Stránka 1 z 2

Napsal: 24.06.2004, 21:45
od AlBunda
Zdravim, mam sice jen Silvii r.85 <_< , ale mam s ni par problemu.

Prvni je, ze motor za studena casto spatne startuje, treba az na 15pokus. kdyz uz se mi podari nastartovat, tak to obcas chcipne a to i se zarazenou rychlosti. Takze musim zastavit a opet se to pokusit nastartovat, nekdy ten motor jen skubne a bezi dal. Kdyz se motor po nejakych 10km zahreje, tak slape jak hodinky, nechcipe, startuje hned na prvni otoceni. Netusite cim to???

A druhy problem je tlak oleje, kdyz je studenej tak vyleze rucika presne doprostred, kdyz se motor zahreju a jedu s nim normalne, tak rucicka klesne na nulu. Pomuze jen, kdyz tomu slapnu na krk, to pak vyleze opet doprostred a nebo taky pomuze, kdyz motor bezi na volnobeh, to vyleze rucicka do 1/3. Kde je problem? :o (s tim olejem to blbne uz temer rok :angry: )

Budu rad za kazdou radu.

Napsal: 28.06.2004, 08:36
od Ondrey
<!--QuoteBegin-AlBunda+Jun 24 2004, 08:45 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (AlBunda @ Jun 24 2004, 08:45 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Zdravim, mam sice jen Silvii r.85 <_< , ale mam s ni par problemu.

Prvni je, ze motor za studena casto spatne startuje, treba az na 15pokus. kdyz uz se mi podari nastartovat, tak to obcas chcipne a to i se zarazenou rychlosti. Takze musim zastavit a opet se to pokusit nastartovat, nekdy ten motor jen skubne a bezi dal. Kdyz se motor po nejakych 10km zahreje, tak slape jak hodinky, nechcipe, startuje hned na prvni otoceni. Netusite cim to???

A druhy problem je tlak oleje, kdyz je studenej tak vyleze rucika presne doprostred, kdyz se motor zahreju a jedu s nim normalne, tak rucicka klesne na nulu. Pomuze jen, kdyz tomu slapnu na krk, to pak vyleze opet doprostred a nebo taky pomuze, kdyz motor bezi na volnobeh, to vyleze rucicka do 1/3. Kde je problem? :o (s tim olejem to blbne uz temer rok :angry: )

Budu rad za kazdou radu. [/quote]
Člověče, s timhle ti tady asi nikdo neporadí.. já třeba ani nevim, jak vypadá motor v S12.. :blink:

Napsal: 28.06.2004, 12:30
od AlBunda

Napsal: 28.06.2004, 12:32
od AlBunda

Napsal: 28.06.2004, 15:54
od Ondrey
<!--QuoteBegin-AlBunda+Jun 28 2004, 11:32 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (AlBunda @ Jun 28 2004, 11:32 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> a nejaka zrada, takj snad ted

www.mujweb.cz/www/petrsob/motor01.jpg
www.mujweb.cz/www/petrsob/motor02.jpg
www.mujweb.cz/www/petrsob/auto.jpg [/quote]
Odkud jsi?

Napsal: 28.06.2004, 16:19
od AlBunda
jsem z Prahy. jinak k autu. r.v. 85 Nissan Silvia 1.8T, CA18ET (cat.), 175tkm. 3-4 majitel, servisni knizka dovoz SWI

Napsal: 28.06.2004, 17:06
od Ondrey
<!--QuoteBegin-AlBunda+Jun 28 2004, 03:19 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (AlBunda @ Jun 28 2004, 03:19 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> jsem z Prahy. jinak k autu. r.v. 85 Nissan Silvia 1.8T, CA18ET (cat.), 175tkm. 3-4 majitel, servisni knizka dovoz SWI [/quote]
Já jsem taky z Prahy. Mů?em se domluvit, ?e se sejdem a mrknem na ten motor. Ale nic ti neslibuju, asi se v tom nevyznám.. :blink: Ale třeba na něco přijdem ;)

Napsal: 28.06.2004, 17:37
od AlBunda
hmm, bojim, ze na nic neprijdem, zvlast pokud bude motor teplej, to slape jak hodinky. Ale jestli budes mit chut, tak to muzes omrknout, alespon treba omrknu Tve SX :rolleyes:
Nevis, o nejakem sikovnem servise, kde mi to hodej na diagnostiku? Vetsina me odmita s tim, ze je to stary a nekde se ptaj co je to za auto:-)
jinak se muzem bliz dohodnou tna ICQ 73976658

Napsal: 29.06.2004, 09:07
od doublejay
Je to motor s katem, tedy s lambdou, klidne to muze byt nase oblibena zavada... Sonda nebo teplotni cidlo, hadal bych i neco okolo volnobezneho ventilu. Motor vypada dost podobne jako v S13. Diagnostiku na tyto auta moc nesezenes, ve znackovych servisech vetsinou nemaji ani karty do pristroju pro novejsi modely, ktere se v CR ofic neprodavaly. A navic - diagnostika odhali jen to, co se posila do ridici jednotky, ktere signaly chybi atd. Ale kdyz je nekde dira v podtlaku, trvale otevreny nebo zavreny nejaky ventil a nema preruseny okruh, tak to stejne diagnostika neodhali, hlavne kdyz za tepla motor slape, jak ma. Pak je to o zkusenosti a postupne prolezani vseho, co by takovy stav mohlo zpusobovat. Zkus odpojit lambdu, co to udela a pak se holt uvidi...

Napsal: 29.06.2004, 15:46
od PetrS
Nemuzou to delat treba rozvody nebo predzapal ?

Napsal: 29.06.2004, 15:54
od AlBunda
fakt nevim, ja do toho zas moc nevidim. jak jsem psal. nekdy ten motor skube, jindy to nejde nastartovat a jindy i pod plynem motor vysadi. Kdyz jedu z kopce na petku, tak to chcipne a ani to nepoznam, pokud teda nekoukam na otackomer :blink: a pokud tam tu rychlost necham, tak se motor nechytne a zacne to "strilet" od vyfuku :unsure: svicku jsou nove, ted mam objednane zap, kabely s rozdelovacem( rozdelovac je uz taky slusne "vypalenej"), tak uvidim. Jinak kazdej mi rika neco jineho. Lambda sonda, vadna ridici jednotka, cidlo otacek motoru, cidlo teploty motoru, podtlaky........ uz me neba vecne pred jizdou zahrivat motor :angry:

Napsal: 29.06.2004, 17:40
od PetrS
Joo uz to ma svoje roky, tak to ma pravo na nejaky problem :)
Nejhorsi je vzdycky najit CIM to je.. Oprava a pricina byva casto primitivni, ale najit to :( Vetsinou pomuze fakt pul motoru vymenit a vsechno prolezt :)

Napsal: 29.06.2004, 18:53
od AlBunda
joo, stary je, ale me se libi a mam ho rad:-) ale menit pulku motoru fakt nehodlam, zas tak moc rad ho nemam:-)

Napsal: 03.07.2004, 07:10
od AlBunda
tak jsem konecne prisel na to(diky doublejay.wz.cz), jak "precist" ridici jednotku a haze mi tyto chyby:
1)Crank Angel sensor
2)Air Flow ventil
3)Idle Switch

Napsal: 03.07.2004, 22:34
od Guest_Petrking
to je divny, pac bez crankangelsenzor bys ani nenastartoval..
Zkus jeste odpojiot baterku, na par minut , pak nejakou dobu jezdi a pak vycti kody znova..
Je mozne ze zustaly v pameti nekdy kdy byl sundany konektor z tech cidel, atp..
protoze pres kody ecu poznas celkem kulovy, snad jen vadnou kabelaz, nebo totalni disfunkci.