím přislíbili:
Ondrey
Doublejay
Zorro
Swed
Martin_534
Mr. Fu
Tom
Oakley Fun-door
Barbucha
Kenyh
Alesandro
Petrking
Pistique
V-Eagle
Nitros
Raddy
Sprinter ???
Katany ???
Zatím 18 lidí/aut... to zní fakt dobře!
PS
Mo?ná přijedou i dvě 100NX GTI
240 genuine british BHPs covered with British racing green..